quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weinig zin in morgen en dat komt voornamelijk omdat er gevoelsmatig niets te winnen valt. Mocht je morgen van PSV winnen dan blijkt dus dat je voldoende kwaliteit hebt om ze te verslaan, dan had je dus gewoon in de competitie moeten winnen gezien dat vele malen belangrijker is op dit moment. Mocht je verliezen dan is dat jammer maar een zoveelste indicatie van wat wij allang weten over dit elftal.
Dat staat er toch niet? Er staat alleen dat als we zo dag winnen we ook de andere wedstrijden tegen psv hadden kunnen winnen. Waar iedereen die er op reageert het oneens mee is, want het klopt ook niet en werkt zo niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ook geniaal hoe dat werkt in die hersenen
"Als je wint heb je eigenlijk vier wedstrijden gewonnen van PSV en was je tevens kampioen (ondanks dat we elf punten achter Feyenoord staan en nog vier loodzware wedstrijden krijgen)"
"Als je verliest is het bewijs dat deze selectie niveau Heerenveen is en dat we terecht vierde staan"
En dit dan gewoon ZONDER ENIGE IRONIE schrijven
En het dan raar vinden dat jullie een beetje tot de orde geroepen worden. Hardop gelachen.
Kijken hoe lang de JA MAAR FEYENOORD reflex vandaag gaat duren.
Je zal toch denken dat dat minderwaardigheidscomplex wel weg is na zo'n topseizoen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:52 schreef Document1 het volgende:
Vermoeiende act en Feyenoord onwaardig.
Bohh:quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef henkklaas1994 het volgende:
Heitinga toont op de persconferentie weer aan dat het een grijze muis is. Wat een amateurpsycholoog. Alleen maar nikszeggende kreten en heeft een nieuw mooi woord verzonnen: succesmomenten.
Wat vond hijzelf succesmomenten?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef henkklaas1994 het volgende:
Heitinga toont op de persconferentie weer aan dat het een grijze muis is. Wat een amateurpsycholoog. Alleen maar nikszeggende kreten en heeft een nieuw mooi woord verzonnen: succesmomenten.
Dat zit er bij sommigen heel diep ingesleten, het zal nog heel lang duren voordat dit weg is, als het ooit al verdwijnt.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je zal toch denken dat dat minderwaardigheidscomplex wel weg is na zo'n topseizoen.
tadic een balletje breed naar berghuisquote:
Ben zelf trouw Feyenoorder, seizoenskaart en al, maar je zou maar zo bezig met de andere club terwijl je eigen club het fantastisch doet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je zal toch denken dat dat minderwaardigheidscomplex wel weg is na zo'n topseizoen.
Hij moest het 5 keer terugkijkenquote:
We zitten niet allemaal op Harvard Klaas.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij moest het 5 keer terugkijken
na 1 keer snapte hij er niets van
na 2 keer snapte hij er nog minder van dan de eerste keer
na 3 keer dacht hij het te snappen maar wilde bevestiging
na 4 keer dacht hij nu snap ik het maar ik wil ht zeker weten
na 5 keer dacht hj nu weet ik het zeker wat ik gezien heb
EEN JAAR OF VIJF!!! Ik hoop een week of vijf.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We horen over een jaar of 5 niks meer van die dwaas gelukkig
Ik hoop dat die morgen ongelukkig valt van een trapjequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EEN JAAR OF VIJF!!! Ik hoop een week of vijf.
Het leek erop dat het hier ging over wedstrijden verliezen, dat klopt dan wel.quote:
Ik lach met je mee klaas.quote:
Ik geloof niet dat Heitinga 10 jaar hoofdtrainer zal zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek erop dat het hier ging over wedstrijden verliezen, dat klopt dan wel.
In het begin ging dit er in als zoete koek bij de achterban die spierballen supporterstaal en toen deed hij dit dus ook al maar viel het minder op omdat we Schreuder gewend waren, maar nu valt hij toch behoorlijk door de mand. Het is een parodie op een trainer dus het is net of ik naar Jiskefet aan het kijken was vanmiddag...ongekend! En dan droogkloot Tadic er nog naast roomde dit toneelstukje aardig af...quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:20 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat een nieuwe TD (en complete buitenstaander) een kersverse bekerwinnaar en rasechte Ajacied gaat vertellen dat ze niet met hem door willen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan gaat johnny de troon niet meer willen afstaan
GENOT
ZE ZIJN TOCH NIET BLIND!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat een nieuwe TD (en complete buitenstaander) een kersverse bekerwinnaar en rasechte Ajacied gaat vertellen dat ze niet met hem door willen.
al maanden hier, herkenbaar dusquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
Sorry, ik zit een beetje hoog in mijn emoties.
Gelukkig hebben we nu Van Halstquote:Op vrijdag 28 april 2023 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze ook al weggejaagd.
Zo voel ik me nu ook.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onze club is in goede handen van deze schoffelaar waar ze nog steeds om lachen bij Twentequote:Op vrijdag 28 april 2023 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Van Halst![]()
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/22(...)-er-een-puinhoop-van
meer eigen keuze toch?quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:De oud-verdediger wil naar eigen zeggen zijn handen vrij hebben. Hij trad in april 2018 als commissaris technische zaken toe tot de RvC van Ajax. Hij zat daar als dé man met kennis van zaken als het gaat om voetbal. Hij legde die functie anderhalf jaar geleden neer om bondscoach Louis van Gaal te assisteren tijdens het WK in Qatar. Tijdelijk, zo was toen de uitleg.
“Ik wil mijn handen vrij hebben, ook na het WK. Dat weet Ajax overigens ook al een tijdje,” vervolgt Blind.
Ze weten zelf ook wel dat dit een kampioen van de armoede situatie isquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nou nee hoor we hebben heel veel puntjes gehaald echt waar hoor. En zonder die dekselse mourinho gewoon de el gewonnen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze weten zelf ook wel dat dit een kampioen van de armoede situatie is
Hoezo is dat zo gek? Homegrown speler, relatief jong. Dat de spelopvatting van Ajax niet bij hem lijkt te passen wil nog niet zeggen dat die jongen niet kan verdedigen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:59 schreef Malavita het volgende:
Telegraaf komt weer met een broodje aapverhaal aanzetten dat Ajax een bod heeft afgewezen (nog niet definitief) van 23 miljoen op Bassey. Ze weten alleen niet welke club uit de premier league.
Mourinho was wel echt spot on trouwens. Je had niet naar City moeten kijken maar naar ons. Fantastisch.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou nee hoor we hebben heel veel puntjes gehaald echt waar hoor. En zonder die dekselse mourinho gewoon de el gewonnen.
slot gaf ook aan dat hij al moeilijk veel Roma had gezienquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mourinho was wel echt spot on trouwens. Je had niet naar City moeten kijken maar naar ons. Fantastisch.
ik twijfel of er wel een bod is binnengekomen en zo ja aan de hoogte.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo gek? Homegrown speler, relatief jong. Dat de spelopvatting van Ajax niet bij hem lijkt te passen wil nog niet zeggen dat die jongen niet kan verdedigen.
Tuurlijk kijkt Slot "moeilijk veel" naar Roma, lijkt me voor de hand te liggen. Daar gaat het ook niet over. Het gaat om onderliggende kritiek die in de opmerkingen van Slot schuil gaan over de speelstijl van Mourinho. Hij wrijft het na de wedstrijd nog even in dat hij alweer die hautaine hollanders het deksel op de neus heeft geramd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slot gaf ook aan dat hij al moeilijk veel Roma had gezien
maar dat had je geweten als je niet mensen napraat en zelf even kijkt
Wat is dit voor luie jaren 90 take.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tuurlijk kijkt Slot "moeilijk veel" naar Roma, lijkt me voor de hand te liggen. Daar gaat het ook niet over. Het gaat om onderliggende kritiek die in de opmerkingen van Slot schuil gaan over de speelstijl van Mourinho. Hij wrijft het na de wedstrijd nog even in dat hij alweer die hautaine hollanders het deksel op de neus heeft geramd.
Na Ajax en Feyenoord zou je zeggen dat ze Mourinho in Nederland weleens respecteren.
Eerste beste volgende wedstrijd lopen die hoogdravende hollanders weer te lullen over attractief voetbal. In veel landen is op resultaat spelen geen vies woord zoals we hier vaak op die clubs neerkijken.
Lees dat interviewtje in de Volkskrant nog eens met de nieuwste topcoach uit Holland alvorens hij tegen het Roma van Mourinho moet. Vertel me dan nog eens dat het verleden tijd is. Altijd dezelfde tendens Guardiola de Cruijff adept, flitsend combinatievoetbal en Slot zit in dezelfde leer. Mourinho speelt resultaatvoetbal. Dit, dat.quote:
Afgelopen maandag zat hij weer te janken dat ze verloren omdat ze de donderdag ervoor alles hadden moeten geven tegen Feyenoord, wordt ook gewoon weer zesde ofzo. Met zijn resultaatvoetbal.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lees dat interviewtje in de Volkskrant nog eens met de nieuwste topcoach uit Holland alvorens hij tegen het Roma van Mourinho moet. Vertel me dan nog eens dat het verleden tijd is. Altijd dezelfde tendens Guardiola de Cruijff adept, flitsend combinatievoetbal en Slot zit in dezelfde leer. Mourinho speelt resultaatvoetbal. Dit, dat.
Oke. Wat is het punt? Dat je niet altijd kan winnen met voetbal?quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgelopen maandag zat hij weer te janken dat ze verloren omdat ze de donderdag ervoor alles hadden moeten geven tegen Feyenoord, wordt ook gewoon weer zesde ofzo. Met zijn resultaatvoetbal.
In de Premier League zijn ze knettergek, ik geloof dit meteen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:59 schreef Malavita het volgende:
Telegraaf komt weer met een broodje aapverhaal aanzetten dat Ajax een bod heeft afgewezen (nog niet definitief) van 23 miljoen op Bassey. Ze weten alleen niet welke club uit de premier league.
Niet zo knettergek als de persoon die dit bod afwijst.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
In de Premier League zijn ze knettergek, ik geloof dit meteen.
Jij gelooft dat Ajax een bod van 23 miljoen op Bassey afwijst? Lol.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:06 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
In de Premier League zijn ze knettergek, ik geloof dit meteen.
bassie heeft het helemaal gehad bij ajaxquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij gelooft dat Ajax een bod van 23 miljoen op Bassey afwijst? Lol.
Ja te goed voor Ajaxquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bassie heeft het helemaal gehad bij ajax
zijn zaakwaarnemers hebben een opdracht:laat: mij zo snel mogelijk vertrekken bij deze ellende
Je zou wel echt wat moeten inkopen, want volgend jaar moet je wel bij de eerste 2 zitten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat mij betreft zo veel mogelijk verkopen nu er nog wat waarde in de selectie zit, weinig terugkopen, wachten tot de boel op orde is, bouwen.
Erg jammer dat de jeugdopleiding ook weinig voorstelt, anders was dit een ideale periode voor doorstroming talent.
Ja is wel zo, alleen moeilijk om vertrouwen te hebben in de inkoop. Of vorig jaar moet puur een kwestie van pech zijn geweest (lijkt mij niet). Nu zijn er wel wat veranderingen maar die kunnen niet direct impact hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
Je zou wel echt wat moeten inkopen, want volgend jaar moet je wel bij de eerste 2 zitten.
Timber is duidelijk bezig aan de laatste paar wedstrijden, Kudus staat op de radar (ben wel benieuwd of dat wordt doorgezet) en Alvarez kan ook zonaar weggaan.
Kont wel genoeg geld binnen, hopelijk nu wel betere aankopen dan
Ook waarquote:Op zaterdag 29 april 2023 07:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet zo knettergek als de persoon die dit bod afwijst.
Alle voetballers zitten aan de snus. Waarom is dit Juice?quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja is wel zo, alleen moeilijk om vertrouwen te hebben in de inkoop. Of vorig jaar moet puur een kwestie van pech zijn geweest (lijkt mij niet). Nu zijn er wel wat veranderingen maar die kunnen niet direct impact hebben.
Aankopen kunnen altijd goed uitpakken natuurlijk, er zit ook een toevalsfactor in, daar moet Ajax het dan van hebben.
Nounou, Ziyech is een zak. Wie had dat nou durven dromen?quote:
Ach, Botman, Bakker en Schuurs mochten ook weg en worden op handen gedragen bij hun nieuwe club.quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:59 schreef Malavita het volgende:
Goh.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:28 schreef Coco het volgende:
Ziyech die nooit de 'commotie' snapte is een en al commotie.
Goh.
@:Tjacka
Zou ‘t wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:15 schreef franklop het volgende:
Gaan de vrouwen dan wel de titel pakken
Blijft toch Ajax!quote:
Of a la De Graafschap weggevenquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wellicht toch nog een kampioenschap dan
Dik onverdiend wel
"mensen"quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:29 schreef Caland het volgende:
Er zijn dus daadwerkelijk mensen die vrouwenvoetbal volgen.
Twente wordt dan straks 2e met een doelsaldo van 79-5quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:15 schreef franklop het volgende:
Gaan de vrouwen dan wel de titel pakken
2009/10 onder Jolgod:quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Twente wordt dan straks 2e met een doelsaldo van 79-5
Onjuiste vergelijking, want:quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weinig zin in morgen en dat komt voornamelijk omdat er gevoelsmatig niets te winnen valt. Mocht je morgen van PSV winnen dan blijkt dus dat je voldoende kwaliteit hebt om ze te verslaan, dan had je dus gewoon in de competitie moeten winnen gezien dat vele malen belangrijker is op dit moment.
Shreyas optimistisch terwijl iedereen depri isquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onjuiste vergelijking, want:
1. PSV speelt morgen niet thuis, dus dat voordeel hebben ze niet.
2. Ajax heeft Alvarez nu wel, tegen PSV was hij geschorst.
3. Mogelijk kan Kudus morgen wel weer spelen
4. Belangrijkste reden: Taylor is geschorst en speelt dus niet morgen
Niet per se, ik vind die logica alleen onjuist.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Shreyas optimistisch terwijl iedereen depri is
En dan is bewezen dat ajax eigenlijk kampioen had moeten zijn met 102 puntenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:19 schreef freaky40 het volgende:
Ja geen Taylor scheelt al een hoop ellende en dan zal blijken dat die al die tijd al de zwakste schakel was en vallen nu wel alle puzzelstukjes ineens in elkaar.
Gaat vandaag vooral om het het veiligstellen van een ticket naar de Europa League, want het is niet uitgesloten dat Ajax nog tot onder AZ zakt in de Eredivisie.quote:Op zondag 30 april 2023 09:03 schreef manny het volgende:
Die hele beker kan me eigenlijk gestolen worden, maar (cliche incoming) die finale speel je niet om te verliezen lijkt me. Dus hopen op een pot waarin we gewoon een beetje normaal doen en winnen. Dus in die zin: op naar glorie.
Tevens: gaarne geen supportersgezeik met dingen het veld op.
5 min voor aanvang binnen, GENOTquote:Op zondag 30 april 2023 09:23 schreef Malavita het volgende:
Winnen vandaag! Veel plezier, zo ook maar heel heel rustig aan richting de arena gezien half 3 pas onze buscluster gaat
Verreweg de beste tijd om een voetbalstadion binnen te komen tochquote:
Hahaha ik ga mooi 1 uur. Lekker naar Peter Beensegenot luisteren!quote:Op zondag 30 april 2023 09:23 schreef Malavita het volgende:
Winnen vandaag! Veel plezier, zo ook maar heel heel rustig aan richting de arena gezien half 3 pas onze buscluster gaat
Ik zou eens bij jou naar binnen gaanquote:Op zondag 30 april 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Verreweg de beste tijd om een voetbalstadion binnen te komen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |