Dit is een goede eindconclusie over wat ze maken daar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan ons het schelen hoe ze eten, in ieder geval heeerlijk!
Misschien is hij wel stiekem blij dat hij niet de hele dag met haar moet kletsen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas weer buiten eten met Jappie en Bern eenzaam in de blauwe stoel
Zou ik óók zijn!quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien is hij wel stiekem blij dat hij niet de hele dag met haar moet kletsen.
Ik gooi ook ff een paar volkoren pitta broodjes met tomaat,cheddar,salami uien en chipotlesaus het tosti ijzer in.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is een goede eindconclusie over wat ze maken daar.![]()
Ga ik ook ff wat eten nu.
Een week zijn onderbroek te laat wassen, en hij krijgt bamboe-scheutenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan ook niet dagelijks een schone, want bamboe
Ik denk dat Jappie er meer mee te maken heeft dan Jeff. Jappie pikt Sas helemaal in. Ze doet het zelf ook, ze laat Bern gewoon stikken en is de hele dag met Jappiequote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
"weet je wat ik kut vind....Bern is altijd vrolijk en blij....en dat één persoon hem.."
Wordt tijd dat Sas eens gaat spiegelen #kutwijfquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Sasha over Jeff zijn zieke gedrag richting Bern.
Maar slaapt met Bern.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie er meer mee te maken heeft dan Jeff. Jappie pikt Sas helemaal in. Ze doet het zelf ook, ze laat Bern gewoon stikken en is de hele dag met Jappie
Nee zij is zelf lekker bezig richting Bern, maar ze ziet alleen wat anderen doen, niet hoe zij zelf isquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef engine het volgende:
Sasha over Jeff zijn zieke gedrag richting Bern.
Ik denk als Sasha iets over Jeff zegt dat ze dan ook Jeff bedoeld.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie er meer mee te maken heeft dan Jeff. Jappie pikt Sas helemaal in. Ze doet het zelf ook, ze laat Bern gewoon stikken en is de hele dag met Jappie
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een week zijn onderbroek te laat wassen, en hij krijgt bamboe-scheuten
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Een week zijn onderbroek te laat wassen, en hij krijgt bamboe-scheuten
Ze moet eens naar Bern kijken als zij weer eens hem verrot scheld. Of verteld wat hij allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik kijk nog niet erg veel streams maar de tv uitzending zie ik elke dag, daar viel het me al op dat ze vaak met Japie isquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
-knip-quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk als Sasha iets over Jeff zegt dat ze dan ook Jeff bedoeld.
Jappie mag de rol van echtbreker spelen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:10 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
ik kijk nog niet erg veel streams maar de tv uitzending zie ik elke dag, daar viel het me al op dat ze vaak met Japie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |