Een nieuw leven beginnen zonder sporen achter te laten is ook nog niet zo simpel. Het vergt in elk geval enige voorbereiding.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geloof daar ook niet in. Hanno van Mil is verdwenen doordat hij dit zelf wilde, ontvoering of een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Zijn pasjes zijn nooit meer gebruikt en hij is nooit meer gevonden. De kans lijkt me dus vrij groot dat hij bij iemand is ingestapt waar hij of een nieuw leven mee is begonnen of waardoor hij om het leven is gebracht.
Mee eens hoor, maar ik bedoel als je bij iemand instapt en je rijdt richting oost Europa, dan verdwijn je redelijk snel (binnen 12-24 uur) zonder dat dat echt heel erg opvalt.quote:Op maandag 11 november 2024 10:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een nieuw leven beginnen zonder sporen achter te laten is ook nog niet zo simpel. Het vergt in elk geval enige voorbereiding.
Ja, even uit beeld verdwijnen, lukt wel. Maar daarna jaren helemaal uit beeld verdwijnen... dat is toch niet zo simpel. Helemaal geen contact meer met de familie, geen financiële stromen, geen reisbewegingen, etc.quote:Op maandag 11 november 2024 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ik bedoel als je bij iemand instapt en je rijdt richting oost Europa, dan verdwijn je redelijk snel (binnen 12-24 uur) zonder dat dat echt heel erg opvalt.
Geen idee, dat soort verhalen zijn niet vreemd natuurlijk dat mensen jaren, zo niet decennia onder de radar hebben kunnen leven in een of ander verweggistan.quote:Op maandag 11 november 2024 10:52 schreef Halcon het volgende:
Je zult toch een identiteitsbewijs moeten hebben, naar de dokter gaan, inkomen vergaren, etc.
Denk dat dat maar een heel klein percentage is. Zeker vandaag de dag valt het niet mee ergens compleet onder de radar te verblijven.quote:Op maandag 11 november 2024 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort verhalen zijn niet vreemd natuurlijk dat mensen jaren, zo niet decennia onder de radar hebben kunnen leven in een of ander verweggistan.
Welk scenario dan wel?quote:Op maandag 11 november 2024 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar wat we van de zaak weten vind ik dat scenario niet echt geloofwaardig.
Of je laat alles bewust achter om letterlijk spoorloos te verdwijnen.quote:Op maandag 11 november 2024 19:19 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor mij het meeste duidt op een onvrijwillige verdwijning is het feit dat de sleutels in het contact zaten, zijn mobiel op de stoel lag en de auto niet op slot was.
Als je vrijwillig je auto ergens neerzet, om daarna in een andere auto te stappen, dan zet je de motor af, pakt de sleutels uit het contact, stopt je mobiel in je zak, stapt uit, doet de auto op slot, stopt de sleutels in je zak en stapt in de andere auto.
Dus of de auto is daar door iemand anders geparkeerd en bewust open met sleutels en mobiel achtergelaten, of door Hanno zelf maar onder dwang/bedreiging.
Hij had net een nieuw paspoort, dat sinds dat jaar ook 10 jaar geldig was.quote:Op maandag 11 november 2024 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, even uit beeld verdwijnen, lukt wel. Maar daarna jaren helemaal uit beeld verdwijnen... dat is toch niet zo simpel. Helemaal geen contact meer met de familie, geen financiële stromen, geen reisbewegingen, etc.
Je zult toch een identiteitsbewijs moeten hebben, naar de dokter gaan, inkomen vergaren, etc.
Als ik zoiets zou voorbereiden dan zou dat op geen enkele manier op mijn reguliere telefoon of laptop zijn, en ook niet op mijn eigen netwerk.quote:Op maandag 11 november 2024 15:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat dat maar een heel klein percentage is. Zeker vandaag de dag valt het niet mee ergens compleet onder de radar te verblijven.
Ze hebben z'n computer, telefoon e.d. onderzocht, zijn bankrekeningen... Zo'n vlucht dat vergt wel enige voorbereiding zou je zeggen.
Die moet je dan ook nog ergens bewaren en zo. Zoiets voorbereiden zonder dat je omgeving wat merkt, al is het maar iets vaags als "hij is de laatste tijd zo anders of vaker weg", dat valt allemaal nog niet zo mee. En dan zal er ook geld nodig zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou voorbereiden dan zou dat op geen enkele manier op mijn reguliere telefoon of laptop zijn, en ook niet op mijn eigen netwerk.
Dan had ik een tweede telefoon en laptop die ik bijvoorbeeld alleen bij Ikea zou gebruiken, op hun netwerk.
Je zult in die landen toch wel moeten bewijzen wie je bent. En om zonder papieren een andere nationaliteit te krijgen, dan moet je ook in bananenrepublieken met geld over de brug komen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had net een nieuw paspoort, dat sinds dat jaar ook 10 jaar geldig was.
Het zou dus zomaar kunnen dat hij binnen afzienbare tijd een nieuw paspoort moet aanvragen, en gezien de wet op de privacy zou het zomaar kunnen dat dat een probleem wordt als er door de rechter een "vaststelling vermissing" is uitgesproken, want dan is een nieuw paspoort wat lastig.
Maar goed, 10 jaar is in een hoop landen ook een termijn waarbinnen je een andere nationaliteit kunt aannemen.
Dan zou hij helemaal geen NL paspoort meer nodig hebben.
Oh, ik zou wel weten waar ik het zou verstoppen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die moet je dan ook nog ergens bewaren en zo. Zoiets voorbereiden zonder dat je omgeving wat merkt, al is het maar iets vaags als "hij is de laatste tijd zo anders of vaker weg", dat valt allemaal nog niet zo mee. En dan zal er ook geld nodig zijn.
Paspoort, geboorteakte, als hij al onder zijn eigen identiteit een andere nationaliteit zou aanvragen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zult in die landen toch wel moeten bewijzen wie je bent. En om zonder papieren een andere nationaliteit te krijgen, dan moet je ook in bananenrepublieken met geld over de brug komen.
Ik denk dat het overal vrij simpel is om een vals paspoort te laten maken, als je maar dokt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Paspoort, geboorteakte, als hij al onder zijn eigen identiteit een andere nationaliteit zou aanvragen.
Maar bijvoorbeeld in een land als de VS is het nog vrij simpel een andere identiteit aan te nemen, dus als dat zelfs daar nog vrij simpel kan dan zijn er meer dan genoeg andere landen waar het ook kan.
Paspoort moet je dan wel bij je hebben. Geboorteakte ook. Als hij die op zou hebben gevraagd bij de gemeente, dan zou dat wel bekend zijn, denk ik?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Paspoort, geboorteakte, als hij al onder zijn eigen identiteit een andere nationaliteit zou aanvragen.
Maar bijvoorbeeld in een land als de VS is het nog vrij simpel een andere identiteit aan te nemen, dus als dat zelfs daar nog vrij simpel kan dan zijn er meer dan genoeg andere landen waar het ook kan.
Verstoppen voor anderen is op zich niet zo ingewikkeld. Heb zelf ook heel wat laptops hier liggen. Maar neem aan dat de politie die allemaal wel uit gaat pluizen als ze iemand echt willen vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik zou wel weten waar ik het zou verstoppen.
En ja, het is een plek waar de politie het echt wel zou vinden bij een volledige zoekactie, maar de kans dat iemand van mijn huishouden het tegenkomt zonder op zoek te zijn is vrij klein.
Overigens zou mijn man een extra laptop gewoon tussen zijn oude laptops kunnen leggen zonder dat ik het door zou hebben, ook in 2004 al.
Ja, een vals paspoort. Maar dat is wat anders dan een compleet nieuwe identiteit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat het overal vrij simpel is om een vals paspoort te laten maken, als je maar dokt.
Oke, maar ik denk dat ze bijvoorbeeld in een gehucht in Roemenië niet echt bekend zijn met deze verdwijning. Dan is een nieuwe ID al snel voldoende.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, een vals paspoort. Maar dat is wat anders dan een compleet nieuwe identiteit.
In Roemenië krijg je niet zomaar een nieuwe identiteit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oke, maar ik denk dat ze bijvoorbeeld in een gehucht in Roemenië niet echt bekend zijn met deze verdwijning. Dan is een nieuwe ID al snel voldoende.
Oke dan nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Roemenië krijg je niet zomaar een nieuwe identiteit.
Tenzij hij op de hoogte was van Roemeense 'black sites', want dan wordt er iets via de betrokken ambassades geregeld.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Roemenië krijg je niet zomaar een nieuwe identiteit.
Dat kost wel geld. En je zult contacten moeten hebben. Ik weet dat zoiets in Italië zo'n 40 duizend euro kost. Dat moet je dan wel hebben. Hanno was gewoon een loonslaaf volgens mij, dus dan is dat best wel wat geld. Zou hij dan al ergens stiekem bewaard moeten hebben.quote:Op maandag 25 november 2024 06:03 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Tenzij hij op de hoogte was van Roemeense 'black sites', want dan wordt er iets via de betrokken ambassades geregeld.
Vrijwillige verdwijning of in scene gezette vrijwillige verdwijning, gok ik. Doet ook denken aan de verdwijning van Sicco Cuperus. Telefoon lag nog op tafel, als of hij een pakje sigaretten was gaan halen. Podcast van het AD hierover is vast al genoemd.
De zaak rond Sicco is opgepakt door de lokale media in Leeuwarden, en die hebben een eigen podcast gemaakt, en op die cold case wordt nog steeds actief gerechercheerd. Vragen bij het politieonderzoek door een oud-rechercheur, dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 november 2024 08:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kost wel geld. En je zult contacten moeten hebben. Ik weet dat zoiets in Italië zo'n 40 duizend euro kost. Dat moet je dan wel hebben. Hanno was gewoon een loonslaaf volgens mij, dus dan is dat best wel wat geld. Zou hij dan al ergens stiekem bewaard moeten hebben.
Bij Sicco is wel het vermoeden dat hij ergens in verzeild geraakt is. Dan nog kan hij zelf gekozen hebben om te verdwijnen of er sprake zijn van een misdrijf, maar in elk geval is er iets van een motief voor welke optie dan ook. Dat is bij Hanno van Mil er nog helemaal niet.
Met wat voor politiewerk was Hanno dan betrokken? Er is wel een cold case team mee bezig geweest, maar als er niks meer is om op te zoeken en geen nieuwe tips meer binnen komen, dan bloedt dat ook dood natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2024 09:10 schreef yessie234 het volgende:
[..]
De zaak rond Sicco is opgepakt door de lokale media in Leeuwarden, en die hebben een eigen podcast gemaakt, en op die cold case wordt nog steeds actief gerechercheerd. Vragen bij het politieonderzoek door een oud-rechercheur, dat dan weer wel.
Het enige wat ik over Hanno van Mil kon vinden was dat hij wel betrokkenheid had met politiewerk. Daar hoor je wel eens dingen die je beter niet had kunnen horen, en hij op die wijze ook in iets verzeild is geraakt waar terughoudendheid en zwijgzaamheid geboden is. En toen met de verkeerde is meegelopen, vanwege de gevoeligheid van het dossier. Hem een wortel werd voorgehouden waar hij gehapt heeft, of hij heeft zaken verkeerd geïnterpreteerd of begrepen.
Staat de zaak van Mil op de cold case agenda? Willen nabestaanden dat, dat lijkt mij een belangrijke vraag.
Blijft fascinerend dat beide verdwijningen zo kort op elkaar plaatsvonden in 2014, rampjaar MH17.
Beetje vergezocht om dit in verband te brengen met zijn verdwijning.quote:Op maandag 25 november 2024 10:04 schreef yessie234 het volgende:
Hanno was als ondernemer actief in de zorg. Hij heeft eea gedaan met arbeidsgehandicapten (wat een woord) toeleiden naar werken bij de politie.
Hoezo? Hij zou in die hoedanigheid opgevallen kunnen zijn, of in contact gekomen zijn met lieden die bepaalde vorm van bijverdienen kennen. Vroeger was er een project om bankovervallers om te scholen tot bankmedewerkers (echt waar) of criminelen op te leiden tot gevaarlijke beroepen met veel uitdaging, duiker bij booreilanden bijvoorbeeld. Bij arbeidsgehandicapten kan je aan een vorm van reclassering denken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje vergezocht om dit in verband te brengen met zijn verdwijning.
Ben haar naam even kwijt, maar een bij vermoorde dame die in haar werk te maken had met dossiers met (vermeend) kindermisbruik, werd het ook wel aangehaald.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje vergezocht om dit in verband te brengen met zijn verdwijning.
Bedoel je de opgeloste zaak van Els Schurink uit 1997?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben haar naam even kwijt, maar een bij vermoorde dame die in haar werk te maken had met dossiers met (vermeend) kindermisbruik, werd het ook wel aangehaald.
Wel anders dan iemand die arbeidsgehandicapten probeert te ritselen voor baantjes bij de politie, natuurlijk.
Familie had een contactpersoon met de buitenwereld. Maar aan de AD podcast wilden ze niet meewerken-aldus de makers. Want dat wil natuurlijk niet zeggen dat de makers de familie niet gesproken hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:51 schreef woxxel2 het volgende:
Heeft de vrouw van hanno in al die tijd al eens iets laten horen. Zo lang nog niet persoonlijk een oproep gedaan?
Ja, die zaak is het inderdaad. Voor haar werk had ze te maken met zedendossiers. Dat werd destijds als een mogelijk motief genoemd. Uiteindelijk bleek het een lover of zo te zijn, toch?quote:Op donderdag 28 november 2024 04:52 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Bedoel je de opgeloste zaak van Els Schurink uit 1997?
https://www.politie.nl/ge(...)oningen/de-zaak.html Dader heeft tien jaar cel gekregen.
Ik meen mij nog een andere zaak te herinneren, met een oudere vrouw. Wel rond die tijd. Maar ik kan me vergissen.
Als een vrijwillige verdwijning vrijwel zeker zou zijn, dan zou hij toch ook niet meer op de politiewebsite staan?quote:Op donderdag 28 november 2024 06:57 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Familie had een contactpersoon met de buitenwereld. Maar aan de AD podcast wilden ze niet meewerken-aldus de makers. Want dat wil natuurlijk niet zeggen dat de makers de familie niet gesproken hebben.
Het blijft gissen. Ik vermoed dat de familie een scenario over de verdwijning heeft geaccepteerd, en met dit verhaal wil verder leven, en de kinderen opvoeden. Heel anders dan de familie van Sicco Cuperus, die willen weten wat er gebeurd is.
Ik zie Hanno van Mil wel op de politiewebsite bij vermiste volwassenen, maar geen vermelding op de Cold Case kalender. Er wordt dus niet actief gerechercheerd, maar tips kunnen gemeld worden.
https://www.politie.nl/mi(...)rsfoort&distance=5.0
Politie houdt wellicht nog andere scenario's open, familie niet. Familie brengt niet naar buiten welk scenario ze aanhangen en laat contacten over de zaak blijkbaar liever via de politie lopen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als een vrijwillige verdwijning vrijwel zeker zou zijn, dan zou hij toch ook niet meer op de politiewebsite staan?
Gevoelsmatig zal een bepaald scenario voor de familie altijd wel het meest waarschijnlijke scenario zijn. Bij bijvoorbeeld Herman Ploegstra gaat men uit van een misdrijf in plaats van de ook geopperde zelf gekozen verdwijning.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:04 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Politie houdt wellicht nog andere scenario's open, familie niet. Familie brengt niet naar buiten welk scenario ze aanhangen en laat contacten over de zaak blijkbaar liever via de politie lopen.
Bij vermissingen schijnt het vaak vreselijk voor de nabestaanden /achterblijvers te zijn hoeveel goed- en slecht bedoelende helderzienden, wichelaars. piskijkers, amateur speurders zich ongevraagd melden.
Zolang er geen teken van leven of een lichaam is gevonden, is de man vermist, en niet óf overleden, óf nog levend op onbekende bestemming.
Nu heeft de status "vermist" veel nare consequenties voor de achterblijvers, mbt juridische afwikkeling van zaken met bedrijven en overheid. Ik snap dat familie verder wil met hun leven, en als er iets is, dat liever via de politie verneemt. Of ze zichzelf nu als achterblijver of nabestaande zien, dat gaat ons eigenlijk niets aan.
In de zaak van Mil is er veel gezocht naar een spoor van het hem, met vrijwilligers, zoekhonden.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zal een bepaald scenario voor de familie altijd wel het meest waarschijnlijke scenario zijn. Bij bijvoorbeeld Herman Ploegstra gaat men uit van een misdrijf in plaats van de ook geopperde zelf gekozen verdwijning.
Dat kan ik me wel voorstellen. Zeker als de kans dat het wat oplevert miniem is. En dat lijkt in het geval van Hanno van Mil wel het geval te zijn.
Bij Herman Ploegstra heeft men nog wel pogingen gewaagd, omdat het idee is dat er mensen in IJzendijke meer weten.
Wat is dit nou weer voor rare conclusie?quote:Op donderdag 28 november 2024 06:57 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Familie had een contactpersoon met de buitenwereld. Maar aan de AD podcast wilden ze niet meewerken-aldus de makers. Want dat wil natuurlijk niet zeggen dat de makers de familie niet gesproken hebben.
Het blijft gissen. Ik vermoed dat de familie een scenario over de verdwijning heeft geaccepteerd, en met dit verhaal wil verder leven, en de kinderen opvoeden. Heel anders dan de familie van Sicco Cuperus, die willen weten wat er gebeurd is.
Recent nog in het nieuws? Dat heb ik dan gemist.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare conclusie?
De familie is nog regelmatig in het nieuws geweest omdat ze willen weten wat er gebeurd is.
Dat ze niet aan een bepaalde podcast mee willen werken zegt natuurlijk niets.
Dat hele "persoonlijke oproep" verhaal komt vooral uit films en series en uit de VS, in NL is er sowieso maar heel zelden een "persoonlijke oproep".quote:Op zondag 1 december 2024 01:30 schreef woxxel2 het volgende:
T was meteen al dat t gezin van hanno niet in t nieuw wou, en dat gebeurt volgens mij niet vaak dat je niet 1 keer een persoonlijke oproep doet.
Bij bijvoorbeeld Opsporing Verzocht en Peter R de Vries toch best vaak achterblijvers/nabestaanden gezien? Idem dito bij TROS Vermist. Broer van Herman Ploegstra sprak op een bewonersbijeenkomst in IJzendijke, etc.quote:Op zondag 1 december 2024 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele "persoonlijke oproep" verhaal komt vooral uit films en series en uit de VS, in NL is er sowieso maar heel zelden een "persoonlijke oproep".
Daarbij hadden ze 3 (jonge) kinderen, dan zit je er echt niet op te wachten dat jan en alleman iedere beweging, blik en uitspraak van degene(n) in die persoonlijke oproep gaat analyseren.
Daarbij is zijn zus altijd min of meer woordvoerder namens het gezin geweest, en die heeft vaak genoeg persoonlijk voor de camera gestaan.
De zus van Hanno van Mil is ook regelmatig in beeld geweest.quote:Op maandag 2 december 2024 09:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij bijvoorbeeld Opsporing Verzocht en Peter R de Vries toch best vaak achterblijvers/nabestaanden gezien? Idem dito bij TROS Vermist. Broer van Herman Ploegstra sprak op een bewonersbijeenkomst in IJzendijke, etc.
Lange tekst heb ik spoiler gezet, staat immers in jouw bericht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:24 schreef Michiel020 het volgende:
Nu het einde van het jaar nadert is het goed om eens stil te staan bij de vele vermissingen en cold cases die we in Nederland hebben. Hierbij moest ik meteen denken aan de speech die Peter van Koppen gaf bij het afscheid als hoogleraar Rechtspsychologie aan de Vrije Universiteit Amsterdam en de Universiteit Maastricht op 17 maart 2022. Ik was bij zijn lezing aanwezig.
In zijn afscheidsrede "De ijzeren regels van goud bewijs" besprak hij de ontwikkelingen van allerlei rechtspsychologische problemen in Nederlandse zaken, en besteedde speciale aandacht aan drie specifieke onderwerpen: verhoren, herkenningsprocedures en cold cases. En hier schuurt het wat betreft Peter van Koppen aan. We zijn inmiddels bijna 3 jaar verder en het onderwerp is -helaas- nog actueel. Ik heb de speech nog eens gelezen en heb een deel -wat over cold case gaat- er even uit gehaald.
quote:Dan de conclusie van de rede van van Koppen, ik heb die even cursief gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keer terug naar de slachtoffers. Een eerlijk proces vereist ook tegenover de slachtoffers en hun nabestaanden eerlijkheid. Tegen nabestaanden wordt nu gezegd dat hun zaak bij het cold case-team ligt. Voor veel nabestaanden is het een opbeurende mededeling, terwijl hij in feite betekent dat de zaak nu op een andere plank ligt te verstoffen. Een plaatsvervangend hoofdofficier van justitie schreef mij: ‘Er is [bij cold cases] gekozen om actief te blijven op deze dossiers in een breed spectrum i.p.v. het telkens per cold case tot de bodem te gaan.’ Hij realiseert zich kennelijk niet dat cold cases per definitie vergen dat men met bijzonder goede rechercheurs tot de bodem gaat. De gekozen manier levert een toestand op die in strijd is met het recht op een eerlijk proces voor de slachtoffers."
Bron: https://allp.nl/wp-conten(...)Afscheidsrede-VU.pdf
Fijn dat je dit noemt. Meteen even gekeken bij het register Getuigendeskundigen. Helaas geen getuigendeskundige op het gebied van ICT waar advocaat of OM een beroep op kan doen.
Wordt hoog tijd voor deze expertise!
Wel getuigen deskundigen forensische opsporing, maar het gebied werkgebied ICT-psychiatrie is nog onontgonnen. Was laatste wel zo'n figuur die meende een chip in zijn hoofd te hebben. Maar ook verdachten die zeggen 'normaal krijg ik altijd mijn opdrachten via de computer/telefoon binnen maar dit keer was het blijkbaar mis', kunnen ook geen beroep doen op zo'n expert.
De rechtsgang moet wel behoorlijk blijven.
De zaak van van Mil heeft ook dingen waarvan ik denk: waarom deed Hanno dat?
Waarom gingen die AD-journalistes met dit verhaal aan de haal? Was een vreemde vertelling.
Waarom is dit geen cold case?
[ Bericht 0% gewijzigd door yessie234 op 22-12-2024 03:50:55 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |