Ik kan me er elke keer ongelofelijk aan ergeren hoe er op dit forum een paar totale idioten zitten die iedereen die hier oprecht onderzoek doet en creatief is met nieuwe ideeën de grond in probeert te boren zonder argumenten. Ik ga hun namen niet noemen, dat is me de moeite nog niet eens waard.
Ik ben juist enorm blij dat er weer mensen zijn die nieuwe ideeen zoals het gebruik van geavanceerde AI-modellen en andere nieuwe inzichten op dit forum brengen. Precies zoals eerder gezegd, AI heeft toegang tot alle beschikbare informatie, ook informatie die we mogelijk niet zouden vinden door gewoon te Googlen. En zelfs al zou het niks opleveren, baat het niet dan schaadt het niet. Ik ben bereid om hierbij te helpen met allerlei diepgaande vragen en onderzoeken die ik vorig jaar aan ChatGPT heb gesteld en die dan in te voeren in meer geavanceerde AI-modellen dan onbetaalde ChatGPT
En ook pogingen om wat meer informatie bij de politie los te krijgen kunnen geen kwaad, mits (uiteraard) binnen de grenzen van de wet. Ook hier: baat het niet dan schaadt het niet en er is altijd een kleine kans dat het wat oplevert. Hierdoor krijgt de politie ook weer meer aandacht voor de zaak en daarnaast heeft deze zaak ook een enorme maatschappelijke impact omdat het hier gaat om een normale huisvader die midden in het leven staat die op een dag plotseling mysterieus verdwijnt en nooit meer terugkeert zonder sporen. Niet om een één of andere draaideurcrimineel zoals in de meeste zogenaamd 'mysterieuze' vermissingszaken. Daarom is het normaal dat mensen hier meer over willen weten en dat maakt het ook zo ontzettend jammer dat alles rondom deze zaak zo gesloten is en dat er bij de betrokkenen nog nauwelijks motivatie lijkt te zijn om de zaak op te lossen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Butterfly3000 op 18-07-2026 13:33:34 ]