abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219005786
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:57 schreef Butterfly3000 het volgende:
@:rapotorix Goed bezig, houd me op de hoogte. Ook naar de exacte tip waardoor men recent een zoekactie hield ben ik nog wel benieuwd. Vind het nog steeds wel apart dat men zo lang naar dato nog een zoekactie hield, dus moet wel een hele goede tip geweest zijn. Ook het bestuderen van foto's van Europese offgrid-netwerken zou nog een optie kunnen zijn.
recentelijk? Kun je precieser zijn qua datum & gebied?
pi_219009224
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:33 schreef BBdaycare982 het volgende:

[..]
recentelijk? Kun je precieser zijn qua datum & gebied?
26 april 2023. In de bossen bij Austerlitz. Het exacte perceel is helaas onbekend.
pi_219024896
Ik keek net op de persoonlijke Facebook-pagina van Hanno en vond iets opmerkelijks wat volgens mij nog niet eerder benoemd is. Hoewel Hanno nooit wat postte op Facebook, schreef hij op 8 april 2014, net 4 dagen voor zijn verdwijning, een negatieve review over het restaurant Lili Lou in Ermelo. Hij gaf aan dat hij dit restaurant niet aanraadt. Hoewel dit natuurlijk niet per sé iets hoeft te zeggen, is het gezien de timing van vier dagen voor zijn verdwijning en het feit dat hij verder nooit wat postte, wel opmerkelijk dat hij de moeite neemt om een negatieve review te plaatsen. Zegt dit misschien iets over zijn psychische toestand in die periode? Of had hij in dit restaurant ruzie of een afspraak met iemand gehad? Het blijft speculatie, maar we moeten alle aanwijzingen aangrijpen in dit mysterie.

Link:
https://www.facebook.com/(...)tXYPfhCm2jGERaZL9Ajl
pi_219026773
Het is vooral ook interessant qua locatie. Het is best een eindje van zijn woonplaats af.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219029257
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:57 schreef Butterfly3000 het volgende:
Vind het nog steeds wel apart dat men zo lang naar dato nog een zoekactie hield, dus moet wel een hele goede tip geweest zijn.
Wanneer was die zoekactie dan? Praat je weken, maanden, 1-2 jaar?
pi_219029301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:43 schreef BBdaycare982 het volgende:

[..]
Wanneer was die zoekactie dan? Praat je weken, maanden, 1-2 jaar?
Staat hierboven.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_219029842
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Staat hierboven.
Oeps gemist. Misschien dat @raptorix kan vragen om met die Izanne in contact te komen (als die nog bij de politie werkt) want dit lijkt er ook een persoonlijke quest van gemaakt te hebben om dit op te lossen.
pi_219030491
Heb zelf inmiddels ook contact met de politie opgenomen met nog wat aanvullende ideeën. Hopelijk werken er inderdaad nog wat mensen die de wilskracht hebben om deze zaak alsnog op te te lossen.

En de zoekactie was 2,5 jaar geleden inderdaad. Met metaaldetectors, dus mogelijk zijn ze ook op zoek gegaan naar zijn dubbele ring.

[ Bericht 15% gewijzigd door Butterfly3000 op 16-10-2025 19:05:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')