SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, geschreven en achtergrondkoortje
Dionne Warwick All the love in the world
Je gaat naar de bakker?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:13 schreef DJ11 het volgende:
De plek waar ik normaal op donderdagavond op dit tijdstip ben, is naar deze man vernoemd
Bah. Ik wou net gaan vertellen dat ze weer een nieuwe single hebben, maar dat kan ik nu dus niet meer zeggen.quote:
Balen zeg.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter belde net dat haar telefoon gestolen is. Een iPhone die ze nog niet eens zo lang had
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter belde net dat haar telefoon gestolen is. Een iPhone die ze nog niet eens zo lang had
Jawel hoor. Kun je altijd zeggen?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bah. Ik wou net gaan vertellen dat ze weer een nieuwe single hebben, maar dat kan ik nu dus niet meer zeggen.
Geen idee hoe dat werkt en ze is nu natuurlijk in Utrecht.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kan ze hem niet opsporen met Find my iPhone?
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ken ik ook al niet. Wel interessant.
Oh neequote:Op donderdag 27 april 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
Nee hoor, dit is onmiskenbaar de versie van Jasonquote:Op donderdag 27 april 2023 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Wél? Het klinkt als iets dat veel ouder is.
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Is dit het CDA-raadslid, mevrouw Steunenberg?
Ja en ja…quote:Op donderdag 27 april 2023 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed aangekomen? Lekker gegeten?
Nee, dat klopt. Maar als ik foto's zie van mijn doop..... zo heb ik hem ook nooit meer gezien.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader liep er toen niet zo bij, de jouwe vast ook niet
Droeg je toen zo'n dope jurk?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar als ik foto's zie van mijn doop..... zo heb ik hem ook nooit meer gezien.
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Save the best for last Vanessa Williams
Mijn schoonzus heeft de hare ook nog.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn doopjurk ligt hier in een mooi bewaardoosje. M’n moeder had ‘m zelf gemaakt uit het kant van haar trouwjurk
In het doosje zitten ook mijn eerste schoentjes, een verzilverde beker en een zilveren rammelaar (van die typische geboortekado’s destijds)quote:Op donderdag 27 april 2023 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft de hare ook nog.
Ik vraag me altijd af waarom je zoiets bewaard. Je zal het nooit meer dragen.
Goed gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er weer. Simkaart is geblokkeerd en telefoon is op 'lost' gezet. Er kan dus nu niks meer mee gebeuren verder wat geld kan kosten of met haar gegevens. Man, man, man, wat een gedoe.
Wel een hoop gedoe jaquote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er weer. Simkaart is geblokkeerd en telefoon is op 'lost' gezet. Er kan dus nu niks meer mee gebeuren verder wat geld kan kosten of met haar gegevens. Man, man, man, wat een gedoe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2023 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]Over mijn naam zijn veel stommere liedjes gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Alleen van deze foto word ik al zenuwachtigquote:Op donderdag 27 april 2023 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Da Hool - Meet Her At The Love Parade….
Even zoeken waar ze is:
[ afbeelding ]
Prachtige tijden…quote:Op donderdag 27 april 2023 21:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Alleen van deze foto word ik al zenuwachtig
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 27 april 2023 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting.
Ik hoop dat je een beetje kunt slapen met die pokkenherrie voor de deur
Aiquote:Op donderdag 27 april 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Nu 1 of ander waardeloos bandje dat de meeste dromen zijn bedrog probeert na te spelen.
quote:Op donderdag 27 april 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Nu 1 of ander waardeloos bandje dat de meeste dromen zijn bedrog probeert na te spelen.
Van 5.30 - 06.00 opgeweest vanwege de kat die geprikt moet worden. Maar daarna ben ik weer mijn bed ingegaan tot 08.30 ongeveer.quote:
Ik ga ook maar eens richting de Welkoop lopen dan. Ben een beetje in een sombere bui. Misschien helpt shoppen wel een beetje.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer de halve Welkoop leeggekocht. Ze hadden een aanbieding op de herenpolo’s en er was stapelkorting op planten, dus we kochten een vijg, een rode bes, een pruimeboom en 2 appelboompjes.
Koop fleurige plantjes enzo, dat helpt vast wel.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens richting de Welkoop lopen dan. Ben een beetje in een sombere bui. Misschien helpt shoppen wel een beetje.
Genoeg verzoekjes maar kan helaas niet meeluisteren. We vieren morgen de verjaardag van mijn vader.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:47 schreef Symphonic het volgende:
Radioshow voor morgen staat klaar.
Mocht je nog verzoekjes hebben m.b.t steden, mijn dm staat open
Dat is uiteraard belangrijkerquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Genoeg verzoekjes maar kan helaas niet meeluisteren. We vieren morgen de verjaardag van mijn vader.
quote:
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Nee, ik was niet in de juiste stemming uiteindelijk. Heb alleen wat kattenvoer gehaald.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je nog plantjes gekocht bij Welkoop?
Beschuit en muizen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was niet in de juiste stemming uiteindelijk. Heb alleen wat kattenvoer gehaald.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:28 schreef Melting het volgende:
Ik zit nog op een verjaardag. Gaan zo meteen nog even wat eten. Dus 19.00 uur haal ik niet @:Symphonic .
Wil je de beste platen tot het laatst bewaren?
Port of Amsterdam, uitgevoerd door David Bowiequote:Op zaterdag 29 april 2023 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar we vinken Amsterdam af op de reis![]()
Goedenavond Livelink
Ken je het ook niet van Jacques Brel?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar we vinken Amsterdam af op de reis![]()
Goedenavond Livelink
Nee, het nummer was me tot dusver totaal onbekend.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ken je het ook niet van Jacques Brel?
Net vooraf deed mijn microfoon het uitstekend, tot ik begonquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Je microfoongeluid is wat zacht in verhouding tot de muziek, Symph
Raar. Net voor "London" zei je "test test" en dat was prima hoorbaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg geen geluid meer uit mijn microfoon blijkbaar
Hij doet niks meerquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Gebruik je de mic nu helemaal niet meer?
Dat was hier niet te horenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Raar. Net voor "London" zei je "test test" en dat was prima hoorbaar.
Als je even goed nadenkt, weet je precies welk nummer ik zekerheidshalve heb aangevraagdquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat jij wel Zwolle zonder dolle hebt aangevraagd @:DJ11
Daar hoef ik niet goed over na te denken hoor. Dat moet Leningrad zijnquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je even goed nadenkt, weet je precies welk nummer ik zekerheidshalve heb aangevraagd
Birmingham was mooi. Racoon kan ik niet tegen de stem.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Randy Newman - Birmingham
Racoon - Liverpool Rain
Met de bloemendagen hier afgelopen week had een groepje mensen een bloemenmozaiek van een wasbeer gemaakt en dat stond in een voortuin en ernaast stonden boxjes waar de hele dag muziek van Racoon uit kwamquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Birmingham was mooi. Racoon kan ik niet tegen de stem.
Dat vertelde ik dus in mijn kapotte microfoon: ik heb de logica eruit gehaald, dat was niet zo goed te doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Tot dusver was de reis nog wel vrij logisch, maar nu niet meer
Daar zou ik niet vrolijk van worden.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met de bloemendagen hier afgelopen week had een groepje mensen een bloemenmozaiek van een wasbeer gemaakt en dat stond in een voortuin en ernaast stonden boxjes waar de hele dag muziek van Racoon uit kwam
Ook een nummer dat ik niet ken. Klinkt best leukquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:34 schreef Symphonic het volgende:
The Stranglers - All roads lead to Rome
Dit hoor ik ook voor het eerstquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt prima. Weer iets dat ik nog niet kende.
Wel mooi even twee steden afgevinkt in één nummerquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Patsy Gallant - From New York to L.A.
Best een goed planquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:44 schreef Fogel het volgende:
Zal ik het topic tijdelijk naar TRV schoppen?
Net een glas wijn achterovergeslagen (letterlijk). Dus proost!quote:
Weer die vieze wijn?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Net een glas wijn achterovergeslagen (letterlijk). Dus proost!
Nee, die is op. Dit was lekkere rode wijn. Dus wel zonde eigenlijk dat ik die in 1x weg heb geklokt.quote:
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die is op. Dit was lekkere rode wijn. Dus wel zonde eigenlijk dat ik die in 1x weg heb geklokt.
Doedezemaar klinkt wel een beetje blikkerig. Zwoel blikkerig, mooie combinatie.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn meerdere mogelijkheden:
1) Symphonic heeft tijdens deze uitzending een geslachtsverandering ondergaan
2) Doedezemaar is bijgesprongen als charmante assistente en heeft een microfoon die wél werkt
3) Deze uitzending is mede mogelijk gemaakt door spraaksoftware
Ja, weet ik niet. Spijt van. En ik voel hem ook meteen goed eigenlijkquote:
Bij gebrek aan een microfoon werd ik een beetje geholpen door Google Translatequote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn meerdere mogelijkheden:
1) Symphonic heeft tijdens deze uitzending een geslachtsverandering ondergaan
2) Doedezemaar is bijgesprongen als charmante assistente en heeft een microfoon die wél werkt
3) Deze uitzending is mede mogelijk gemaakt door spraaksoftware
Meteen een doos met nieuwe flessen halen dan maar...quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet. Spijt van. En ik voel hem ook meteen goed eigenlijk
Het was Modern Talkingquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit Modern Talking-achtig klinken.
En er zitten meerdere knipogen in naar "New York City Boy" (uitdrukkelijk geen verzoekje, gewoon een constatering)
Ik had Red Army Choir met Echelon's Song in mijn Release Radar op Spotifyquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Zo maar even naar Rusland.
Goedenavond Melting
Dat zou op zich wel al een aardige kwaliteit moeten hebben.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:53 schreef Fogel het volgende:
Ik drink en post vooral omdat ik een bachelor thesis aan het beoordelen ben
Mja, deze niet. De vorige die ik vandaag las wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel al een aardige kwaliteit moeten hebben.
quote:
Valt me van je tegen. Was toch een #8-hit in 1986.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Valt me van je tegen. Was toch een #8-hit in 1986.![]()
https://www.top40.nl/anya/anya-moscow-nights-10578
Morgen weer een rondje kringloop doen zeker?quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Fogel het volgende:
Sjezus. Deze thesis is zo crap dat ik niet alleen bier drink maar nu ook maar een glas rum in ga schenken
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Fogel het volgende:
Sjezus. Deze thesis is zo crap dat ik niet alleen bier drink maar nu ook maar een glas rum in ga schenken
Deze staat erg hoog in mijn top 10quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard was dit mijn verzoekje, welk nummer anders?
Het is bizar hoe actueel dit nummer ineens weer is, in het licht van de huidige oorlog die Rusland voert. Wat mij betreft het beste nummer dat Billy Joel ooit maakte. Zwaar onderschat in welke Top 2000 of andere lijst dan ook.
Lamme Frans - Fijnfisjenie in Narrendonk!quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Het is bizar hoe actueel dit nummer ineens weer is, in het licht van de huidige oorlog die Rusland voert. Wat mij betreft het beste nummer dat Billy Joel ooit maakte. Zwaar onderschat in welke Top 2000 of andere lijst dan ook.
Zeker. Ik heb nog wel wat anders ingediend. Maar dat heeft niets met Narrendonk te makenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Lamme Frans - Fijnfisjenie in Narrendonk!
Had natuurlijk ook gekund.
Die heb ik ook klaar staanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb nog wel wat anders ingediend. Maar dat heeft niets met Narrendonk te maken
Ik ben het niet met je eens in deze.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Schandequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens in deze.
Hamburg? Leipzig? Praag?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Alphaville - Summer in Berlin
En van Berlijn is het maar een klein stukje naar.....
Hamburg?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Potzdam?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk is er helemaal niks in de buurt bij Berlijn. Berlijn is gewoon te ver weg.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:29 schreef DJ11 het volgende:
Voor de duidelijkheid wil ik toch nog maar even vermelden dat ik dit nummer niet heb aangevraagd
We zijn al in Romequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:30 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo via Polen naar Rome
Klein omweggetje.
We gaan andersomquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zijn al in Rome(Of bedoelde je Bram van Polen?)
Ook goed hoorquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
We gaan andersomWe gaan van Rome naar Polen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Hoe kun je dat nou weten.... dat is nog zo ver weg? Of weet je waar de reis van Symph eindigt?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goed hoor
Ik heb trouwens al een bepaalde verwachting wat de slotsong gaat zijn. Eens kijken of die uitkomt.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goed hoor
Ik heb trouwens al een bepaalde verwachting wat de slotsong gaat zijn. Eens kijken of die uitkomt.
De reis van Symph eindigt natuurlijk in zijn huidige woonplaats.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou weten.... dat is nog zo ver weg? Of weet je waar de reis van Symph eindigt?
Anna Palowna blanca van George Baker?
Kan zo even geen niet-Noorstalige verzinnen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zijn er bekende nummers over Noorse steden? (ik ken ze niet, eerlijk gezegd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |