Dat denk ik wel vaker bij air..quote:
Is die op tv nu?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk het Koningsnachtconcert van Froukje.
Nee gisteravond al uitgezonden blijkbaar. Kwam het bij toeval tegen.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is die op tv nu?
Straks even terug kijken
Je denkt aan mij.quote:
Toch even opzoeken straks.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee gisteravond al uitgezonden blijkbaar. Kwam het bij toeval tegen.
Welke film?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch even opzoeken straks.
Na de film
Ik kan er wel een paar noemen.quote:
Een beetje licht vermaak op de vrije avondquote:
Tegan op handen en knieën lijkt mij dan toch leuker als licht vermaak.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje licht vermaak op de vrije avond
Wat zou dan stevig zijn?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegan op handen en knieën lijkt mij dan toch leuker als licht vermaak.
Dat DM ik haar wel.quote:
Ook.quote:
We zullen het nooit wetenquote:
Ah, goed gezelschap.quote:
Redelijk rustig aan gedaan. Paar uurtjes met Cali in de stad geweest gisteren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, goed gezelschap.
Nog iets ondernomen voor Koningsdag?
Mensenmassa's ontlopen dus naar een landgoed in de buurt gefietst en daar genoten van het zonnetje.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Redelijk rustig aan gedaan. Paar uurtjes met Cali in de stad geweest gisteren.
Jullie?
Voelt toch beter zo in het kader van 'gedeelde smart..' oid.quote:
Ja dat snap ik. En wat afleiding, ook niet verkeerd denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voelt toch beter zo in het kader van 'gedeelde smart..' oid.
Ook ja. Weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb het gevoel dat ik de enige ben die aan het werk is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Puala het volgende:
Ja dat snap ik. En wat afleiding, ook niet verkeerd denk ik
Klinkt als een normale werkweek voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een normale werkweek voor jou.
Nou hier is dr nog een hoop gedoe voor zo'n loze vrijdag tussen een feestdag en een weekend in. Ben dr wel klaar mee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ja. Weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb het gevoel dat ik de enige ben die aan het werk is.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag boottripje met wijnproeverij in de Douro vallei
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag boottripje met wijnproeverij in de Douro vallei
[ afbeelding ]
Ah, de zogenaamde 'vrijdagmiddagcrisis'? Dat je zo'n telefoontje aanneemt waar direct iets mee moet en je vervolgens niemand kunt bereiken?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:55 schreef Puala het volgende:
Nou hier is dr nog een hoop gedoe voor zo'n loze vrijdag tussen een feestdag en een weekend in. Ben dr wel klaar mee eigenlijk
Ja nou en dat dan afgetopt met een "iedereen is vrij wegens koningsdag lang weekend" qua bereikbaarheid. Dit is de drama vrijdag onder de drama vrijdagenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de zogenaamde 'vrijdagmiddagcrisis'? Dat je zo'n telefoontje aanneemt waar direct iets mee moet en je vervolgens niemand kunt bereiken?
Ff afkloppen, maar voorlopig weet ik het te beperken tot administratie doen met een lekker muziekje aan op de achtergrond.
Klinkt alsof je nķg meer behoefte hebt aan afleiding dan ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef Puala het volgende:
Ja nou en dat dan afgetopt met een "iedereen is vrij wegens koningsdag lang weekend" qua bereikbaarheid. Dit is de drama vrijdag onder de drama vrijdagen
Kssshttt...quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Thanks, zin anSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een maat van me die ik al ruim 3 jaar niet meer had gezien, gaat een goede reunie worden
Van mij wel hoorquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Als het weer net zo lekker is als op de foto dan komt dat zeker goed.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:13 schreef Barbusse het volgende:
Thanks, zin anMet een maat van me die al ruim 3 jaar niet meer had gezien, gaat een goede reunie worden
Kleine kans op regen in de ochtend, maar verder goede vooruitzichtenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het weer net zo lekker is als op de foto dan komt dat zeker goed.
Ben jij een collega van DrMarten?quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:17 schreef Puala het volgende:
Wel mooi, afgesproken hardware naar "kantoor" te versturen.
Waarbij mijn collega uitgaat van kantoor = HQ, NL
En de klant uit gaat van kantoor = servicelocatie, DE.
En dan krijg je dus de situatie waarbij de klant onderweg is van NL naar DE ivm aansluiten hardware. Verwacht dat deze op locatie ligt en er halverwege achter komt dat dat dus niet kloptEn dan is t kantoor in NL op slot ivm verplichte vrije dag bij de klant. Dan is de chaos wel compleet
Mooi voorbeeld van 'assumption is the mother of all fuck ups'. Klant ook nog zwaar geīrriteerd om het feestje af te maken?quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:17 schreef Puala het volgende:
Wel mooi, afgesproken hardware naar "kantoor" te versturen.
Waarbij mijn collega uitgaat van kantoor = HQ, NL
En de klant uit gaat van kantoor = servicelocatie, DE.
En dan krijg je dus de situatie waarbij de klant onderweg is van NL naar DE ivm aansluiten hardware. Verwacht dat deze op locatie ligt en er halverwege achter komt dat dat dus niet kloptEn dan is t kantoor in NL op slot ivm verplichte vrije dag bij de klant. Dan is de chaos wel compleet
Die loopt ook altijd te mopperen over z'n werk en collega'squote:Op vrijdag 28 april 2023 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet zover ik weet, maar dat weet je nooit helemaal zeker he![]()
Nee dat viel eigenlijk alles mee. Die hebben hier reserve spul opgehaald en kregen een tas met snacks/drinken mee voor de 2e reis. En die zijn nu onderhand in DE op de juiste plek.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van 'assumption is the mother of all fuck ups'. Klant ook nog zwaar geīrriteerd om het feestje af te maken?
Dat valt bij mij best mee. Ik heb er een paar waar ik over mopper. En deze miscommunicatie is wel wat onhandigquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die loopt ook altijd te mopperen over z'n werk en collega's
Dat klinkt alsof het een soort van opgelost is, fijn. Van mij mag je je boeltje pakken en weekend gaan vieren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:27 schreef Puala het volgende:
Nee dat viel eigenlijk alles mee. Die hebben hier reserve spul opgehaald en kregen een tas met snacks/drinken mee voor de 2e reis. En die zijn nu onderhand in DE op de juiste plek.
Nee, want we moeten dat spul nog wel aansluiten en online krijgen hequote:Op vrijdag 28 april 2023 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het een soort van opgelost is, fijn. Van mij mag je je boeltje pakken en weekend gaan vieren.
Mijn aanname was dat je andere mensen san het werk heb gezet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want we moeten dat spul nog wel aansluiten en online krijgen he
Tuurlijk, maar als verantwoordelijke kan je je niet afmelden voor zoiets. Dan moet je toch wel bereikbaar zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn aanname was dat je andere mensen san het werk heb gezet.
True, true. Zoals het hoort wmb. Goed bezig.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als verantwoordelijke kan je je niet afmelden voor zoiets. Dan moet je toch wel bereikbaar zijn
Ik ben druk. En heb door jou nu ook wat afleiding.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:38 schreef Puala het volgende:
Maar hoor jij niet ook druk te zijn met iets?
Druk, op een vrijdagmiddag na koningsdag?quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben druk. En heb door jou nu ook wat afleiding.
Absoluut. Één werkdag minder en de werkvoorraad neemt niet magisch af.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Druk, op een vrijdagmiddag na koningsdag?
Ja, ok. Ik weet ook niet wat voor werk je precies doet natuurlijk. Hier is het momenteel voetjes omhoog en Spotify playlists. Collega die vanaf kantoor werkt stuurde al een foto van hem op het dakterras met een biertje. Alhoewel, mocht er iets mis gaan dan is het pandemonium want er is vrijwel niemand.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Één werkdag minder en de werkvoorraad neemt niet magisch af.
Als het hiet niet had gemiezerd dan had ik een foto gestuurd vanaf mijn dakterras die grenst aan mijn thuiswerkplek. Inclusief koelkast met biertjes.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ok. Ik weet ook niet wat voor werk je precies doet natuurlijk. Hier is het momenteel voetjes omhoog en Spotify playlists. Collega die vanaf kantoor werkt stuurde al een foto van hem op het dakterras met een biertje. Alhoewel, mocht er iets mis gaan dan is het pandemonium want er is vrijwel niemand.
Patserquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het hiet niet had gemiezerd dan had ik een foto gestuurd vanaf mijn dakterras die grenst aan mijn thuiswerkplek. Inclusief koelkast met biertjes.
Liever een patser dan een snob.quote:
Daar verschillen we dan van mening overquote:
Zolang dat maar niet tussen ons in komt te staan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan van mening over
Ik heb de hoeveelheid werk gewoon anders ingedeeldquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Één werkdag minder en de werkvoorraad neemt niet magisch af.
Nee johquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang dat maar niet tussen ons in komt te staan.
Ga ik weer helemaal gerustgesteld het weekend in.quote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik weer helemaal gerustgesteld het weekend in.
* bro fistquote:
AAAAAND, I jinxed itquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ok. Ik weet ook niet wat voor werk je precies doet natuurlijk. Hier is het momenteel voetjes omhoog en Spotify playlists. Collega die vanaf kantoor werkt stuurde al een foto van hem op het dakterras met een biertje. Alhoewel, mocht er iets mis gaan dan is het pandemonium want er is vrijwel niemand.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AAAAAND, I jinxed it
Fml, had mezelf net een drankje ingeschonken
Rip, mijn vrijdagavondquote:
Over 24 uur zit je met je snobbehoofd aan een wijntje te lurken op een boot in de zon. Hou die gedachte vast.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 24 uur zit je met je snobbehoofd aan een wijntje te lurken op een boot in de zon. Hou die gedachte vast.
Da's toch die relaxte Zuid-Europese mentaliteit waar jij zo blij van wordt?quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IT collega die nu eigenlijk 24/7 op call zou staan laat telefoon direct naar voicemail gaan, the fucking cockwomble
Nee, das een amerikaan, dus die moet gewoon 24/7 werken voor een salaris dat niet goed genoeg is om de huur te kunnen betalenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's toch die relaxte Zuid-Europese mentaliteit waar jij zo blij van wordt?
Maar dan ook echtquote:
Kan je al een beetje chillen of is de pleuris nu uitgebroken?quote:
Pleuriszooi nu. Maar kan maar zoveel doen, dus soit. Ik weet wel dat iemand anders zodra ze hem weten te bereiken een enorm kutweekend gaat krijgenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je al een beetje chillen of is de pleuris nu uitgebroken?
Sucks. Tot hoe laat moet jij ermee bezig?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pleuriszooi nu. Maar kan maar zoveel doen, dus soit. Ik weet wel dat iemand anders zodra ze hem wetenbte bereiken een enorm kutweekend gaat krijgen
Tot het opgelost is vrees ik. Ben slechts bezig met damage control nu.quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sucks. Tot hoe laat moet jij ermee bezig?
Damnquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot het opgelost is vrees ik. Ben slechts bezig met damage control nu.
In plaats van mezelf na werk te trakteren op een wijntje op een terras ben ik maar gewoon full on Mad Men gegaanquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In plaats van mezelf na werk te trakteren op een wijntje op een terras ben ik maar gewoon full on Mad Men gegaan
quote:
quote:
Ik communiceer niet in gifjesquote:
Oh you poor summer child.quote:
I'll let myself out.quote:
Nou, Oke dan.quote:
Je, ook zo eigenlijk .quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan beter, maar ook slechter. Daar?
quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je, ook zo eigenlijk .
Wat zijn de plannen voor het weekend?
Geen plannen. Beetje fietsen, beetje f1 kijken. Misschien eens kijken of ik een vakantie kan plannenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zondag bruiloft. Verder niets. Jij?
Geen plannen, beste plannenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen plannen. Beetje fietsen, beetje f1 kijken. Misschien eens kijken of ik een vakantie kan plannen
Ja, zondag wel. Hopelijk morgen ook al.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen plannen, beste plannen
Wordt wel goed weer voor fietsen dit weekendAl enig idee waar je naartoe op vakantie wil?
Oh Schotlandquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, zondag wel. Hopelijk morgen ook al.
En nee, eigenlijk nog niet. Veel opties maar niets dat er bovenuit springt.
Ik twijfel tussen stedentrip Edinburgh+ een paar dagen Whiskytour door Schotland of iets waar ik de fiets kan meenemen
Heb jij al vakantie plannen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh SchotlandLijkt mij heel gaaf om naartoe te gaan dus ik zou dat doen
quote:
Dat is wel het basis plan voor elke dagquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is wel het basis plan voor elke dag
Yats bellen.quote:
Nee, ik heb een 'na mij de zondvloed' gedaan en laptop dichtgeklapt. 3 dagen vrij nu. Men kan me wat. Mij nie belluh niequote:
Opgeven klinkt anders ook wel lekker.quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is wel het basis plan voor elke dag
Ja, maar dat is meteen zo definitiefquote:Op maandag 1 mei 2023 07:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Opgeven klinkt anders ook wel lekker.
Ontopic: Ik heb me niet verslapen vandaag.
Q.quote:
Dat was zaterdag al. Vandaag lekker lui niks doen.quote:
Buurmeisje heeft sisuquote:
quote:
waar wrijft buurmeisje?quote:
quote:
Dit moet scrupuleus wel zijnquote:
Was niet moeilijk. Iemand die zo achterlijk post is makkelijk te herkennen.quote:
He wish.quote:
Daaromquote:Op maandag 1 mei 2023 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was niet moeilijk. Iemand die zo achterlijk post is makkelijk te herkennen.
Hier.quote:
quote:
Ze zei dat ze naar haar moeder ging...quote:Op maandag 1 mei 2023 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zij is die 'vriend' met wie je op pad ging...
Oh you sweet summer child... 🥲quote:Op maandag 1 mei 2023 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah zij is die 'vriend' met wie je op pad ging...
Ik lust wel weer een bakkiequote:
Haal er dan ook meteen ff één voor IJsdraakje.quote:
U is een grootverbruiker? Ik ga maar eens douchen. Daarna weer een verse bak koffie.quote:
Gezien het aantal gegadigden kan het best nu.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
U is een grootverbruiker? Ik ga maar eens douchen. Daarna weer een verse bak koffie.
Hier, een bak koffie om die ranzige smaak uit je mond te spoelen.quote:
Koffie smaakt naar de dood.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier, een bak koffie om die ranzige smaak uit je mond te spoelen.
Aardbeien oke, maar kokend aardbeienwaterquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Koffie smaakt naar de dood.
Aardbei daarentegen
Precies dat. Aardbeien zijn heerlijk, aardbeienthee dat serveren ze in de hel, om maar in dood-en-verderf termen te blijven spreken.quote:
Voor bij mijn bakje versie koffie.quote:
Thee is ook niks mis mee. Al drink ik die bij voorkeur hetzelfde als mijn koffie: zwart. Net als mijn ziel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
#TeamTheeAl vind ik aarbeienthee wel vies. Maar kruidenthee, of blauwe bessen, mango of meloen
Die theesmaak vind ik zo mogelijk nog ranziger dan aardbei.quote:
Ik hou niet zo van smaakjesthee.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
#TeamTheeAl vind ik aarbeienthee wel vies. Maar kruidenthee, of blauwe bessen, mango of meloen
Door dit gelul over thee heb ik nu een groene thee met jasmijn voor me staanquote:
Daarom gaat een relatie tussen ons nooit werken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:07 schreef rival het volgende:
Aardbei, Meloen en Honing zijn de beste thee smaken ooit bedacht
Beter voor je dan koffie. Goed bezigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door dit gelul over thee heb ik nu een groene thee met jasmijn voor me staan
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beter voor je dan koffie. Goed bezig
Minder calorieën, meer voedingsstoffen (en anti-oxidanten enzo)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd.
Waarom is het beter voor me?
Nou ja, het aantal calorieën in zwarte koffie is nou ook niet direct noemenswaardig.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder calorieën, meer voedingsstoffen (en anti-oxidanten enzo)
Minder calorieën dan zwarte koffie?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al die Nederlanders die hun theezakje meerdere keren gebruiken en daarmee het risico lopen op een looizuurvergiftiging? Dat is helemaal niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is niet wat ik bedoel wanneer ik zeg dat ik weer flink aan het teabaggen ben geweest.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die Nederlanders die hun theezakje meerdere keren gebruiken en daarmee het risico lopen op een looizuurvergiftiging? Dat is helemaal niet zo goed voor je.
Behalve op de momenten dat koffie beter is.quote:
Bij jou weet ik dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:39 schreef rival het volgende:
Dat is niet wat ik bedoel wanneer ik zeg dat ik weer flink aan het teabaggen ben geweest.
Als ijskoffie met slagroom en ijs op het terras?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Behalve op de momenten dat koffie beter is.
Geen idee. Op een terras kom ik zelden verder dan de bierkaart.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als ijskoffie met slagroom en ijs op het terras?
Regel een date. Kun je haar ijskoffie proevenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Op een terras kom ik zelden verder dan de bierkaart.
Drinkt @Tegan dat wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Regel een date. Kun je haar ijskoffie proeven
Karige manier van lichaamssappen uitwisselen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:56 schreef TaMieke het volgende:
Komt daarna wel…quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karige manier van lichaamssappen uitwisselen.
Niet het soort reactie dat ik van jou verwacht.quote:
Wat als ze dat niet bestelt?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij bestelt want Tegan heeft een voorkeur voor mannen die de lead nemen.quote:
Hey, neuken?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet het soort reactie dat ik van jou verwacht.
Voor haar bestellen als een echte man.quote:
En dan ijskoffie bestellenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hey, neuken?
[..]
Voor haar bestellen als een echte man.
Wat zou je dan voor haar bestellen?quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bestelt want Tegan heeft een voorkeur voor mannen die de lead nemen.
Jullie komen uit 1880?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hey, neuken?
[..]
Voor haar bestellen als een echte man.
Niks, ik geloof niet in deze macho bullshitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat zou je dan voor haar bestellen?
Je kunt hem ook zelf bestellen en doen alsof het voor haar is om je imago in stand te houden
Heb zojuist je account gerapporteerd want ik vermoed dat je gehackt bent.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb zojuist je account gerapporteerd want ik vermoed dat je gehackt bent.
Hadden ze toen al ijskoffie?quote:
Ligt eraan of ze boos is of niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks, ik geloof niet in deze macho bullshit
Hoe moet ik nou weten of het tijd is voor een verse muntthee of een fles witte wijn..
Als ze dat niet is, kan ze dat altijd nog worden.quote:
Ober: wat voor wijn wil u hebben meneer?quote:
Snotverquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ober: wat voor wijn wil u hebben meneer?
gianni61: droog, net als mijn date.
Jeweetsquote:
geen gin tonic ofzo?quote:
Ik zal het onthouden.quote:
Ik zat meer te denken aan een kaas en worst plankjequote:
door en 2 plakken brood bij en maak het warm en je hebt een tostiquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een kaas en worst plankje
Gap. Is jouw 2e naam Poldermodel?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door en 2 plakken brood bij en maak het warm en je hebt een tosti
quote:
Vooral doenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een kaas en worst plankje
Doe je mee?quote:
Voor jou altijdquote:
Deze manquote:
Naar de worst vraag je bewust niet?quote:
Ik wissel juist graag af tussen dominant en onderdanigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bestelt want Tegan heeft een voorkeur voor mannen die de lead nemen.
De weg naar mijn hart is een zeer snel bewegend object dat mijn borstkast penetreert en ik sta daar niet echt voor openquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
De weg naar mijn hart is cappuccino met kaneel.
Daarna wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De weg naar mijn hart is een zeer snel bewegend object dat mijn borstkast penetreert en ik sta daar niet echt voor open
quote:
De eerste woorden klonken wel veelbelovendquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De weg naar mijn hart is een zeer snel bewegend object dat mijn borstkast penetreert en ik sta daar niet echt voor open
Is alweer een paar jaar geleden trouwens, dat kaneel-gedeelte.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
De weg naar mijn hart is cappuccino met kaneel.
Het jarige jobjequote:
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wissel juist graag af tussen dominant en onderdanig.
Geen reactie. You've been ghosted like Faxie, manquote:
Blijkbaar kun je niet in mijn DM's.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen reactie. You've been ghosted like Faxie, man
Dit is juist ende correct.quote:
Barb kan in mijn DM's?quote:
*slidesquote:
quote:
Sorry manquote:
Van jou heb ik nooit last hoor.quote:
quote:
Zoals het hoort.quote:
En dan kom je ook nog eens uit het oostenquote:
Rust, heerlijkquote:
Ik vind dit echt niet kunnenquote:
Ik heb hierom Riders on the Storm maar even opgezet.quote:
Killer on the run.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hierom Riders on the Storm maar even opgezet.
De rust is weg want nu L.A. Woman kneiterhard op den spiekertsquote:
Achter het glas wel ja.quote:
Goede toevoegingquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Achter het glas wel ja.
Gewoon m'n normale kantoorraam dus, niet zķ'n raam.
Ja, ik dacht "laat ik het maar voor zijn".quote:
Haha, je kent de mensen in deze sc erg goed merk ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht "laat ik het maar voor zijn".
Shitquote:Op donderdag 4 mei 2023 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht "laat ik het maar voor zijn".
Voor een prostituee is de ruimte waar ze haar werk verricht toch ook gewoon haar kantoor?quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Achter het glas wel ja.
Gewoon m'n normale kantoorraam dus, niet zķ'n raam.
Ik ga wel weer terug naar bedquote:
Nah, zou het eerder een praktijkruimte noemen dan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een prostituee is de ruimte waar ze haar werk verricht toch ook gewoon haar kantoor?
Jij klaagt met 30 graden nog dat het te koud isquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
11 graden vind ik nog geen zomer. Misschien vanmiddag
Hier ookquote:
En terecht.quote:Op donderdag 4 mei 2023 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij klaagt met 30 graden nog dat het te koud is
Freaksquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |