Dat denk ik wel vaker bij air..quote:
Is die op tv nu?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk het Koningsnachtconcert van Froukje.
Nee gisteravond al uitgezonden blijkbaar. Kwam het bij toeval tegen.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is die op tv nu?
Straks even terug kijken
Je denkt aan mij.quote:
Toch even opzoeken straks.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee gisteravond al uitgezonden blijkbaar. Kwam het bij toeval tegen.
Welke film?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch even opzoeken straks.
Na de film
Ik kan er wel een paar noemen.quote:
Een beetje licht vermaak op de vrije avondquote:
Tegan op handen en knieën lijkt mij dan toch leuker als licht vermaak.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje licht vermaak op de vrije avond
Wat zou dan stevig zijn?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegan op handen en knieën lijkt mij dan toch leuker als licht vermaak.
Dat DM ik haar wel.quote:
Ook.quote:
We zullen het nooit wetenquote:
Ah, goed gezelschap.quote:
Redelijk rustig aan gedaan. Paar uurtjes met Cali in de stad geweest gisteren.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, goed gezelschap.
Nog iets ondernomen voor Koningsdag?
Mensenmassa's ontlopen dus naar een landgoed in de buurt gefietst en daar genoten van het zonnetje.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Redelijk rustig aan gedaan. Paar uurtjes met Cali in de stad geweest gisteren.
Jullie?
Voelt toch beter zo in het kader van 'gedeelde smart..' oid.quote:
Ja dat snap ik. En wat afleiding, ook niet verkeerd denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voelt toch beter zo in het kader van 'gedeelde smart..' oid.
Ook ja. Weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb het gevoel dat ik de enige ben die aan het werk is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:38 schreef Puala het volgende:
Ja dat snap ik. En wat afleiding, ook niet verkeerd denk ik
Klinkt als een normale werkweek voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een normale werkweek voor jou.
Nou hier is dr nog een hoop gedoe voor zo'n loze vrijdag tussen een feestdag en een weekend in. Ben dr wel klaar mee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ja. Weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb het gevoel dat ik de enige ben die aan het werk is.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag boottripje met wijnproeverij in de Douro vallei
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zaterdag boottripje met wijnproeverij in de Douro vallei
[ afbeelding ]
Ah, de zogenaamde 'vrijdagmiddagcrisis'? Dat je zo'n telefoontje aanneemt waar direct iets mee moet en je vervolgens niemand kunt bereiken?quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:55 schreef Puala het volgende:
Nou hier is dr nog een hoop gedoe voor zo'n loze vrijdag tussen een feestdag en een weekend in. Ben dr wel klaar mee eigenlijk
Ja nou en dat dan afgetopt met een "iedereen is vrij wegens koningsdag lang weekend" qua bereikbaarheid. Dit is de drama vrijdag onder de drama vrijdagenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de zogenaamde 'vrijdagmiddagcrisis'? Dat je zo'n telefoontje aanneemt waar direct iets mee moet en je vervolgens niemand kunt bereiken?
Ff afkloppen, maar voorlopig weet ik het te beperken tot administratie doen met een lekker muziekje aan op de achtergrond.
Klinkt alsof je nóg meer behoefte hebt aan afleiding dan ik.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef Puala het volgende:
Ja nou en dat dan afgetopt met een "iedereen is vrij wegens koningsdag lang weekend" qua bereikbaarheid. Dit is de drama vrijdag onder de drama vrijdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |