Ik ben bang voor een dag met zoe geschreeuw en gedoequote:Op donderdag 27 april 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Moet dat? Zoe is gisteren al genoeg op de streams geweest
Voorlopig zit je ermee opgescheeptquote:Op donderdag 27 april 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Mogguhquote:Op donderdag 27 april 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een dag met zoe geschreeuw en gedoe
Want iedereen moet helpen
Zodat ze zelf geen reet hoeft te doen
Gewassen? 2 handjes water in z'n gezicht gegooid.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:06 schreef xsaskiax het volgende:
Goh ik heb Erik nog niet zo fris geschoren en gewassen gezien
We hebben het over Erik..... dan is dit al heel watquote:Op donderdag 27 april 2023 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewassen? 2 handjes water in z'n gezicht gegooid.
als zooi manager word krijg je dit nog heel de maand meiquote:Op donderdag 27 april 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
Komt vast door zijn vrolijke outfitquote:Op donderdag 27 april 2023 10:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
We hebben het over Erik..... dan is dit al heel wat(en het kan zijn omdat hij geschoren is dat hij er zo fris en fruitig uitziet)
ze was veel bezig met iets in k4quote:Op donderdag 27 april 2023 10:12 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had (van Janet) wel verwacht dat ze zo creatief zou(den) zijn om een vlag te maken en die op te hangen... ook voor Dodenherdenking en Bevrijdingsdag.
Misschien is dat meer van de oudere generatie, geen idee, hier hangt hij vrolijk te wapperen, natuurlijk iedereen een fijne Koningsdag!
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:29 schreef pingu66 het volgende:
Die Mirthe die veel eerder zou gaan opstaan ( en slapen) zodra ze in kamer 2 zou liggen. Heb ik nog geen een keer vroeg op zien staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |