Snel door naar morgenquote:Op donderdag 27 april 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
Net was mijn naam nog zwart en mijn tag oranje
Ja die!quote:
En waar is dat?quote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
Wil iemand een eitje?![]()
[ afbeelding ]
Zo zag het er vannacht uit. Het zal nu niet veel beter zijn.
Lijkt op een oud paspoortquote:Op donderdag 27 april 2023 09:28 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook een jas van
[ afbeelding ]
Oh nou zal ook wel lekker stinken danquote:Op donderdag 27 april 2023 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in de binnenstad. Een tentje waar je eieren kon gooien.
Wat een verspilling weerquote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Een 5-daags weekendquote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja die!
Over 2 weken is het Koninginnedag
De dag voor Hemelvaart, misschien kunnen we er een lang weekend van maken
Wow!quote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
woon je in ujtrechtquote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
15 mei is Wereld Familiedag, en 16 mei Internationale Dag van het Licht, dus ik opteer voor een weekjequote:
Hi Lovelyquote:
Had zelf het idee dat ze hun kans grepen. Zag WA ook even ongemakkelijk kijken. Hij pareerde wel mooi.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
Gaat mij ook ff te ver ... Maar het zal vantevoren wel al besproken zijn dat dit gesprek en vraag zou komen
doet het niet in mijn landquote:
Totaal ongepast op deze dagquote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een gezeik weer
Pfff, vroeger koekhappen, nu zeiken over de slavernij. Serieus
Enjoy!quote:Op donderdag 27 april 2023 11:52 schreef engine het volgende:
Ik ga zelf naar supersized kingsday bij aquabest vanmiddag. Vorig jaar ook geweest en was toen heel gezellig dus heb er wel zin in![]()
Ben je recentelijk verhuisd?quote:
Thanksquote:
Dank, ik was al op wegquote:
Toen hadden de prinsessen hun tasjes onderling geruild volgens mij, en was daar inderdaad een groene bijquote:Op donderdag 27 april 2023 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgens mij heeft Amalia hetzelfde tasje bij zich wat ze vorig jaar ook had.
Geen verspilling
Het roze tasje was geleend van Max las ik net merk: Natan.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen hadden de prinsessen hun tasjes onderling geruild volgens mij, en was daar inderdaad een groene bij
Recyclen doen ze goedquote:Op donderdag 27 april 2023 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Geen verspilling
Scherpquote:Op donderdag 27 april 2023 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Geen verspilling
Dat zal de jankerds leren, dat vandaag geld kostquote:
Mooie foto.quote:
Ariane had eigenlijk in fluo-oranje moeten gaan ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja top, ik ookquote:Op donderdag 27 april 2023 13:09 schreef pullup het volgende:
Oh ja ik ga nog rijk worden ook vanavond met het deelnemen aan de koningstrekking van de staatsloterij
Ja die ziet er niet uitquote:Op donderdag 27 april 2023 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooie foto.
Alleen waarom nou weer zo'n hond erbij.
Heb je een filmpje van jouw eerste stapjes?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
Man3, die is nog onhandiger dan die olifant van gisteren![]()
[ twitter ]
Ik ging gelijk als Chuck Norris tekeerquote:Op donderdag 27 april 2023 13:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je een filmpje van jouw eerste stapjes?![]()
Oh wacht...was er al film
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ging gelijk als Chuck Norris tekeer
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ariane had eigenlijk in fluo-oranje moeten gaan ....Haha. Ben niet kapot van groen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Wat wil je ook, die beesten moeten wel geboren worden met een hersenschudding. Als je toch zo'n pleuris eind omlaag valt bij je geboortequote:Op donderdag 27 april 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ja vind je het gek. Op je eerste dag gelijk moeten leren steltlopen.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:05 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
quote:
Zijn er nu minder Duitsers?quote:
Kan 40+ weer rustig slapenquote:
quote:
Dat is best knap met vier hondjes touwtje springenquote:
Die zit in Wales op school en had examens.quote:
Ahquote:Op donderdag 27 april 2023 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit in Wales op school en had examens.
Jesusquote:
Zegt zequote:Op donderdag 27 april 2023 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien had ze er gewoon niet zoveel zin in of misschien had ze het echt druk met studeren.quote:
Nou ja ik kreeg ook geen vrij omdat mijn vader jarig was. Als mijn vader W.A. was zou het een goeie smoes zijn om die poppenkast te ontwijkenquote:
Er valt wat voor te zeggen en misschien spelen Willem en Maxima het spelletje wel mee.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik kreeg ook geen vrij omdat mijn vader jarig was. Als mijn vader W.A. was zou het een goeie smoes zijn om die poppenkast te ontwijken
Zet een stel malloten op het podium waarvan je weet dat ze binnen 5 min. met elkaar op de vuist gaan.quote:
Ja, dat is waar. Heren, heren, zei hij toen ze begonnen te schietenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:47 schreef Soury het volgende:
Toevallig zag ik een YT van ruzies op tv en dat was bij Karel van de Graaf daar ging een kogel door de tent.
Klopt ze zit wel eens op tiktok volgens mij, of was dat die andere Princesquote:Op donderdag 27 april 2023 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij houdt zij juist wel van wat aandacht .... en om in de picture staan
Dat was echt, Jerry meestal niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Heren, heren, zei hij toen ze begonnen te schieten
quote:Op donderdag 27 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het een lulletje rozenwater die Karel. Maar het was wel leuke TVquote:Op donderdag 27 april 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Met dat veel te beschaafde stemmetje
Ow het was vechten, ik overdreef watquote:
Jouw verhaal was mooierquote:Op donderdag 27 april 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow het was vechten, ik overdreef wat
Nee er was wel degelijk geschotenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de middelste die in Wales af en toe de bloemetjes buiten zetquote:Op donderdag 27 april 2023 16:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt ze zit wel eens op tiktok volgens mij, of was dat die andere Princes
Er werd ook 2x geschoten en toen ging het beeld op "zwart"quote:Op donderdag 27 april 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Maar dan maakt hij op 3 december 1984 een – naar later blijkt – legendarische aflevering. Hierin nodigt hij voor- en tegenstanders van het bewind van de Surinaamse legerleider Bouterse uit. Midden in een gesprek staat een Surinamer op uit het publiek om een gast te lijf te gaan. Er breekt een vechtpartij uit, Karel roept ‘Heren, heren!’ en er klinkt een schot. Vervolgens gaat de zender op zwart. Eén kogel verdwijnt in een studiomuur, een ander in een aanwezige chauffeur, die geholpen kan worden. Het fragment gaat de hele wereld over.
Zie je wel, ik overdrijf bijna nooitquote:Op donderdag 27 april 2023 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er werd ook 2x geschoten en toen ging het beeld op "zwart"
[..]
(Over)drijven kan je ook beter aan badeendjes overlaten.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je wel, ik overdrijf bijna nooit
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef Soury het volgende:
Vader Abraham bij Mies was ook zo leuk. Hij had de smurfen vader niet betaald![]()
Die zag ik op TV langs komen ..quote:Op donderdag 27 april 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit was de blaffende vis vandaag. [ link | afbeelding ]
Ben er vanochtend nog even langs gegaan. Nu ga ik het niet proberenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben elk jaar een gevel groot ding. Volgens mij ook een keer met Maxima met haar benen wijd.quote:
Westerstraat is dat tochquote:Op donderdag 27 april 2023 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben er vanochtend nog even langs gegaan. Nu ga ik het niet proberen
Ja 5 min lopenquote:
Tenminste normaalquote:
Dat nog net niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hebben elk jaar een gevel groot ding. Volgens mij ook een keer met Maxima met haar benen wijd.
Heeft er wel gehangen maar is weggehaald.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat nog net niet.
[ afbeelding ]
Ik kan er niets over vinden maar misschien wel iets wat er mee te maken heeft.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft er wel gehangen maar is weggehaald.
quote:Prinses Amalia, koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben toch geen zogeheten 'Chichi' beschilderd op Curaçao. De Rijksvoorlichtingsdienst lijkt op het laatste moment overstag te zijn gegaan na kritiek vanuit een deel van de kunstenaarswereld op Curaçao.
Chichi-beeldjes zijn mateloos populair op Curaçao, onder meer als souvenir. Maar critici zien in Chichi een karikatuur van een zwarte vrouw, uitnodigend zittend met haar benen wijd gespreid, haar grote borsten prominent tonend.
Nee er is niks meer over te vinden. Maar het was er welquote:Op donderdag 27 april 2023 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er niets over vinden maar misschien wel iets wat er mee te maken heeft.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zou ie dan excuses voor kunnen makenquote:Op donderdag 27 april 2023 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er niets over vinden maar misschien wel iets wat er mee te maken heeft.
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja het was dit keer serieus bedoeld. Niet als grappig. Die meid moet ook als elke tiener gewoon kunnen studeren zonder bedreigingen.quote:
Oh dat sowieso.. en ook zonder beveiliging over straat kunnen etcquote:Op donderdag 27 april 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het was dit keer serieus bedoeld. Niet als grappig. Die meid moet ook als elke tiener gewoon kunnen studeren zonder bedreigingen.
Uhuquote:Op donderdag 27 april 2023 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.. en ook zonder beveiliging over straat kunnen etc
Misschien ergens anders?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee er is niks meer over te vinden. Maar het was er wel
quote:Hoe flikt De Blaffende Vis dat toch elke keer?
Niet ranzig, gemeen of politiek, wel al bijna twintig jaar scoren met de levensgrote gevelversiering van Máxima, Bernhard, Beatrix, Willem-Alexander en Amalia op Koningsdag. Mee in het 'ondoorgrondelijke creatieve proces' van café de Blaffende Vis.
Beatrix kon ook op de fiets naar school samen met haar zusjes.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat sowieso.. en ook zonder beveiliging over straat kunnen etc
En ook gewoon door de mensen massa lopen zag ik in een filmpje op tv, nu staan er dranghekkenquote:Op donderdag 27 april 2023 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beatrix kon ook op de fiets naar school samen met haar zusjes.
Ja hallo er was geen social media.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook gewoon door de mensen massa lopen zag ik in een filmpje op tv, nu staan er dranghekken
Eigenlijk toch best wel weer raar en zonder maarja
Dus het is de schuld van social media, maar afschaffen danquote:
Het waren andere tijden. Zo moeilijk is het toch niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van social media, maar afschaffen dan
Weet ik, neem mijn post bericht niet al te serieusquote:Op donderdag 27 april 2023 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het waren andere tijden. Zo moeilijk is het toch niet.
Ik hou dat in gedachte met je postsquote:Op donderdag 27 april 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik, neem mijn post bericht niet al te serieus
Waar is jou oranje avatar eigenlijk?quote:
Ik zie er beter uit in zwartquote:Op donderdag 27 april 2023 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar is jou oranje avatar eigenlijk?
Echt niet en die oranje muis was best wel leuk.quote:
Het programma was zo fake as hell, maar altijd wel amusant om te zien.quote:
Daar zal ze niet rouwig om zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik zou wat verder weg gaanquote:Op donderdag 27 april 2023 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zal ze niet rouwig om zijn.
Volgens mij zit ze daar wel redelijk veilig.quote:
Is een behoorlijk Elite kasteeltjequote:Op donderdag 27 april 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze daar wel redelijk veilig.
Daar loop je niet zomaar naar binnen.quote:
Ik heb er ook niets te zoeken.. hoogsten met SVquote:Op donderdag 27 april 2023 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar loop je niet zomaar naar binnen.
Ik ook niet tenzij ze een eendenvijver hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets te zoeken.. hoogsten met SV
Nou daar zou ik niet vrijwillig in gaan zwemmen.....quote:Op donderdag 27 april 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet tenzij ze een eendenvijver hebben.
Is dit een uitdaging?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou daar zou ik niet vrijwillig in gaan zwemmen.....
Alsof ik geen rare gewoontes heb.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerder een waarschuwing... dat Elite volk dat daar huist hebben vaak rare gewoontes ....
zwem jij met een jachtgeweer in de aanslag?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik geen rare gewoontes heb.
Gezellig varen in een DUKWquote:Op donderdag 27 april 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
zwem jij met een jachtgeweer in de aanslag?
OK goed voorbereid op Elite-tuigquote:Op donderdag 27 april 2023 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezellig varen in een DUKW
[ afbeelding ]
Is zeeland bevrijd danquote:Op donderdag 27 april 2023 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
De DUKW had een rol in de bevrijding van Nederland met name in Zeeland. Een aantal die in Nederland zijn gebleven hebben nog een rol gehad bij de watersnoodramp.
Van de moffen wel. Daarna bouwden we een grote waterkering zodat ze niet konden vluchten. En toen begonnen ze maar kippen te houden.quote:
Er zitten daar meer duitsers dan in duitsland, weten die dan wel dat ze 'verslagen' zijnquote:Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de moffen wel. Daarna bouwden we een grote waterkering zodat ze niet konden vluchten. En toen begonnen ze maar kippen te houden.
Dat maak ik nu wel voor je goed.quote:
Hoe kan je dat verliezen?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
oops ... heb me in Scrocchi zeezout gedipt in aioli verloren
Waar je jezelf in gedipt hebtquote:
Ik dacht even dat ik in kpd zatquote:
Ja jij zit hier, maar waarom dip je jezelf?quote:
Hm, ik hou wel van gevogeltequote:Op vrijdag 28 april 2023 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
Een van de vogelliefhebbers hier nog op zoek naar een baan?
Veel in de natuur, redelijk salaris, en veel rust.
Misschien wel iets afgelegen
https://www.nu.nl/economi(...)iefhebber.html#nujij
Heb je een goed salaris en dan kan je het nergens aan uitgevenquote:Op vrijdag 28 april 2023 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
Een van de vogelliefhebbers hier nog op zoek naar een baan?
Veel in de natuur, redelijk salaris, en veel rust.
Misschien wel iets afgelegen
https://www.nu.nl/economi(...)iefhebber.html#nujij
Daar staat niks nieuws.quote:Op vrijdag 28 april 2023 06:45 schreef pullup het volgende:
https://www.thedailybeast(...)-troubles-for-spacex
@:engine
Weet je hoe makkelijk sparen dan wordtquote:Op vrijdag 28 april 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je een goed salaris en dan kan je het nergens aan uitgeven
Sparen sucks een beetje, geld moet rollenquote:Op vrijdag 28 april 2023 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk sparen dan wordt
En er is internet, dus shoppen kan je.
Kan wel even duren voor je pakje er is
Je ziet hem op seconde 2 al met dat plan aankomenquote:
Absoluut! Party like there’s no tomorrow.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Sparen sucks een beetje, geld moet rollen
quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je ziet hem op seconde 2 al met dat plan aankomen
Wat een stunt zegquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:50 schreef pullup het volgende:
Een wat actievere hond dan die sukkel van net
[ twitter ]
quote:
Zo die gaan snelquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
@:puzzie er wordt ook weer geklommen..
[ afbeelding ]
Ja moest zelfs even kijken of ze niet aan dat touwtje omhoog getrokken werdenquote:
Die rechter is de laatst geborenequote:
Zou je wel bijna denken jaquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja moest zelfs even kijken of ze niet aan dat touwtje omhoog getrokken werden
Ah en uit welk land komen ze?quote:
Polen... Niet in de finale, maar heb wel eens Nederlanders (m/v) gezienquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah en uit welk land komen ze?
Doen vast geen Nederlanders mee
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Polen... Niet in de finale, maar heb wel eens Nederlanders (m/v) gezien
Hier is het al weer herfst.quote:
Ja net zoals de rest van deze lente. Regenbuien vanochtend en grijs en koud de rest van de dagquote:
MOet je ook niet in het buitenland gaan wonenquote:
Zon en warmte hierquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja net zoals de rest van deze lente. Regenbuien vanochtend en grijs en koud de rest van de dag
Ja maar jij woont ook in het buitenlandquote:
JIj bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar jij woont ook in het buitenland
Wat is de gelegenheid?quote:
Over van gisteren.quote:
Ohquote:
Ohh !!!! Gefeliciteerd Badjas véle jarenquote:
Sla ik niet overquote:
Jippiequote:
Jij weet het nog.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Jippie
Gefeliciteerd met je 40e verjaardag
Extra taart voor mijquote:
Gefeliciteerd!quote:
Jij moet aan je lijn denken.quote:
Wauw nice!!quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
@:puzzie er wordt ook weer geklommen..
[ afbeelding ]
Gewoon een fruitgebakje nemen.quote:
Ja hoor. Bomvol suikerquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een fruitgebakje nemen.
Broodje kroket is beterquote:
Ja hoor. Bomvol suikerquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een fruitgebakje nemen.
quote:
Ja eigenlijk wel ik heb keus, vlees of goulashquote:
Dank je baby Groot.quote:
Vanmiddag met z'n drietjes een hele hazelnoot-slagroomtaart van Maison Kelder naar binnen gewerkt.quote:
Jij bent ook niet de makkelijkste.quote:
Hazelnoot is ook wel lekker en marsepeinquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanmiddag met z'n drietjes een hele hazelnoot-slagroomtaart van Maison Kelder naar binnen gewerkt.
Taart in de doos, alle drie een grote lepel en aanvallen!![]()
Voorlopig dus even een paar (hardloop)daagjes geen gebak meer.
Die hazelnoottaarten van Kelder zijn echt een begrip in Regio Den Haag.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hazelnoot is ook wel lekker en marsepein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |