Snel door naar morgenquote:Op donderdag 27 april 2023 09:05 schreef Deisyy het volgende:
Net was mijn naam nog zwart en mijn tag oranje
Ja die!quote:
En waar is dat?quote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
Wil iemand een eitje?![]()
[ afbeelding ]
Zo zag het er vannacht uit. Het zal nu niet veel beter zijn.
Lijkt op een oud paspoortquote:Op donderdag 27 april 2023 09:28 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook een jas van
[ afbeelding ]
Oh nou zal ook wel lekker stinken danquote:Op donderdag 27 april 2023 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in de binnenstad. Een tentje waar je eieren kon gooien.
Wat een verspilling weerquote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Een 5-daags weekendquote:Op donderdag 27 april 2023 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja die!
Over 2 weken is het Koninginnedag
De dag voor Hemelvaart, misschien kunnen we er een lang weekend van maken
Wow!quote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
woon je in ujtrechtquote:Op donderdag 27 april 2023 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
15 mei is Wereld Familiedag, en 16 mei Internationale Dag van het Licht, dus ik opteer voor een weekjequote:
Hi Lovelyquote:
Had zelf het idee dat ze hun kans grepen. Zag WA ook even ongemakkelijk kijken. Hij pareerde wel mooi.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:46 schreef chufi het volgende:
Gaat mij ook ff te ver ... Maar het zal vantevoren wel al besproken zijn dat dit gesprek en vraag zou komen
doet het niet in mijn landquote:
Totaal ongepast op deze dagquote:Op donderdag 27 april 2023 11:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een gezeik weer
Pfff, vroeger koekhappen, nu zeiken over de slavernij. Serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |