quote:Op donderdag 27 april 2023 viert de Koning samen met zijn familie Koningsdag in Rotterdam. De viering van 10 jaar Koningschap in 010 belooft een groot feest te worden. Op z’n Rotterdams. Met een veelzijdig en kleurrijk programma voor het Koninklijke gezelschap én voor iedereen die het feest die dag mee wil vieren. Het thema is: Wij zijn allemaal Kings & Queens. Want, iedereen is bijzonder. Op ieder hoofd past een kroon!
Welkom op Zuid!
De route van de Koninklijke Familie begint donderdag 27 april om 11.00 uur ter hoogte van het Afrikaanderplein. Op deze plek wordt het Koninklijk gezelschap op feestelijke wijze welkom geheten. Er klinkt een massaal ‘Lang zal hij leven’ als de Koning wordt toegezongen door een gelegenheidskoor bestaande uit leden van verschillende koren uit de stad. Burgemeester Ahmed Aboutaleb en Commissaris van de Koning Jaap Smit verzorgen de officiële ontvangst. Ook is er een rol voor kinderburgemeester Louey Zerourou. Vijftig kinderen van vijf scholen verwelkomen de Koning en het gezelschap in hun eigen buurt. Samen brengen zij een speciaal door ZangExpress gecomponeerd lied in: Kings & Queens. Ook is er een digitale ontmoeting met de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis die met behulp van ‘de Klasgenoot van het Mooiste Contact Fonds’ het feest toch van heel dichtbij mee kunnen maken.
Ach, het commentaar hier is altijd wel leuk.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:28 schreef marc0871 het volgende:
Meh. Boeie![]()
Maar voor iedereen die er wel zin in heeft
...dan blijf ik ook maar thuis...quote:
..maar verschil moet er zijn...quote:Op ieder hoofd past een kroon!
Kleed ook wel goed af. Hebben wij toch even mooi betaald voor die meid.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind Amalia's kleding mooier dan Ariane's
Samen zijn ze voor de look Doe Maar gegaanquote:Op donderdag 27 april 2023 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
Maxima gekozen voor haar ''Kermit de Kikker'' look
Zonder FOK erbij zou ik waarschijnlijk niet kijkenquote:Op donderdag 27 april 2023 07:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Ach, het commentaar hier is altijd wel leuk.
Samequote:Op donderdag 27 april 2023 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder FOK erbij zou ik waarschijnlijk niet kijken
Zou jij trouwens de TT kunnen veranderen in LIVEquote:Op donderdag 27 april 2023 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonder FOK erbij zou ik waarschijnlijk niet kijken
Live aan de TT toegevoegd! Ik had hem voor de zekerheid al gereekstquote:Op donderdag 27 april 2023 10:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou jij trouwens de TT kunnen veranderen in LIVE
quote:Op donderdag 27 april 2023 10:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Samen zijn ze voor de look Doe Maar gegaan
Ach is toch mooi. Op dit soort dagen ben ik toch wel weer overtuigd van het koningshuis, als ook de allochtone bevolking zich er door verbonden voelt.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
vanuit baby koningsgezind..![]()
hoe dan..
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maxima wordt as we speak bijgepraat over deze mevrouw die ze al sinds 2004 persoonlijk kent
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maxima wordt as we speak bijgepraat over deze mevrouw die ze al sinds 2004 persoonlijk kent
Als er sowieso een nieuwe staatsvorm moest komen zou ik niet voor een monarchie gaan. Maar ik vind het prima om het nu zo te houden. Zoveel voordeel zie ik ook weer niet in een ceremoniële president zoals bijvoorbeeld in Duitslandquote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach is toch mooi. Op dit soort dagen ben ik toch wel weer overtuigd van het koningshuis, als ook de allochtone bevolking zich er door verbonden voelt.
niet serieus nemen wat ik hier tikquote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach is toch mooi. Op dit soort dagen ben ik toch wel weer overtuigd van het koningshuis, als ook de allochtone bevolking zich er door verbonden voelt.
Willem is een kneusje eerste klas maar tegelijkertijd danken we onze nationale kleur en verbondenheid wel voor 90 procent aan Willem van Oranje en zijn nazaten.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er sowieso een nieuwe staatsvorm moest komen zou ik niet voor een monarchie gaan. Maar ik vind het prima om het nu zo te houden. Zoveel voordeel zie ik ook weer niet in een ceremoniële president zoals bijvoorbeeld in Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |