Ach is toch mooi. Op dit soort dagen ben ik toch wel weer overtuigd van het koningshuis, als ook de allochtone bevolking zich er door verbonden voelt.quote:Op donderdag 27 april 2023 10:58 schreef Monique___ het volgende:
vanuit baby koningsgezind..![]()
hoe dan..
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maxima wordt as we speak bijgepraat over deze mevrouw die ze al sinds 2004 persoonlijk kent
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maxima wordt as we speak bijgepraat over deze mevrouw die ze al sinds 2004 persoonlijk kent
Als er sowieso een nieuwe staatsvorm moest komen zou ik niet voor een monarchie gaan. Maar ik vind het prima om het nu zo te houden. Zoveel voordeel zie ik ook weer niet in een ceremoniële president zoals bijvoorbeeld in Duitslandquote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach is toch mooi. Op dit soort dagen ben ik toch wel weer overtuigd van het koningshuis, als ook de allochtone bevolking zich er door verbonden voelt.
niet serieus nemen wat ik hier tikquote:Op donderdag 27 april 2023 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach is toch mooi. Op dit soort dagen ben ik toch wel weer overtuigd van het koningshuis, als ook de allochtone bevolking zich er door verbonden voelt.
Willem is een kneusje eerste klas maar tegelijkertijd danken we onze nationale kleur en verbondenheid wel voor 90 procent aan Willem van Oranje en zijn nazaten.quote:Op donderdag 27 april 2023 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er sowieso een nieuwe staatsvorm moest komen zou ik niet voor een monarchie gaan. Maar ik vind het prima om het nu zo te houden. Zoveel voordeel zie ik ook weer niet in een ceremoniële president zoals bijvoorbeeld in Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |