Tweede Koningsdag!quote:Op woensdag 26 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
al is er vandaag mss verdienopdracht komen de boodschappen vrijdag pas binnen . gaat leuk worden dan
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
is het vandaag dat ze hun speeches moeten houden voor managerschap
Laat ze dan maar een opdracht krijgen die 2 dagen duurt, de Koningsdagspelen of zoiets.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
al is er vandaag mss verdienopdracht komen de boodschappen vrijdag pas binnen . gaat leuk worden dan
och uiteindelijk word het toch zoe die er een zooi van gaat maken met veel irritatiesquote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat hebben we ook nog vandaag... dat zal ook wel weer met veel tegenzin in elkaar geflanst worden...
Of de rotzakken kiezen iemand uit die echt niet wil..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
och uiteindelijk word het toch zoe die een zooi van gaat maken heel de maand word regelrechte ramp met veel irritaties
De maand van de manipulatie, want dat is wat ze zullen doen om haar dingen te laten bestellen voor eigen gebruik.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
och uiteindelijk word het toch zoe die een zooi van gaat maken heel de maand word regelrechte ramp met veel irritaties
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemen
ja en volgende week stemming waarvan de uitslag al vaststaat .quote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de brief stond dat ze het serieus moesten nemen
ze mogen niet niet meer zeggen dat ze niet willenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Of de rotzakken kiezen iemand uit die echt niet wil..
tuurlijk en zooi wil veel hulp van icequote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
De maand van de manipulatie, want dat is wat ze zullen doen om haar dingen te laten bestellen voor eigen gebruik.
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepenquote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ha ja heb ik gehoord gisteren... ze zullen het niet laten merken maar ondertussen...
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepen
Dat ze dit serieus MOETEN aanpakken
Neej oké maar je weet toch welke bewoner wil en welke echt niet..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze mogen niet niet meer zeggen dat ze niet willen
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..quote:Op woensdag 26 april 2023 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal( degene die verkiesbaar zijn) naar achter geroepen
Dat ze dit serieus MOETEN aanpakken
Tv momentjes moet gemaakt worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..
Zal wel wat tegenover staanquote:Op woensdag 26 april 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja heb ik meegekregen... dus gewoon doen net alsof..
Toneelstukje dus... lekker geloofwaardig.
quote:Op woensdag 26 april 2023 07:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tv moet gemaakt worden.
En ze willen geen verkiezingen zonder campagne vooraf.
Ik zeg doen... lekker vroeg...quote:Op woensdag 26 april 2023 07:55 schreef spapaars het volgende:
Stel voor dat ze morgen worden wakker gemaakt met het Wilhelmus luid in de slaapkamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |