Zet gewoon een VPN aan proleetquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan iemand deze pauper per dm aan een stream helpen? Ik ben buiten Europa dus ik kan niet ‘legaal’ kijken
Harry past niet meer in deze tijd.quote:Op zondag 30 april 2023 18:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met de regenjas was het wel een mooie vent, maar het is iets boven zijn bol gestegen.
blijf daarquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan iemand deze pauper per dm aan een stream helpen? Ik ben buiten Europa dus ik kan niet ‘legaal’ kijken
Ook niet meer in zijn regenjas.quote:Op zondag 30 april 2023 18:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Harry past niet meer in deze tijd.
EPSN op TikTakquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Harry was altijd al een debiel.quote:Op zondag 30 april 2023 18:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Harry past niet meer in deze tijd.
Via welke site kijk je dan?quote:Op zondag 30 april 2023 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik dat zelfs binnen de EU nog nodig voor deze wedstrijd.
hij heeft 2 wedstrijden een 020 shirt aanquote:
Terecht. Is aan de scheidsrechter om het spel stil te leggen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:13 schreef GGMM het volgende:
PSV besluit verder te spelen
Gemoedelijk clubje
Dat was hem dus, ik denk al weken: "Ik ken die naam ergens van" maar was te lui om Google in te zetten..quote:
Ajax spelers meteen weer opgefokt.quote:Op zondag 30 april 2023 18:13 schreef GGMM het volgende:
PSV besluit verder te spelen
Gemoedelijk clubje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |