kraaij wilde een primeurtje voor zichzelf verzinnenquote:Op zondag 30 april 2023 17:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ruud reageert verbaasd, omdat hij een doorlopend contract heeft.
Zegt en doet daar niets geks.
Hans is gewoon een idioot die debiele vragen stelt.
Sowquote:Op zondag 30 april 2023 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grappen van een hoger niveau komen niet binnen bij hem
Doen ze bij City ook en daar is het ook altijd een dooie boel.quote:Op zondag 30 april 2023 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aah de Ajax met het rug naar het veld spring act wordt van stal gehaald.
Ik begrijp dat je de KKD wijselijk overslaat.quote:
Met de regenjas was het wel een mooie vent, maar het is iets boven zijn bol gestegen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat die man
Ik snap niet dat @:caland zo idolaat is van die vent
Staat gewoon al in het veld hoor.quote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wachten op Xavi Simons vermoed ik zo....
Tiktokquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan iemand deze pauper per dm aan een stream helpen? Ik ben buiten Europa dus ik kan niet ‘legaal’ kijken
Dat is de enige die kan voetballen bij deze 22 spelers, helaas doet Kudus niet mee.quote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wachten op Xavi Simons vermoed ik zo....
Zet gewoon een VPN aan proleetquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan iemand deze pauper per dm aan een stream helpen? Ik ben buiten Europa dus ik kan niet ‘legaal’ kijken
Harry past niet meer in deze tijd.quote:Op zondag 30 april 2023 18:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met de regenjas was het wel een mooie vent, maar het is iets boven zijn bol gestegen.
blijf daarquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook niet meer in zijn regenjas.quote:Op zondag 30 april 2023 18:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Harry past niet meer in deze tijd.
EPSN op TikTakquote:Op zondag 30 april 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Harry was altijd al een debiel.quote:Op zondag 30 april 2023 18:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Harry past niet meer in deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |