Ik vind ze ook zeer vermoeiend samenquote:Op maandag 24 april 2023 23:32 schreef ledn81 het volgende:
Ik word onpasselijk van de Eunice en JW streams. Ik zap direct weg en ben vast niet de enige.
De FEBO moet dat toch ook zien
Prima sneerquote:Op maandag 24 april 2023 23:29 schreef ledn81 het volgende:
Sas geeft tips aan Jeff bij het potlood neerzetten.
Jeff "Je moet het op de tafel doen, die is ook wat scheef net als de potloden"
Sas : "Ja nou die tafels wijken behoorlijk af, net als jij"
Maar dat is het juist : Sas doet het niet recht in zijn gezicht , of ze doet het met een grap zodat het anders overkomt , een beetje lafjes dusquote:
Sas heeft een grote bek, maar zegt nooit iets recht in het gezicht van iemand.quote:
Sas zou zo een bro kunnen zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 23:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is het juist : Sas doet het niet recht in zijn gezicht , of ze doet het met een grap zodat het anders overkomt , een beetje lafjes dus
Ja maar sas is vals zoals vrouwen vals kunnen zijn en dat is toch anders dan hoe mannen vals kunnen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu allemaal eerst nog ff 'n gps-klokkie van Apple uit de prijzenpotquote:Op maandag 24 april 2023 23:39 schreef ledn81 het volgende:
Sas en Bern gaan leuk buiten GeoCaching doen.
Ze willen het ook in de loods proberen te doen.
Maar tegelijk valt Sasha totaal niet te vergelijken met die feeksen van toen op K3quote:Op maandag 24 april 2023 23:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar sas is vals zoals vrouwen vals kunnen zijn en dat is toch anders dan hoe mannen vals kunnen zijn
Er was net een vlieg die Bern lastig viel , ze wilde hem de lucht uit stompenquote:Op maandag 24 april 2023 23:39 schreef ledn81 het volgende:
Sas en Bern gaan leuk buiten GeoCaching doen.
Ze willen het ook in de loods proberen te doen.
Nee Sas heeft zich heel lang op de achtergrond schuilgehouden als grijze muisquote:Op maandag 24 april 2023 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar tegelijk valt Sasha totaal niet te vergelijken met die feeksen van toen op K3
en ze wordt steeds meer 'n valse grijze muisquote:Op maandag 24 april 2023 23:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Sas heeft zich heel lang op de achtergrond schuilgehouden als grijze muis
Vals als de netenquote:Op maandag 24 april 2023 23:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en ze wordt steeds meer 'n valse grijze muis
quote:Op maandag 24 april 2023 23:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kom nu pas thuis, wow... Kenzy weg?
jeetje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik luister al weinig , dus niets gemiststquote:Op maandag 24 april 2023 23:54 schreef ledn81 het volgende:
Sjenet is bijna jarig![]()
De streams zijn verschrikkelijk.
Dom gelul aan tafel tussen Erik Eunice en Mirthe
Jeff en JW slap gelul.
Er moet toch meer gesproken worden nu. Ook Wendy is ergens.
Babbel zit met Sjenet in de kas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |