CoolCat?quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kledingwinkel muziek luisteren.
MosselenWorst denk ik, bij Dina.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Blindevink met aardappelpuree en broccoli.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet bij mijn oudersquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drie blikjes Red Bull en een blikje Coca Cola (Zero, @KingRoland, nasi met rijst) in m'n mik gegooid vandaag.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Macron wants to reconnect with the French!
👉 The A69, a contraflow highway
👉 Inter-community racism: "My spouse's friends said of me: 'She's beautiful, but she's black'"
👉 AI: Under the fantasy of the ideal, the dictatorship is on the move
On sale Wednesday!
Rendangquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pad Thaiquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Speelgoedfabrikant Mattel breidt zijn poppenlijn uit met een barbiepop met het syndroom van Down. De nieuwe pop maakt deel uit van de Barbie Fashionistas-lijn. Die lijn heeft als doel stigma's rond verstandelijke en lichamelijke beperkingen tegen te gaan
Wtf nu al?quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wtf nu al?
Ik moet morgen nog gewoon, vandaag wel iets eerder gestopt om uit eten te gaan voor m'n verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |