quote:Op maandag 24 april 2023 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heeft Bill G. voor crimineels gedaan? (behalve Windows bedacht)
👃quote:Op maandag 24 april 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Bill Gates lijkt mij iemand zonder voorhuid.
De Ridder was born in Amsterdam to a Dutch father and a Jewish-Israeli mother.[4][5] He is Jewish and speaks Hebrew.quote:
Zwart vind ik geen kleurquote:Op maandag 24 april 2023 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heks, daarnet zei je nog dat je zwarten vies vindt.
forum is ook pure strontquote:Op maandag 24 april 2023 21:55 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of ik op het Forum van Forum zit. Jemig mina zeg.
Wat vind jij?quote:Op maandag 24 april 2023 21:55 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of ik op het Forum van Forum zit. Jemig mina zeg.
sowieso ophouden met alles van de rechterkant. gewoon elkaar lief vinden en respecterenquote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Ongehoord Nederland opheffen of niet?
Vooral je eigen volk, toch.quote:Op maandag 24 april 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sowieso ophouden met alles van de rechterkant. gewoon elkaar lief vinden en respecteren
Van mij mogen ze wel wat vaker met Pim Fortuyn gaan bellenquote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nooit gezien, kijk alleen sport op TV. Maar het is sowieso controlled oppostion.quote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Like gegevenquote:Op maandag 24 april 2023 22:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit gezien, kijk alleen sport op TV. Maar het is sowieso controlled oppostion.
Maken de echte wappies belachelijk door over de grens te gaan met bullshit.
Helaas zijn het serieus rechts extremisten.quote:Op maandag 24 april 2023 22:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nooit gezien, kijk alleen sport op TV. Maar het is sowieso controlled oppostion.
Maken de echte wappies belachelijk door over de grens te gaan met bullshit.
Het zijn enorme kneusjes inderdaadquote:Op maandag 24 april 2023 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas zijn het serieus rechts extremisten.
Ik kan wel lachen om Arnold Karskens. Zuurdere mensen vind je nergens.quote:Op maandag 24 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Hoe kan je zoiets zeggen na zijn weerzinwekkende behandeling van Els_Rechtsquote:Op maandag 24 april 2023 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om Arnold Karskens. Zuurdere mensen vind je nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |