Quote van Babbel netquote:
Hoef ik niet meer te gokken 😁quote:Op maandag 24 april 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eunice vertelde aan JW dat zij op op Isaac heeft gestemd.
Filmpje: https://streamable.com/idgmvw
Toch Eunice dus. Dat is echt het probleem aan die kant....die kunnen niet samen denken.quote:Op maandag 24 april 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eunice vertelde aan JW dat zij op Isaac heeft gestemd.
Moeten ze niet nog steeds net doen alsof ze leren mixen?quote:Op maandag 24 april 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Quote van Babbel netze gaan nu boven muziek luisteren.
Nope dat hoeft niet meerquote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten ze niet nog steeds net doen alsof ze leren mixen?
Haar muzieksmaakquote:
En die andere groep zit soort van vast aan de ketting vanwege allemaal eigenbelangquote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Toch Eunice dus. Dat is echt het probleem aan die kant....die kunnen niet samen denken.
lolquote:Op maandag 24 april 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij wil altijd doen overkomen dat ze zo slim en wijs is maar met haar gedragingen komt ze juist telkens enorm dommig overquote:Op maandag 24 april 2023 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Foutje is snel gemaakt. Uit haar introductie:quote:
Dat is d'r aan te zien jaquote:Op maandag 24 april 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Foutje is snel gemaakt. Uit haar introductie:
Kenzi is net afgestudeerd aan de opleiding Hospitality en Eventmanagement en gaat de
één miljoen gebruiken om haar studieschuld af te betalen, om daarna meteen een geweldige ‘food hotspot-reis’ door Azië te boeken. Ze wil namelijk de leukste plekken met het allerbeste eten gaan ontdekken.
Het stond hier in het begin zo vaak dat ik bijna dacht dat dat de goede spelling wasquote:Op maandag 24 april 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Foutje is snel gemaakt. Uit haar introductie:
Kenzi is net afgestudeerd aan de opleiding Hospitality en Eventmanagement en gaat de
één miljoen gebruiken om haar studieschuld af te betalen, om daarna meteen een geweldige ‘food hotspot-reis’ door Azië te boeken. Ze wil namelijk de leukste plekken met het allerbeste eten gaan ontdekken.
Ik heb het waarschijnlijk beide gebruikt. Niet bewust om het fout te schrijven maar omdat ik het ook niet zeker wist.quote:Op maandag 24 april 2023 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het stond hier in het begin zo vaak dat ik bijna dacht dat dat de goede spelling was
Tuurlijk, ja maar luister dan, Eunice kan tegen Zoe zeggen dat ze voor haar stemt, maar kijk, Zoe snapt het wel, maar heeft daar niet naar geluisterd dus wat ik wil vertellen is dat Zoe dan toch nog steeds zieltjes gaat winnen. Ik ga stuk.quote:
Nu nog Isaak, Eric en Myrthe eruitquote:Op maandag 24 april 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk beide gebruikt. Niet bewust om het fout te schrijven maar omdat ik het ook niet zeker wist.
Vergeet den fucking Hertog nietquote:
Lekker belangrijkquote:Op maandag 24 april 2023 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het stond hier in het begin zo vaak dat ik bijna dacht dat dat de goede spelling was
quote:Op maandag 24 april 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ja maar luister dan, Eunice kan tegen Zoe zeggen dat ze voor haar stemt, maar kijk, Zoe snapt het wel, maar heeft daar niet naar geluisterd dus wat ik wil vertellen is dat Zoe dan toch nog steeds zieltjes gaat winnen. Ik ga stuk.
Die zegt op de stip te willen maar even hard met de grote groep meestemt om een ander op de stip te zetten. Had hij een losse flodder geschoten dan zou ik nog mijn twijfels hebben maar nu is het zo duidelijk dat het wederom alleen maar praatjes waren.quote:
Ja weer helemaal mee eensquote:Op maandag 24 april 2023 20:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die zegt op de stip te willen maar even hard met de grote groep meestemt om een ander op de stip te zetten. Had hij een losse flodder geschoten dan zou ik nog mijn twijfels hebben maar nu is het zo duidelijk dat het wederom alleen maar praatjes waren.
Mwa ik doe over het algemeen nog redelijk mijn best om namen voluit te typen. Bijnamen als Zooi hoeft van mij niet zo.quote:
Eenschquote:Op maandag 24 april 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa ik doe over het algemeen nog redelijk mijn best om namen voluit te typen. Bijnamen als Zooi hoeft van mij niet zo.
Jaja ik typ ook Babbel
Ja, maar dat draaien , inlikken en liegen vind ik niet okayquote:Op maandag 24 april 2023 20:46 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik ook en dan moeten we waarschijnlijk nog een hele Zoe manager maand in
Zoe heeft een hele arrogante uitstraling en gedraagt zich alsof ze een groothertogin is met haar pedante handmaniertjesquote:Op maandag 24 april 2023 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Wat zit zoe weer te slijmen en zich goed te praten. Ik heb haar met Mirte horen praten en toen haar verslag bij `Babette en Wendy gedaan. `het is ook gewoon een doortrapt ding hoor.
Ik heb alleen de laatste twee pijlen gezien maar puntje van de stoel hoorquote:Op maandag 24 april 2023 20:43 schreef D. het volgende:
Zelf als je de uitslag al weet was het schijfschieten toch nog redelijk spannend
Was volgens mij de eerste eliminatie die ik niet live heb kunnen volgen.quote:Op maandag 24 april 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste twee pijlen gezien maar puntje van de stoel hoor
Juist en in zo’n manager maand wil ze iedereen pleasen dus wordt dat alleen maar gekker met menig jankbui tussendoor als er een leugen uitkomtquote:Op maandag 24 april 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja, maar dat draaien , inlikken en liegen vind ik niet okay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hopelijk trapt men er niet in.quote:Op maandag 24 april 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe heeft een hele arrogante uitstraling en gedraagt zich alsof ze een groothertogin is met haar pedante handmaniertjes
Maar je weet het nooit....misschien morgen weer!quote:Op maandag 24 april 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Was volgens mij de eerste eliminatie die ik niet live heb kunnen volgen.
Zit je een maand te wachten, kun je nu weer een maand wachten
Het maakt niks uit als niemand zich aanmeldt. Bro's beslissenquote:
Ik ben afgelopen maand opgehouden met hopen, dus ik laat me verrassenquote:Op maandag 24 april 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je weet het nooit....misschien morgen weer!
Dat heet omkoping. Iemand iets geven zodat ze nooit meer wat mogen zeggen.quote:Op maandag 24 april 2023 20:52 schreef pingu66 het volgende:
Eunice kreeg ook quinoa van Jeffrey.wst ze echt niet geweigerd heeft
Ja te erg hequote:Op maandag 24 april 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het maakt niks uit als niemand zich aanmeldt. Bro's beslissen
Als niemand zich aanmeld dan mogen de oud managers zich aanmelden. Daarom is het gevaarlijk maar 1 iemand van hun kant te hebben. Als die zich op het laatst terugtrekt hebben de oud managers het niet alleen voor het zeggen wie manager gaat worden maar wie van de oud managers het gaat worden.quote:Op maandag 24 april 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook het plan. Eunice wil niet meer maar Janet wil zich misschien aanmelden zodat er een verkiezing komt...in dat geval meldt Zoë haarzelf niet aan. Dus het is al besloten..quote:Op maandag 24 april 2023 20:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als niemand zich aanmeld dan mogen de oud managers zich aanmelden. Daarom is het gevaarlijk maar 1 iemand van hun kant te hebben. Als die zich op het laatst terugtrekt hebben de oud managers het niet alleen voor het zeggen wie manager gaat worden maar wie van de oud managers het gaat worden.
Ice heeft bij Zoe wel een dikke pener in de papquote:Op maandag 24 april 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Als er maar 1 zich aanmeld dan is het al redelijk goed want dan kunnen de oud managers zich niet aanmelden. Krijg je een situatie als die van vorige maand. Niet ideaal maar het lijkt mij beter dan een herhaling van een Jeff of ruppie maand.quote:Op maandag 24 april 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook het plan. Eunice wil niet meer maar Janet wil zich misschien aanmelden zodat er een verkiezing komt...in dat geval meldt Zoë haarzelf niet aan. Dus het is al besloten..
Dat kan sowieso niet. Die mogen kiezen dan maar kunnen niet opnieuw gekozen worden.quote:Op maandag 24 april 2023 20:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als er maar 1 zich aanmeld dan is het al redelijk goed want dan kunnen de oud managers zich niet aanmelden. Krijg je een situatie als die van vorige maand. Niet ideaal maar het lijkt mij beter dan een herhaling van een Jeff of ruppie maand.
De oud managers kunnen geen manager meer worden......nooitquote:Op maandag 24 april 2023 20:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als niemand zich aanmeld dan mogen de oud managers zich aanmelden. Daarom is het gevaarlijk maar 1 iemand van hun kant te hebben. Als die zich op het laatst terugtrekt hebben de oud managers het niet alleen voor het zeggen wie manager gaat worden maar wie van de oud managers het gaat worden.
Jawel, bij geen aanmeldingen mogen de oud managers weer meedingen.quote:Op maandag 24 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet. Die mogen kiezen dan maar kunnen niet opnieuw gekozen worden.
was het niet zo dat bij geen aanmeldingen, de manager nog een periode aan zou blijven? Dus in dit geval wendy?quote:Op maandag 24 april 2023 21:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jawel, bij geen aanmeldingen mogen de oud managers weer meedingen.
Volgens mij is dat alleen zo als er geen personen meer zijn die geen manager geweest zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 21:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Alle oud managers mogen zich dan weer opgeven.quote:Op maandag 24 april 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
[..]
was het niet zo dat bij geen aanmeldingen, de manager nog een periode aan zou blijven? Dus in dit geval wendy?
Volgens mij ookquote:Op maandag 24 april 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen zo als er geen personen meer zijn die geen manager geweest zijn.
Okay zou kunnen. Ik ben ook niet zeker. Geloof niet dat ze dat in de loods al door hebben anders zou Jeff nu alles op alles zetten om weer manager te worden.quote:Op maandag 24 april 2023 21:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Alle oud managers mogen zich dan weer opgeven.
Nee, de oud managers mogen dan beslissen wie de nieuwe manager wordt of diegene nou wil of niet. Dus Rupi Tiano,Jeff,Isaac bepalen dat wie manager wordt. Net als de vorige keer toen ze Wendy kozen ( kenzy koos zelfs voor Wendy)quote:Op maandag 24 april 2023 21:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Alle oud managers mogen zich dan weer opgeven.
Al zeiden ze vanmiddag weer 'mogen jullie', ipv 'mogen de oud-managers'quote:Op maandag 24 april 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee, de oud managers mogen dan beslissen wie de nieuwe manager wordt of diegene nou wil of niet. Dus Rupi Tiano,Jeff,Isaac bepalen dat wie manager wordt. Net als de vorige keer toen ze Wendy kozen ( kenzy koos zelfs voor Wendy)
Dat mogen ze bij 1 aanmelding want het moeten er altijd minstens 2 zijn. Bij 0 aanmeldingen mogen ze zichzelf weer kandidaat stellen. Verder hou ik het hierbij want steek er alweer veel te veel energie in.quote:Op maandag 24 april 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee, de oud managers mogen dan beslissen wie de nieuwe manager wordt of diegene nou wil of niet. Dus Rupi Tiano,Jeff,Isaac bepalen dat wie manager wordt. Net als de vorige keer toen ze Wendy kozen ( kenzy koos zelfs voor Wendy)
Die zou ik geen schoothondje noemenquote:Op maandag 24 april 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik net over een hond begon zeker?
Jawel Jasper is daar ook. Of was daar ook.quote:Op maandag 24 april 2023 21:15 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Jasper er niet bij? Zag vandaag weer Zwaan kleeft aan met Sas.
Zie TTquote:Op maandag 24 april 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben nu wat tranentrekkende muziek opgezet voor Mirthe.
Ik ben naar een andere tranentrekker aan het luisteren, Zoequote:Op maandag 24 april 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben nu wat tranentrekkende muziek opgezet voor Mirthe.
Snap het niet hoor. Sas heeft relatie met Bern, dan eis je (Jappie) toch niet veel tijd van haar op. Sas daarentegen snap ik ook niet, de ene dag de hele dag knuffelig tegen Bern de andere dag lijkt ze hem te negeren of dot bitchie.En lijkt Bern dan uit tw dagen door hele dag met Jappie om te gaan.quote:Op maandag 24 april 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel Jasper is daar ook. Of was daar ook.
Dwars door het verdriet heen gaan.quote:
Nee, maar is verlengd naar morgen 1100 uur.quote:Op maandag 24 april 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben zich voor 17:00 nog mensen gemeld voor de manager functie?
Dan houd. ik het nog even bij de tranentrekkende muziek.quote:Op maandag 24 april 2023 21:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben naar een andere tranentrekker aan het luisteren, Zoe
Hebben tot morgen 1100uurquote:Op maandag 24 april 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben zich voor 17:00 nog mensen gemeld voor de manager functie?
Hoe weet je dit? Is dat gezegd vandaag? Dan heb ik dat gemist.quote:
Dat heb ik ook meegekregenquote:Op maandag 24 april 2023 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Is dat gezegd vandaag? Dan heb ik dat gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee echt niet wel beslissen wie er managerquote:Op maandag 24 april 2023 21:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Thnx DGK!! fijn dat je weer terug bentquote:Op maandag 24 april 2023 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 was gecrashed vandaag, uurfilmpjes van stream 1 ...![]()
[ afbeelding ]
Ze heb het ook zooooo druk met Jappie opvangen.quote:Op maandag 24 april 2023 21:24 schreef Puzzie het volgende:
Nou Sas moet weer verder ...toedels
[ afbeelding ]
En gemeen naar niemand. Vind het leuk dat we wat meer van hem te zien krijgen.quote:Op maandag 24 april 2023 21:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg lief voor sommige mensen
Op dit soort momenten is hij heel goed te hebben, hij is best lief en begaan.quote:
Ja alsof ze dood is. Of dat programma vroeger op de radio met die gedichten en dit soort muziek.en zon man met zware stem die die gedichten voor las.quote:Op maandag 24 april 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Het is best grappig hoe ze over Kenzy spreken met de muziek op de achtergrond.
![]()
[ afbeelding ]
Gemeen is Bern sowieso nietquote:Op maandag 24 april 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
En gemeen naar niemand. Vind het leuk dat we wat meer van hem te zien krijgen.
Wel met zijn haar vast aubquote:Op maandag 24 april 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
En gemeen naar niemand. Vind het leuk dat we wat meer van hem te zien krijgen.
*zware stem: Candlelight met Jan van Veenquote:Op maandag 24 april 2023 21:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja alsof ze dood is. Of dat programma vroeger op de radio met die gedichten en dit soort muziek.en zon man met zware stem die die gedichten voor las.
Ik al vanaf begin. Oké hij is wat sloom en toont af en toe schoolmeester gedrag, maar zie bij hem totaal geen kwaadaardig gedrag. Dat zit volgens mij gewoon niet in hem en dat hoeft ook niet. Een ieder heeft eigen karakter.quote:
Jaáa dat programma! Goeiequote:Op maandag 24 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*zware stem: Candlelight met Jan van Veen
En Ma Zoe die een broodje gaat smeren voor Icequote:
Jaquote:
Oh na 1 rondje is het klaar. Het regentquote:Op maandag 24 april 2023 21:38 schreef ledn81 het volgende:
Morrie gaat 15 rondjes lopen want ze is geen cavia
Ja ik moest wel lachenquote:Op maandag 24 april 2023 21:38 schreef ledn81 het volgende:
Oh dat is snelquote:Op maandag 24 april 2023 21:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh na 1 rondje is het klaar. Het regent
Goede motivatiequote:Op maandag 24 april 2023 21:38 schreef ledn81 het volgende:
Goede motivatiequote:Op maandag 24 april 2023 21:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh na 1 rondje is het klaar. Het regent
Ik heb mij in het begin wel heel erg aan hem gestoord. Maandenlang zelfsquote:Op maandag 24 april 2023 21:33 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik al vanaf begin. Oké hij is wat sloom en toont af en toe schoolmeester gedrag, maar zie bij hem totaal geen kwaadaardig gedrag. Dat zit volgens mij gewoon niet in hem en dat hoeft ook niet. Een ieder heeft eigen karakter.
de laatste dagen is sas lief tegen bern hoorquote:Op maandag 24 april 2023 21:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Snap het niet hoor. Sas heeft relatie met Bern, dan eis je (Jappie) toch niet veel tijd van haar op. Sas daarentegen snap ik ook niet, de ene dag de hele dag knuffelig tegen Bern de andere dag lijkt ze hem te negeren of dot bitchie.En lijkt Bern dan uit tw dagen door hele dag met Jappie om te gaan.
Met drie bij elkaar onzin uitkramenquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 21:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben een oranje afdekzeil liggen. Dat past Morrie vast wel als soort van Poncho
quote:Op maandag 24 april 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
Ze had het broodje snel omgedraaid. De chocopasta zat nu aan de onderkant![]()
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op maandag 24 april 2023 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunie zal zelf wel meer verdieping willen
Dat zei ik van de week ook maar lees en zie filmpjes van vandaag en grotendeels gisteren, dat ze weer heel veel met Jappie optrekt, of als wel met Bern is, is Jappie er ook bij.quote:Op maandag 24 april 2023 21:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
de laatste dagen is sas lief tegen bern hoor
Dat is toch zo gek niet? Er zijn niet zo veel bewoners meer over.quote:Op maandag 24 april 2023 21:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook maar lees en zie filmpjes van vandaag en grotendeels gisteren, dat ze weer heel veel met Jappie optrekt, of als wel met Bern is, is Jappie er ook bij.
ik mag toch hopen van nietquote:Op maandag 24 april 2023 21:58 schreef freaky40 het volgende:
Gaat Eunice vanavond weer de kas in voor een nacht met iemand? Of is dat niet elke dag.
We horen soms hele nachten niet dus misschien in de tv uitzending.quote:Op maandag 24 april 2023 21:58 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy vond dat Marciano hem een mes in de rug had gestoken![]()
Dat heb ik niet van haar gehoord
Ja maar je gunt een koppel toch tijd samen. Van de week hadden ze even tijd voor elkaar op bed kwam Jappie weer praten en dralen. Staat Sas zich op te maken, staat hij ernaast. Is Sas in de keuken wat aan het klaarmaken, staat hij erbij. En niet op afstand maar echt in je space. Zit Sas met Bern in de kas komt hij er vaak bij. Lijkt wel een stalker.quote:Op maandag 24 april 2023 21:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch zo gek niet? Er zijn niet zo veel bewoners meer over.
dat was vanmiddag , en hij heeft met haar gesproken , en dat heb ik haar niet horen zeggen , ze begreep het , het is een spelquote:Op maandag 24 april 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
We horen soms hele nachten niet dus misschien in de tv uitzending.
Dat is hetzelfde als met de bro's. Zolang niemand iets zegt of probeert er tegen in te gaan kan Eunice dat doen.quote:Op maandag 24 april 2023 22:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet![]()
Volgens mij alleen een nacht in het weekend?
Maar sowieso belachelijk dat zij die kas zo heeft toegeëigend
Dat is waarquote:Op maandag 24 april 2023 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als met de bro's. Zolang niemand iets zegt of probeert er tegen in te gaan kan Eunice dat doen.
quote:Op maandag 24 april 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat was vanmiddag , en hij heeft met haar gesproken , en dat heb ik hara niet horen zeggen , ze begreep het , het is een spel
👍quote:Op maandag 24 april 2023 22:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano in de kas die aan zijn haar zit en mensen die rondjes lopen in de tuin
Jappie en sasha kunnen het goed vinden samen. en Bern en Sas schijnen er zelf helemaal niet mee te zitten. Ze zitten daar sowieso al 24 uur per dag op elkaar lip, dus het lijkt me voor Bern en sas ook wel eens fijn om even met iemand anders iets te doen.quote:Op maandag 24 april 2023 22:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja maar je gunt een koppel toch tijd samen. Van de week hadden ze even tijd voor elkaar op bed kwam Jappie weer praten en dralen. Staat Sas zich op te maken, staat hij ernaast. Is Sas in de keuken wat aan het klaarmaken, staat hij erbij. En niet op afstand maar echt in je space.
Jappie is wel heel veel met haar en daarin neemt hij Bern ook niet serieus vind ik , Sas is degene die daar de hoofdrol in speelt ,maar net als met Wanda liet Jappie weinig respect zien voor Ivor en in dit geval ook niet voor bernquote:Op maandag 24 april 2023 22:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja maar je gunt een koppel toch tijd samen. Van de week hadden ze even tijd voor elkaar op bed kwam Jappie weer praten en dralen. Staat Sas zich op te maken, staat hij ernaast. Is Sas in de keuken wat aan het klaarmaken, staat hij erbij. En niet op afstand maar echt in je space. Zit Sas met Bern in de kas komt hij er vaak bij. Lijkt wel een stalker.
Zo kun je alles recht lullen wat krom is. Als je een beetje fatsoen hebt, laat je een stelletje, wat even samen een momentje voor hunzelf willen op bed, met rust.quote:Op maandag 24 april 2023 22:04 schreef Verida het volgende:
[..]
je ziet er volgens mij dingen in die er niet zijn.
Jappie en sasha kunnen het goed vinden samen. en Bern en Sas schijnen er zelf helemaal niet mee te zitten. Ze zitten daar sowieso al 24 uur per dag op elkaar lip, dus het lijkt me voor Bern en sas ook wel eens fijn om even met iemand anders iets te doen.
👍quote:Op maandag 24 april 2023 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie is wel heel veel met haar en daarin neemt hij Bern ook niet serieus vind ik , Sas is degene die daar de hoofdrol in speelt ,maar net als met Wanda liet Jappie weinig respect zien voor Ivor en in dit geval ook niet voor bern
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 24 april 2023 22:08 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zo kun je alles recht lullen wat krom is. Als je een beetje fatsoen hebt, laat je een stelletje, wat even samen een momentje voor hunzelf willen op bed, met rust.
Ik moet lachenquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet lachen
En Bern is ineens geconcentreerd aan het luisteren
[ afbeelding ]
We weten allemaal hoe dat gaat aflopenquote:Op maandag 24 april 2023 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kan het wel proberen maar je moet het ook kunnen
Mirthe is op dit gebied Balophetdak ipv Barcelonaquote:Op maandag 24 april 2023 22:14 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe denkt echt dat Zoe op Jeff heeft gestemd en wil haar nu hun kamp in zien te krijgen
Gespuis volgens Bern.quote:Op maandag 24 april 2023 22:19 schreef ledn81 het volgende:
Erik wil de groep verdedigen tegen de stelers en uh die anderen
ze wandelt veel met japi niks mis mee toch ,quote:Op maandag 24 april 2023 21:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook maar lees en zie filmpjes van vandaag en grotendeels gisteren, dat ze weer heel veel met Jappie optrekt, of als wel met Bern is, is Jappie er ook bij.
Sas bedoel je ? Dat gaat em niet worden , een en al negativiteit komt er uit haarquote:Op maandag 24 april 2023 22:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze wandelt veel met japi niks mis mee toch , niet altijd zo negatief doen mss
sas en bern hebben ook wel tijd samen hoor , ze komen niet altijd op streamquote:Op maandag 24 april 2023 22:02 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja maar je gunt een koppel toch tijd samen. Van de week hadden ze even tijd voor elkaar op bed kwam Jappie weer praten en dralen. Staat Sas zich op te maken, staat hij ernaast. Is Sas in de keuken wat aan het klaarmaken, staat hij erbij. En niet op afstand maar echt in je space. Zit Sas met Bern in de kas komt hij er vaak bij. Lijkt wel een stalker.
quote:Op maandag 24 april 2023 22:25 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey komt binnen en Erik lult opeens over bezems
Meteen maar straatje schoonvegen dusquote:Op maandag 24 april 2023 22:25 schreef ledn81 het volgende:
nee niet sasquote:Op maandag 24 april 2023 22:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sas bedoel je ? Dat gaat em niet worden , een en al negativiteit komt er uit haar
Zoiets moet ook in je karakter zittenquote:Op maandag 24 april 2023 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Die groep van Bern snapt er gewoon geen snars van.
Dat is maar een fase.quote:Op maandag 24 april 2023 22:28 schreef engine het volgende:
Het leuke aan deze eliminatie is dat we nu wel heel veel Mirthe stream hebben
quote:Op maandag 24 april 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meteen maar straatje schoonvegen dus
Is dat iets positiefs dan?quote:Op maandag 24 april 2023 22:28 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 april 2023 22:28 schreef engine het volgende:
'We moeten de volgende keer op Babette... Tourette is toch dat je opeens scheld enzo...'quote:Op maandag 24 april 2023 22:25 schreef ledn81 het volgende:
Zeiden ze dat?quote:Op maandag 24 april 2023 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'We moeten de volgende keer op Babette... Tourette is toch dat je opeens scheld enzo...'
Ik heb altijd het idee dat Eunice niet weet wat ze wil. Dan weer dit en dan weer dat.quote:
Dat idee heb ik ook , dan wil ze apart overkomen als vrouw en mens en dan loopt ze weer te janken omdat ze ook gewoon net als iedereen normaal wil zijnquote:Op maandag 24 april 2023 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Eunice niet weet wat ze wil. Dan weer dit en dan weer dat.
Ja precies dat bedoel ikquote:Op maandag 24 april 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat wilde ze toch juist niet zijn?
Die vrouw kan ik amper serieus nemenquote:Op maandag 24 april 2023 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook , dan wil ze apart overkomen als vrouw en mens en dan loopt ze weer te janken omdat ze ook gewoon net als iedereen normaal wil zijn
Ga beïnvloedbare types zoeken die naar die onzin luisteren maar mij alsjeblieft niet bellen en ook niet de voicemail insprekenquote:
Ze komt heel zelfverzekerd over terwijl ze soms best wel dwalend is.quote:Op maandag 24 april 2023 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook , dan wil ze apart overkomen als vrouw en mens en dan loopt ze weer te janken omdat ze ook gewoon net als iedereen normaal wil zijn
Ja precies dat .. dat maakt haar ook vermoeiend voor mijquote:Op maandag 24 april 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ze komt heel zelfverzekerd over terwijl ze soms best wel dwalend is.
Ik app je wel okee?quote:Op maandag 24 april 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga beïnvloedbare types zoeken die naar die onzin luisteren maar mij alsjeblieft niet bellen en ook niet de voicemail inspreken
JW zou überhaupt niet eens naar al die monologen luisteren als het Maddy was ipv Eunicequote:Op maandag 24 april 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies dat .. dat maakt haar ook vermoeiend voor mij
Jaquote:Op maandag 24 april 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo heeft Mirthe meer bed dan ieder ander?
It takes one to know one.quote:
Gisteren heeft Kenzy dat stuk erbij gepakt met de gedachte dat ze dan om de beurt samen konden slapen, maar toen ging Kenzy weg dus is het nu van Mirthequote:
quote:Op maandag 24 april 2023 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren heeft Kenzy dat stuk erbij gepakt met de gedachte dat ze dan om de beurt samen konden slapen, maar toen ging Kenzy weg dus is het nu van Mirthe
Ik snap het alleen niet helemaalquote:
Dat begrijp ik maar Kenzy is pleite dus die hele functie valt wegquote:Op maandag 24 april 2023 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren heeft Kenzy dat stuk erbij gepakt met de gedachte dat ze dan om de beurt samen konden slapen, maar toen ging Kenzy weg dus is het nu van Mirthe
Ja precies , ik denk dat het met het idee van meer luxe off stijl heeft te maken dan met functioneel en gemakquote:Op maandag 24 april 2023 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar Kenzy is weg dus die hele functie valt weg
Ik heb geen idee wie waar slaapt eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2023 22:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het alleen niet helemaalik denk ook niet dat ze daar gaat slapen op dat kleine open stukje met Erik die naar je kan kijken
Het zo laten bevestigt alleen maar hoe men over Mirthe denktquote:Op maandag 24 april 2023 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , ik denk meer dat het om het idee van meer luxe off stijl heeft te maken dan met functioneel en gemak
Je kent Mirthe , die wil wel graag meer
Erik slaapt boven haarquote:Op maandag 24 april 2023 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie waar slaapt eigenlijk
ik heb geen idee hoe ze denken , maar volgens mij ziet Mirthe het als een soort op kamers wonen lijkt het nu somsquote:Op maandag 24 april 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zo laten bevestigt alleen maar hoe men over Mirthe denkt
En het dan achteraf weer allemaal niet snappen en hoe kunnen ze nou zo over mij denken want ik ben voor vrede op aardequote:Op maandag 24 april 2023 23:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ze denken , maar volgens mij ziet Mirthe het als een soort op kamers wonen lijkt het nu soms
Hoe vaker zij zegt dat ze 'gewoon vrienden van mekaar zijn' hoe meer ik hoop dat ze daar het vuurtje flink gaan opstokenquote:Op maandag 24 april 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
Er gaan hier nog wel gekke dingetjes gebeuren [ afbeelding ]
Wat een mongoolquote:Op maandag 24 april 2023 23:10 schreef Thorelf het volgende:
Sas gaat woensdag een gesprek aan met kamer 5 ..om te vragen hoe ze om moet gaan met die staats mongolen!
Aldus degene die praat als een staatsmongoolquote:Op maandag 24 april 2023 23:10 schreef Thorelf het volgende:
Sas gaat woensdag een gesprek aan met kamer 5 ..om te vragen hoe ze om moet gaan met die staats mongolen!
Katjes knijpen...quote:Op maandag 24 april 2023 23:07 schreef ledn81 het volgende:
Er gaan hier nog wel gekke dingetjes gebeuren [ afbeelding ]
Die vette bek ookquote:Op maandag 24 april 2023 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Sas gaat komende woensdag bij gesprek met de psych aangeven hoe ze om moet gaan met staatsmongolen.
Het lijkt me handig deze dame gewoon binnenkort een toneelhaakje te geven. Die wordt gekker en gekker
Dus dat. Begint wel vaker als een soort van vrouwelijke Jeff te klinken, maar dat is ze absoluut niet want af en toe is ook zo tegengesteld aan hem.quote:Op maandag 24 april 2023 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Sas gaat komende woensdag bij gesprek met de psych aangeven hoe ze om moet gaan met staatsmongolen.
Het lijkt me handig deze dame gewoon binnenkort een toneelhaakje te geven. Die wordt gekker en gekker
Om Mirte en de potloden, geloof ik.quote:Op maandag 24 april 2023 23:19 schreef engine het volgende:
Op stream 2 gaan ze stuk van het lachenik heb de grap even gemist.
ik ook voel me net zoals babette die loods in staptquote:Op maandag 24 april 2023 23:19 schreef engine het volgende:
Op stream 2 gaan ze stuk van het lachenik heb de grap even gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |