quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Als ik geil ben denk ik niet aan zulke oudjeaquote:Op maandag 24 april 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent wel in een geile bui he. Ook al een uitje naar de hoeren aan het organiseren
water staat ook weer erg hoog vandaagquote:
Komt niet eens uit Zeelandquote:Op maandag 24 april 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
water staat ook weer erg hoog vandaag
quote:Op maandag 24 april 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ben dus niet de enige die die vlek zag
Wat grof in de motoriek, wel aardige bos houtquote:
Ook hier is een markt voor. Gezonde Friese damequote:
Hoe ze kijkt uit haar ogen, haar aanwezigheid, ik zal heel vaak zeggen, "hallo, bent u er nog?"quote:
vind hem niet heel mooi gezet lijkt wel erg ligtquote:
Kan ik niet zo heel goed zien en weinig verstand van. Ben wel benieuwd naar het verhaal bij de tatoeages!quote:Op maandag 24 april 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vind hem niet heel mooi gezet lijkt wel erg ligt
Zou het niet afslaanquote:Op maandag 24 april 2023 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
Die mondhygienist kan je wel hebben in bed, lijkt me zo.
Of heel erg luiquote:Op maandag 24 april 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe je leven loopt staat al vast.
Ik weet t niet hoor. Dat klinkt als een smoes om niet ambitieus te hoeven zijn
Ja, denk dat ik maar stop met werken, als het toch niet uitmaakt.quote:
Mentaal nog een beetje onvolwassenquote:
die jurk is gebrand op het netvliesquote:Op maandag 24 april 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heeft ze zo'n indruk op jou gemaakt?
fles wijn der in en die staat naakt op de tafel te dansenquote:Op maandag 24 april 2023 19:53 schreef Haags het volgende:
die is heel wild met piem0ls hoor, ik zweert het je
Met die fles wijn er nog in?quote:Op maandag 24 april 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
fles wijn der in en die staat naakt op de tafel te dansen
Die gaat dan ergens anders inquote:
Binnen zijn huis is hij een heel ander persoon. Daarbuiten een enorm saaie lulquote:Op maandag 24 april 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
Zal Bram iemand zijn die thuis zijn vrouw helemaal kort en klein slaat?
Nu is het alleen: Waar val je op? Waar kom je vandaan? Wat wil je drinken?quote:Op maandag 24 april 2023 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
geen fluitje of vaasje vraag dit seizoen
Mis ook de Chin Chin, salutequote:Op maandag 24 april 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu is het alleen: Waar val je op? Waar kom je vandaan? Wat wil je drinken?
Dit dus,quote:Op maandag 24 april 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
als je wacht tot het op je pad komt komt het niet op je pad
Neuh. Bram is iemand die hele nachten met z’n modeltreintjes speelt terwijl hij in z’n conducteurspakkie omroepberichten in z’n microfoontje blèrt.quote:Op maandag 24 april 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
Zal Bram iemand zijn die thuis zijn vrouw helemaal kort en klein slaat?
Bedankt voor je mooie woorden Mortaxxquote:Op maandag 24 april 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
als je wacht tot het op je pad komt komt het niet op je pad
quote:Op maandag 24 april 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neuh. Bram is iemand die hele nachten met z’n modeltreintjes speelt terwijl hij in z’n conducteurspakkie omroepberichten in z’n microfoontje blèrt.
Ja, dingen die niemand wil weten, wij willen weten vaasje of fluitje!quote:Op maandag 24 april 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu is het alleen: Waar val je op? Waar kom je vandaan? Wat wil je drinken?
een Emmerquote:Op maandag 24 april 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dingen die niemand wil weten, wij willen weten vaasje of fluitje!
C ) alles amputerenquote:Op maandag 24 april 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
Wat doe je als je een enorme pukkel boven je neus hebt zitten,
A : je gaat naar de dokter om deze weg te laten snijden
B : je laat hem zitten zodat het eerste contact altijd die pukkel is.
Die tweede gozer ziet er gewoon goed uit en die ander lijkt wel naar de film te gaan net uit zijn nest gekomen.quote:
Ja die blonde wel. Maar ook een stuk fitter.quote:Op maandag 24 april 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die tweede gozer ziet er gewoon goed uit en die ander lijkt wel naar de film te gaan net uit zijn nest gekomen.
Viezig en zoquote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja die blonde wel. Maar ook een stuk fitter.
18 centimeter was pijnlijkquote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
Kinderwens niet gelukt, gevoelig onderwerp
Traject is pijnlijk
quote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Panzanella?
Wel 2 leuke doorsnee mensen dit.
Ken je niet?quote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Panzanella?
Wel 2 leuke doorsnee mensen dit.
en dan ook nog alleenstaande moederquote:
Zielig voor het kind.quote:Op maandag 24 april 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan ook nog alleenstaande moeder
sommige dingen zijn gewoon beter van niet, God heeft het zo niet gewild
Hetis iets dat me vooral op vakantie lekker lijkt. Toscaanse salade met stukken brood ertussen.quote:
Oh, maar jij hebt het dus ook nog nooit gehad. Dan voel ik me alweer iets minder culinair barbaarquote:Op maandag 24 april 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hetis iets dat me vooral op vakantie lekker lijkt. Toscaanse salade met stukken brood ertussen.
Toscaans gerecht van restjes. word meestal de dag ernaar gegeten met restjes van een feestje oidquote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, maar jij hebt het dus ook nog nooit gehad. Dan voel ik me alweer iets minder culinair barbaar
Dat zompige brood weerhoudt me altijd, maar dat zal best meevallen als het goed is bereid.quote:Op maandag 24 april 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, maar jij hebt het dus ook nog nooit gehad. Dan voel ik me alweer iets minder culinair barbaar
Let op als je n Brest bent, hier spreken ze een eigen taal Bretons, niet te verstaan lijkt meer op gallisch dan fransquote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goed idee om mijn Chromecast mee te nemen op vakantie zodat ik nu First Dates kan streamen in Bretagne![]()
![]()
.
Wanneer ga je?quote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goed idee om mijn Chromecast mee te nemen op vakantie zodat ik nu First Dates kan streamen in Bretagne![]()
![]()
.
het plaatsje Brest in Bretogne staat bekend om zijn oestersquote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Hebben ze daar ook panzanella?
Ja, die heb ik ook nog nooit gehadquote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
het plaatsje Brest in Bretogne staat bekend om zijn oesters
Snotterig en zout, je moet er van houden.quote:Op maandag 24 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog nooit gehad
Ga je dat ook zo aan je date verkopen als je eindelijk wordt uitgenodigd bij first dates?quote:
Ik ben er nu. Geen idee, wel veel zeedierenquote:Op maandag 24 april 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Hebben ze daar ook panzanella?
Ik kan nu een hele schuine grap maken , dat doe ik niet, ik zou wel zeggen dat het zout en snotterig is ja.quote:Op maandag 24 april 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je dat ook zo aan je date verkopen als je eindelijk wordt uitgenodigd bij first dates?
Gaan we nog foto's zien?quote:Op maandag 24 april 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Geen idee, wel veel zeedieren.
Oh, had het verkeerd gelezen. Leuk!quote:Op maandag 24 april 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Geen idee, wel veel zeedieren.
Veel plezier in ieder gevalquote:
Gheghe ik zou me moeten inhouden om die grap niet aan tafel te makenquote:Op maandag 24 april 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele schuine grap maken , dat doe ik niet, ik zou wel zeggen dat het zout en snotterig is ja.
Jammer.quote:
Pff, geen idee. Een mooi Oestermes?quote:Op maandag 24 april 2023 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer.
Nog cadeautips voor iemand die gaat verhuizen naar Bretagne?
Ah ja, snotterig en zout, dat past er wel bijquote:
Volgens mij ben je wat op het spoorquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
diabetes / bloemschikken
wie o wie legt deze connectie? vrat ie de bloemen op ofzo?
Op een dorp wonenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je dit daar zegt worden ze boos
En hij alleenstaande vader?quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
gelovig en alleenstaande moeder zijn (lol). Hier vindt God iets van @:kingroland
Neenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden jullie 2 uur reizen voor de liefde?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze twee zekerquote:
1-2 dagen in de week elkaar zien, verder met rust gelaten wordenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
Hoe ziet jullie ideale relatie eruit?
#vraagvandedag
#durftevragen
Is denk ik wel een vriendelijke man. Het gaat toch om het innerlijkquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
en dan komt de zoon van frans bauer binnen lopen.
Prinses laat zich BLACKEN @Pisces29quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu pisces in Ghana zit koelt het bad snel af
Zwerverige weirdo’squote:Op dinsdag 25 april 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat voor type gasten komen op een poëzie voorstelling?
Wat doet ze in Ghana?quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu pisces in Ghana zit koelt het bad snel af
Hand in hand het water uitquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij vandaag inside komt het filmpje wel eens langs
Hallucinaties zijn sterk als je onder invloed bentquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
God leren kennen door een verslaving, blijf ik geweldig vinden.
Je kan er maar beter grapjes over makenquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
Ze houdt niet van een vetrandje
Hij maakt een geweldige opmerking
Klap in het gezicht van de mensen die wel aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerder vond ik het nog wel leuk. Ik denk dat ik maar ga stoppen.
Ik mis ook veel mensen hiero
beetje burgerlijk type denk ikquote:
Haha zij denkt ook ach hij is eerlijk. Fuck it ik wil je nog een keer zien.quote:
Heb toch minder met de herhalingen. En veel andere dingen te doen laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerder vond ik het nog wel leuk. Ik denk dat ik maar ga stoppen.
Ik mis ook veel mensen hiero
Noem er 1quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb toch minder met de herhalingen. En veel andere dingen te doen laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |