Lol. Ik moest paar keer teruglezen voordat ik zag wie er dan fout vermeld stonden.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Er doen bij jou wel ineens heel andere mannen mee, en ik ben niet involved genoeg om meteen te snappen over wie het gaat, dus het lezen van deze post kostte me tien minuten![]()
quote:Op zondag 7 mei 2023 14:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Lol. Ik moest paar keer teruglezen voordat ik zag wie er dan fout vermeld stonden.
Dat denk ik dus ook. Chev is niet t stereotype Tempa-man (de alpha aap), maar dat wil nog niet zeggen dat ie dan meteen homo is. Zou t niet erg vinden, daar niet vanquote:Op zondag 7 mei 2023 12:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat idee heb ik totaal niet. Ik vind hem één van de meest aantrekkelijke mannen daar en vind hem lang niet zo vrouwelijk als hij op eerste gezicht leek. Hij is opener en vrijer van geest, maar nog altijd mannelijk. Ik sluit biseksualiteit niet uit maar homo is ie sowieso niet. Wat mij betreft de beste keus inhoud+uiterlijk. Hij komt ook oprecht over en niet als iemand die zegt wat de vrouwen willen horen.
Niet iedereen is een hersenloze spierbundel die denkt dat vrouwen achter het aanrecht horen. En niet iedereen houdt van dat type mannen. Meestal vallen vrouwen uit dit soort programma's wel op dat soort foute types omdat zij zelf de vrouwelijke versie daarvan zijn. Oppervlakkige mensen zoeken elkaar op maar ik denk niet dat bijvoorbeeld Iris zo'n type is.
Moah dat was gewoon slechte casting, concept was nog wel oke. Maar die deelnemers, vooral dat seizoen met die Heikki en die anderen waar ik de naam niet meer van weet, die deden evht puur en alleen mee voor de volgers, waren verschrikkelijk arrogant en deden bij feestjes nergens aan mee en gingen letterlijk elke avond om 21:00 slapen.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:26 schreef Raw85 het volgende:
Snap wel dat ze iets anders wilden proberen want die laatste twee 'echte' seizoenen waren ook al totaal oninteressant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit linksonder nog steeds vast voor die drugsfabriek eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2023 13:26 schreef Raw85 het volgende:
Snap wel dat ze iets anders wilden proberen want die laatste twee 'echte' seizoenen waren ook al totaal oninteressant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fair enough, ik ben een man en daarom was ik ook benieuwd naar de andere meningen hier, vooral van vrouwen dus ik sta helemaal open voor een andere mening hierin. Ik zou als ik vrouw was niet snel op zo’n type kunnen vallen denk ik, ik val als man ook echt op het klassieke “meisje meisje” type, ik vind een Chev echt een beetje een mooiprater, en veel te vrouwelijk, maar ik vind het leuk en mooi dat daar ook veel interesse voor is. Al heb ik dus nog steeds wel echt het gevoel dat hij wel flink profiteert van het feit dat hij bij 1 iemand duidelijk vanaf het begin gewild was, en vrouwen toch snel een eigenschap hebben dat ze iets willen wat gewild is, zeker bij Miriam heb ik dat gevoel, en dat die daarom nóg weer gewilder wordt bij de rest, maar dat is vaker buiten dit programma om ook zo.quote:Op zondag 7 mei 2023 12:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat idee heb ik totaal niet. Ik vind hem één van de meest aantrekkelijke mannen daar en vind hem lang niet zo vrouwelijk als hij op eerste gezicht leek. Hij is opener en vrijer van geest, maar nog altijd mannelijk. Ik sluit biseksualiteit niet uit maar homo is ie sowieso niet. Wat mij betreft de beste keus inhoud+uiterlijk. Hij komt ook oprecht over en niet als iemand die zegt wat de vrouwen willen horen.
Niet iedereen is een hersenloze spierbundel die denkt dat vrouwen achter het aanrecht horen. En niet iedereen houdt van dat type mannen. Meestal vallen vrouwen uit dit soort programma's wel op dat soort foute types omdat zij zelf de vrouwelijke versie daarvan zijn. Oppervlakkige mensen zoeken elkaar op maar ik denk niet dat bijvoorbeeld Iris zo'n type is.
Vrouwen hebben toch graag een gay best friendquote:Op maandag 8 mei 2023 15:36 schreef Donna het volgende:
Ik ben wel vrouw en vind Chevalier veel te vrouwlijk, in alles. Ik geloof zeker dat we het enorm gezellig zouden hebben, maar een temptation? Nee.
En het hoeft van mij echt niet persé groot, breed en stoer met baard ofzo.
Geloof eigenlijk ook niet dat hij wel de temptation van 1 van de dames is.
Behalve Sidney, die bleef in zijn eentje tot diep in de nacht aan de bar hangen en gooide krukken in het zwembadquote:Op maandag 8 mei 2023 15:15 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Moah dat was gewoon slechte casting, concept was nog wel oke. Maar die deelnemers, vooral dat seizoen met die Heikki en die anderen waar ik de naam niet meer van weet, die deden evht puur en alleen mee voor de volgers, waren verschrikkelijk arrogant en deden bij feestjes nergens aan mee en gingen letterlijk elke avond om 21:00 slapen.
Ohja met Amber toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:57 schreef Staaf het volgende:
[..]
Behalve Sidney, die bleef in zijn eentje tot diep in de nacht aan de bar hangen en gooide krukken in het zwembadVerder redelijk kansloos seizoen ja.
In dat andere seizoen ging die Arda nog flink voor de bijl, dat was wel redelijk classic. Die zette zijn vriendin van de ene op de andere als oud vuil aan de kant. Ging vreemd op Temptation en had snel na de uitzendingen een andere verleidster zwanger gemaakt.
Ohja dat was wel mooi ja, ben benieuwd of die twee nog steeds samen zijn met dat kind. Maar dat Tempa seizoen was ook nog wel prima idd, eigenlijk was vooral dat seizoen waarin die Sidney en Heikki zaten en dan vooral hun vriendinnen echt diep triest.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 07:57 schreef Staaf het volgende:
[..]
Behalve Sidney, die bleef in zijn eentje tot diep in de nacht aan de bar hangen en gooide krukken in het zwembadVerder redelijk kansloos seizoen ja.
In dat andere seizoen ging die Arda nog flink voor de bijl, dat was wel redelijk classic. Die zette zijn vriendin van de ene op de andere als oud vuil aan de kant. Ging vreemd op Temptation en had snel na de uitzendingen een andere verleidster zwanger gemaakt.
Cara delevigne wenkbrauw hype van 2018 ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:39 schreef Magica het volgende:
Die wenkbrauwen van Melanie zijn heel apart
lekker lang opsluiten, missen we niks aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:22 schreef roos94 het volgende:
Gianni en Melissa van Temptation Island verdacht van witwassen half miljoen euro
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ion-island-witwassen
Helemaal niks.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:27 schreef ISVV het volgende:
Gebeurt er nog wat? Ik haak anders definitief af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |