erik heeft dan toch moderne auto aangezien hij laadpaal heeft , en deze auto s zijn niet bepaald goedkoopquote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Erik heeft een eigenhuis. De bro's staan onder de douche en Sas voor de spiegel in de badkamer
Het is zijn hoop, en ik hoop voor hem dat het hem lukt iemand te vinden.quote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik krijg toch altijd een beetje jeuk als ik Erik hoor praten over een toekomstige relatie /samenwonen/kinderen van een evt partner en starten in een nieuw huis bij een relatie
En dat is prima , maar daar heb ik het niet overquote:Op maandag 24 april 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zijn hoop, en ik hoop voor hem dat het hem lukt iemand te vinden.
Een beetje wel, als hij een vrouw vindt, die eventueel kinderen heeft maakt dat zijn woorden realistischquote:Op maandag 24 april 2023 09:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat is prima , maar daar heb ik het niet over
Nee je praat nu toch echt voor mijquote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een beetje wel, als hij een vrouw vindt, die eventueel kinderen heeft maakt dat zijn woorden realistisch
Dat zijn mijn worden ik praat niet namens jou.quote:
Nee dat zei ik dus helemaal nietquote:Op maandag 24 april 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn mijn worden ik praat niet namens jou.
Jij zegt dat je het niet realistisch vindt hoe Erik over een eventuele partner/kinderen/samen wonen denkt
Ik denk dat anders over ik zeg dat het zijn hoop is , en dat ik voor ik hoop dat het hem lukt iemand te vinden.
Daarom hu het bij jezelf, ga niet voor mij pratenquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik krijg toch altijd een beetje jeuk als ik Erik hoor praten over een toekomstige relatie /samenwonen/kinderen van een evt partner en starten in een nieuw huis bij een relatie
quote:Op maandag 24 april 2023 09:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat zei ik dus helemaal niet
[..]
Daarom hu het bij jezelf, ga niet voor mij praten
quote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Puzzie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |