Het zou kunnen dat er ook nog iets is als recent gepost...quote:Op zondag 23 april 2023 20:37 schreef Bami het volgende:
[..]
Thanks! 23k aan posts en geregistreerd in mei 2011, dus dat gaat ergens mis dan denk ik.
@exodequote:Op maandag 24 april 2023 07:16 schreef Ynske het volgende:
Was er hier nog iemand die dit jaar naar Legoland Billund en met name naar Lego House gaat?
Huhhhh?quote:Op maandag 24 april 2023 07:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik had eigenlijk 2 weken vakantie maar heb een gedeelte ingetrokken. Mijn gezin wilde niet op vakantie naar warmere oorden en om nou 2 weken thuis te gaan zitten met dit trieste weer leek me ook geen aanrader.
Dan moet je wel naar Billund, zit niets anders op.quote:Op maandag 24 april 2023 08:16 schreef Ynske het volgende:
lego 40504![]()
Op legobeurs gister 100 euro meer als verkoopprijs
Op Marktplaats meer dan 70 euro extra
Als je pech hebt wordt het tussen nu en donderdag nog even warmer en verdampt de regen die nu valt tot wolk en valt de regen die nu valt donderdag gewoon nog eensquote:Op maandag 24 april 2023 09:06 schreef Troel het volgende:
Hier ook geen vakantie, maar alle regen die nu valt, valt donderdag niet
Jij bent lekker optimistischquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef pinquit het volgende:
[..]
Als je pech hebt wordt het tussen nu en donderdag nog even warmer en verdampt de regen die nu valt tot wolk en valt de regen die nu valt donderdag gewoon nog eens
Volgens de verwachtingen nietquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef pinquit het volgende:
[..]
Als je pech hebt wordt het tussen nu en donderdag nog even warmer en verdampt de regen die nu valt tot wolk en valt de regen die nu valt donderdag gewoon nog eens
Het paard heette Vrijdag?quote:Op maandag 24 april 2023 10:28 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En oh, moet straks naar fysio. Raad eens?![]()
quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 24 april 2023 10:48 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Ach, het helpt wel. Geen arm tintelingen meer, nu tintelt alleen nog mijn hand. Zou fijn zijn als het blijft zakken
Hoe ist met jouw vingers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |