TR gemacht. In your face!quote:Op zondag 23 april 2023 18:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel plezier in de Conference League
3-0
Ga weg hier!quote:Op zondag 23 april 2023 18:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Veel plezier in de Conference League
3-0
Taylor? Whut?quote:Op zondag 23 april 2023 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja maar dit Ajax is oprecht gewoon nog matiger Taylor vind ik nog wel een aardige speler en Tadic is nuttig als het draait. Maar gewoon te veel spelers die het eigenlijk niet echt zijn.
Zo dan.quote:Op zondag 23 april 2023 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Taylor een aardige speler. Zoek een flatgebouw echt.
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.quote:
Die man kan niet eens een bal op drie meter overspelen johquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.
Ik vind Taylor ook geen wereldtop, maar in een goed Ajax is het wel een “nuttige speler”
De rest wel? Die 21 kon er trouwens echt niks van, wie was dat johquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die man kan niet eens een bal op drie meter overspelen joh
Die kan niksquote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de rest is toch gewoon nog minder? Timber vind ik ook niet meer een topverdediger, Berg… kunnen allebei weinig, en dan de rest is nog slechter.
Ik vind Taylor ook geen wereldtop, maar in een goed Ajax is het wel een “nuttige speler”
Voor jouw idem vriendelijke vriend!quote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
"Utrecht gaat Feyenoord om zijn moeder laten roepen"
Nee. Alleen Alvarez kan nog wel watquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest wel? Die 21 kon er trouwens echt niks van, wie was dat joh
Totale ineenstorting van alles wat er de afgelopen jaren is opgebouwd. En dat in 9 maanden tijd. Het is gewoon knap.quote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Het zou me bijna nog verbazen als we derde worden. Wat een waanzinnige puinhoop man
Grillitschquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond ik ook erg zwak eigenlijkquote:Op zondag 23 april 2023 18:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Van alle spelers vandaag kon alleen Hato wat.
Die jongen heeft net schaamhaar.
AZ is ook niet geweldig, denk dat jullie dat wel op redden hoorquote:Op zondag 23 april 2023 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Het zou me bijna nog verbazen als we derde worden. Wat een waanzinnige puinhoop man
Totale implosie. Enige wat gaat helpen is de bezem erdoor.quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel echt oprecht geschrokken van dit Ajax vandaag. Individueel vind ik dat ze op tal van posities beter spelers hebben dan PSV. Maar vandaag echt niks van gezien. Berghuis, Tadic, Bergwijn. Dat zijn toch in principe geen koekenbakkers, maar echt nul van gezien.
Nou klaag ik niet als PSV'er maar je vraagt je wel af wat er aan de hand is in zo'n spelersgroep dan. Ik had echt een strijd op het scherpst van de snede verwacht.
Totale offday, Schreuder-tijdperk....quote:Op zondag 23 april 2023 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel echt oprecht geschrokken van dit Ajax vandaag. Individueel vind ik dat ze op tal van posities beter spelers hebben dan PSV. Maar vandaag echt niks van gezien. Berghuis, Tadic, Bergwijn. Dat zijn toch in principe geen koekenbakkers, maar echt nul van gezien.
Nou klaag ik niet als PSV'er maar je vraagt je wel af wat er aan de hand is in zo'n spelersgroep dan. Ik had echt een strijd op het scherpst van de snede verwacht.
Bezem door de selectie dan? Er zit eigenlijk plenty kwaliteit in.quote:Op zondag 23 april 2023 19:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Totale implosie. Enige wat gaat helpen is de bezem erdoor.
Maximaal 4 punten in de komende wedstrijden. Winst op Groningen en gelijk tegen AZ of Twente. AZ gaat minder verspelen. Gat met AZ is morgen 2 punten.quote:Op zondag 23 april 2023 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
AZ is ook niet geweldig, denk dat jullie dat wel op redden hoor
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoorquote:Op zondag 23 april 2023 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maximaal 4 punten in de komende wedstrijden. Winst op Groningen en gelijk tegen AZ of Twente. AZ gaat minder verspelen. Gat met AZ is morgen 2 punten.
Wat? Gewoon nog 2 zware wedstrijden.quote:Op zondag 23 april 2023 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoor
Ik kan alleen Twente uit als ''zwaar'' benoemen eigenlijk.quote:Op zondag 23 april 2023 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat? Gewoon nog 2 zware wedstrijden.
Na vandaag heb ik er weinig fiducie meer in. Beste is gewoon een heel ander elftal op te stellen met Rulli en Hato in ieder geval.quote:Op zondag 23 april 2023 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze zitten best dichtbij ja, maar zie Ajax niet veel meer verspelen hoor
Het lijkt mij niet het juiste moment om te gaan experimenteren hoorquote:Op zondag 23 april 2023 19:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Na vandaag heb ik er weinig fiducie meer in. Beste is gewoon een heel ander elftal op te stellen met Rulli en Hato in ieder geval.
Met de huidige selectie gaat het gewoon niet meer gebeuren, dus je zal iets moeten omgooien en drastisch ook.quote:Op zondag 23 april 2023 19:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet het juiste moment om te gaan experimenteren hoor
Als het mislukt word je sowieso 4e, denk niet dat Heitinga dat gaat doen hoor.quote:Op zondag 23 april 2023 19:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met de huidige selectie gaat het gewoon niet meer gebeuren, dus je zal iets moeten omgooien en drastisch ook.
Az thuis wordt ook pittig zatquote:Op zondag 23 april 2023 19:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan alleen Twente uit als ''zwaar'' benoemen eigenlijk.
Jullie hebben veel meer kwaliteit en AZ zit niet in hun beste fase, ik zie dat wel goedkomen hoor.quote:
laten we het hopenquote:Op zondag 23 april 2023 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jullie hebben veen meer kwaliteit en AZ zit niet in hun beste fase, ik zie dat wel goedkomen hoor.
is dat niet grillitschquote:Op zondag 23 april 2023 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taylor heeft een kutwedstrijd gespeeld tegen Frankrijk en is daarom 's lands Kop van Jut, maar is inderdaad helemaal niet zo slecht en heeft zowel de technische als de fysieke mogelijkheden om een prima Ajax speler te worden al heeft hij misschien een langere aanloop nodig dan de grotere talenten maar heeft wel meer wapens dan Eiting, De Wit of Ekkelenkamp hadden. Was bij tijd en wijle de tweede helft ook best aardig.quote:Op zondag 23 april 2023 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met fysiek bedoel ik dat hij het lichaam heeft om zich te zetten in duels en er zit ook wel iets explosiefs in. Hij is vooral te onrustig en te druistig en moet zich inderdaad realiseren dat hij geen briljante passer is of trequartista kan spelen en als een complete middenvelder ook gewoon verdedigend moet bikkelen.quote:Op zondag 23 april 2023 19:38 schreef Scorpie het volgende:
Taylor roemen om zijn fysiek terwijl hij alleen maar aan alibi verdedigen doet
Rot toch op. Zoals je weet heb ik verstand van meerdere sporten maar kijk ik geen Nederlands elftal en ik vind dat Taylor echt een waardeloze speler is. Davy Klaassen 0.5.quote:Op zondag 23 april 2023 19:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Taylor heeft een kutwedstrijd gespeeld tegen Frankrijk en is daarom 's lands Kop van Jut, maar is inderdaad helemaal niet zo slecht en heeft zowel de technische als de fysieke mogelijkheden om een prima Ajax speler te worden al heeft hij misschien een langere aanloop nodig dan de grotere talenten maar heeft wel meer wapens dan Eiting, De Wit of Ekkelenkamp hadden. Was bij tijd en wijle de tweede helft ook best aardig.
Die jongen is toch de belichaming van alles wat er mis is met Ajax ?quote:Op zondag 23 april 2023 19:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met fysiek bedoel ik dat hij het lichaam heeft om zich te zetten in duels en er zit ook wel iets explosiefs in. Hij is vooral te onrustig en te druistig en moet zich inderdaad realiseren dat hij geen briljante passer is of trequartista kan spelen en als een complete middenvelder ook gewoon verdedigend moet bikkelen.
Uiteraard moet hij beter en ik vond het voor het WK al bizar dat hij ipv Gravenberch meeging naar Qatar, maar hij is wel een speler die op termijn een goede Ajax-speler kan zijn.quote:Op zondag 23 april 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die jongen is toch de belichaming van alles wat er mis is met Ajax ?
Dan snap je er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 23 april 2023 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij beter en ik vond het voor het WK al bizar dat hij ipv Gravenberch meeging naar Qatar, maar hij is wel een speler die op termijn een goede Ajax-speler kan zijn.
Ik heb het ook over de beker volgende week.quote:Op zondag 23 april 2023 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het mislukt word je sowieso 4e, denk niet dat Heitinga dat gaat doen hoor.
Het hangt er natuurlijk ook beetje vanaf van wat er omheen staat, in de basis kan hij best wel voetballen maar hij moet sowieso verder naar voren spelen dan hij nu doet.quote:Op zondag 23 april 2023 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij beter en ik vond het voor het WK al bizar dat hij ipv Gravenberch meeging naar Qatar, maar hij is wel een speler die op termijn een goede Ajax-speler kan zijn.
Gravenberch met 0 goals en 0 assists in de Bundesliga?quote:Op zondag 23 april 2023 19:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Taylor had 0 minuten gemaakt in de Bundesliga. Zelfs bij Mainz hoeven ze zulke troep niet.quote:Op zondag 23 april 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gravenberch met 0 goals en 0 assists in de Bundesliga?
Ja, was in de jeugd geloof ik meer een verbindingsspeler maar ik zie zijn kwaliteit inderdaad ook in het laatste derde. Het werkt natuurlijk ook niet mee dat hij als jonge speler moet functioneren in een team dat niet draait met een coach die geen idee heeft.quote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook beetje vanaf van wat er omheen staat, in de basis kan hij best wel voetballen maar hij moet sowieso verder naar voren spelen dan hij nu doet.
Dennenappel naar PSV dusquote:Op zondag 23 april 2023 19:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de beker volgende week.
Maar in alles toch een betere voetballer dan Taylor? Maar dan ook letterlijk alles.quote:Op zondag 23 april 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die was 10 wedstrijden bezig. Het jaar ervoor was Ajax geweldig en Gravenberch een van de beste spelers van de eredivisie waarmee hij een transfer naar Bayern afdwong. Taylor was zijn opvolger, die in de jeugd al 2 klasse minder was en voor het WK het middelmatige Ajax-niveau niet ontsteeg. Dan neem je de betere speler mee.quote:Op zondag 23 april 2023 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |