KOEKOEKquote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef Aguero het volgende:
Tweede tijd ooit![]()
59:47 over de tweede helft
Dan liep ik dus ruim sneller dan "een tempo wat waarschijnlijk de helft van dat van hen is" zonder in de top 10 te raken in een erg lokaal loopje (ik was 13e van 26 volgens mij).quote:Op zondag 23 april 2023 13:02 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dan liep je net onder de 21 minuten. De dames liepen op marathon gemiddelde splits van 16:20.
Kijk ook even naar de temperatuur daar.quote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[ twitter ]
Ach ja, verschil moet er zijn.
Een like magneet is dat accountje niet.quote:Op zondag 23 april 2023 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[ twitter ]
Ach ja, verschil moet er zijn.
Zo'n 15 graden?quote:Op zondag 23 april 2023 13:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk ook even naar de temperatuur daar.
Oh, we praten langs elkaarquote:Op zondag 23 april 2023 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan liep ik dus ruim sneller dan "een tempo wat waarschijnlijk de helft van dat van hen is" zonder in de top 10 te raken in een erg lokaal loopje (ik was 13e van 26 volgens mij).
Of we zijn gewoon erg snel hier in Den Helder.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Djoao_Lobles liep ook mee destijds.
Is gewoon toegestaan hoor, wordt wel vaker gebruikt door marathonlopers.quote:Op zondag 23 april 2023 13:25 schreef Coelho het volgende:
Had Hasan nu zo'n suikermeter op haar linker bovenarm? Daar is recent nog een wielrenster voor gediskwalificeerd
Kennerspubliek.quote:Op zondag 23 april 2023 10:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hassan is een parodie op een marathonrenner. Nu al.
Waarschijnlijk omdat zij het kunnen uitlezen op hun computertje en dus weten of ze moeten eten/drinkenquote:Op zondag 23 april 2023 13:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Is gewoon toegestaan hoor, wordt wel vaker gebruikt door marathonlopers.
Waarom is dat verboden in het wielrennen?
Hardlopers toch ook?quote:Op zondag 23 april 2023 13:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat zij het kunnen uitlezen op hun computertje en dus weten of ze moeten eten/drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |