Oh, we praten langs elkaarquote:Op zondag 23 april 2023 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan liep ik dus ruim sneller dan "een tempo wat waarschijnlijk de helft van dat van hen is" zonder in de top 10 te raken in een erg lokaal loopje (ik was 13e van 26 volgens mij).
Of we zijn gewoon erg snel hier in Den Helder.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Djoao_Lobles liep ook mee destijds.
Is gewoon toegestaan hoor, wordt wel vaker gebruikt door marathonlopers.quote:Op zondag 23 april 2023 13:25 schreef Coelho het volgende:
Had Hasan nu zo'n suikermeter op haar linker bovenarm? Daar is recent nog een wielrenster voor gediskwalificeerd
Kennerspubliek.quote:Op zondag 23 april 2023 10:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hassan is een parodie op een marathonrenner. Nu al.
Waarschijnlijk omdat zij het kunnen uitlezen op hun computertje en dus weten of ze moeten eten/drinkenquote:Op zondag 23 april 2023 13:36 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Is gewoon toegestaan hoor, wordt wel vaker gebruikt door marathonlopers.
Waarom is dat verboden in het wielrennen?
Hardlopers toch ook?quote:Op zondag 23 april 2023 13:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat zij het kunnen uitlezen op hun computertje en dus weten of ze moeten eten/drinken
Weinig leuks aan, niet te volgen.quote:Op zondag 23 april 2023 14:01 schreef golfer het volgende:
Leuk interview met Sifan met Jeroen Stekelenburg zojuist bij de NOS.
Ik kon het prima volgen maar speciaal voor jou heeft de NOS het nog even opgeschreven:quote:
Sifan is een parodie op een marathonrenner, ook nu ze gewonnen heeft.quote:
En geen interview met Kelvin Kiptum die na de vierde tijd ooit tijdens zijn marathon debuut nu de tweede tijd ooit loopt.quote:Op zondag 23 april 2023 14:01 schreef golfer het volgende:
Leuk interview met Sifan met Jeroen Stekelenburg zojuist bij de NOS.
De 5K en de marathon is het enige wat realistisch zou kunnen als je de marathon doet (en enkel realistisch voor volslagen idioten als Sifan), 10K is anderhalve dag voor de marathon en de 1500m is een halve dag voor de marathon.quote:Op zondag 23 april 2023 13:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat een bizarre vrouw die Sifan. Geweldig dat ze dit gewoon doet tijdens haar eerste marathon. Doe gaat goud pakken op de OS bij de 5, de 10 en de marathon.
Wat een wijf. Prachtig.
Die 1500 kan inderdaad nooit. Die 10k en dan anderhalve dag herstellen is inderdaad ook te krap als je op beide voor goud wilt gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De 5K en de marathon is het enige wat realistisch zou kunnen als je de marathon doet (en enkel realistisch voor volslagen idioten als Sifan), 10K is anderhalve dag voor de marathon en de 1500m is een halve dag voor de marathon.
Ze zei toch al na Tokio dat ze iets unieks wilde doen? Dan denk ik dat ze sowieso de marathon + een baanonderdeel doet en niet “gewoon” 5 + 10, wat inderdaad wel de meest logische keus zou zijnquote:Op zondag 23 april 2023 18:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die 1500 kan inderdaad nooit. Die 10k en dan anderhalve dag herstellen is inderdaad ook te krap als je op beide voor goud wilt gaan.
Het zijn lastige keuzes als je zoveel talent hebt, maar als ze voor plakken wil gaan kan ze beter voor de 5 en de 10 gaan. Een marathon brengt zoveel randzaken mee waar het op fout kan gaan.
Maar wat een vrouw. Pffff.
Dan is 5 en marathon het meest logisch. Anderhalve dag herstellen na een 10 is bizar weinig.quote:Op zondag 23 april 2023 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zei toch al na Tokio dat ze iets unieks wilde doen? Dan denk ik dat ze sowieso de marathon + een baanonderdeel doet en niet “gewoon0 5 + 10, wat inderdaad wel de meest logische keus zou zijn
Ik vind dit wel iets voor Hassan: https://www.stedendriehoe(...)n-op-acht-afstanden/quote:Op zondag 23 april 2023 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zei toch al na Tokio dat ze iets unieks wilde doen? Dan denk ik dat ze sowieso de marathon + een baanonderdeel doet en niet “gewoon” 5 + 10, wat inderdaad wel de meest logische keus zou zijn
Hermes had het er over: ze willen 2 dagen rust tussen events.quote:Op zondag 23 april 2023 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zei toch al na Tokio dat ze iets unieks wilde doen? Dan denk ik dat ze sowieso de marathon + een baanonderdeel doet en niet “gewoon” 5 + 10, wat inderdaad wel de meest logische keus zou zijn
Normaal zou ze twee dagen voor de marathon toch ook nog wel een 10km lopen als training?quote:Op zondag 23 april 2023 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Hermes had het er over: ze willen 2 dagen rust tussen events.
En dan had ze de 5, 10 en marathon gedaan maar dat zat ivm TV rechten er niet in.
Maar ze zouden gaan kijken hoe ze er voor staat en dan pas beslissen
5K en marathon leek me zeker. Met eventueel de 10K.
net even teruggekeken en dan zie je hoe bizar haar race was en hoe de concurrentie te kakken gezet is.quote:
Ik had begrepen dat 2 dagen het minimum was en er zit 1.5 dag tussen de 10 en de marathonquote:Op zondag 23 april 2023 19:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Normaal zou ze twee dagen voor de marathon toch ook nog wel een 10km lopen als training?
Vast wel, maar niet met dezelfde intensiteit.quote:Op zondag 23 april 2023 19:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Normaal zou ze twee dagen voor de marathon toch ook nog wel een 10km lopen als training?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |