Vaporfly 3 heef een aantal kleuren.quote:Op zondag 23 april 2023 11:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik geloof dat Nike ook een wit model maakt van de Vaporfly 3.
https://www.nike.com/nl/en/t/vaporfly-3-road-racing-shoes-w1H0HM
Of het zijn de Alphafly 3's terwijl de rest nog op versie 2 loopt.
Rare dingen. Nog even en het heeft de vorm van een waterscooter.quote:Op zondag 23 april 2023 11:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Vaporfly 3 heef een aantal kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Correct, Olympics is ook geen sport.quote:
Spanning! Sensaaasie!quote:
Met een speling van een minuut of 4-5quote:Op zondag 23 april 2023 11:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hassan kan met een grote achterstand nog steeds een Nederlands record lopen..
Dit doet ze ja, eigenlijk, nooitquote:Op zondag 23 april 2023 12:04 schreef wdn het volgende:
Bizar dat het kan ok. Maar dit doet ze toch ALTIJD?
Wie is hier nog verbaasd over?
Nee dit doet ze nooit, ze lost normaal nooitquote:Op zondag 23 april 2023 12:04 schreef wdn het volgende:
Volgens mij heb je een stukje gemistquote:Op zondag 23 april 2023 12:04 schreef wdn het volgende:
Ja OK maar er zijn 2 dingen anders dan normaalquote:Op zondag 23 april 2023 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een stukje gemist
Normaal hangt ze achterin een groep als er nog 30 over zijn, als er nog 15 over zijn en ook als er nog 5 over zijn, maar nu was ze gelost én had ze overduidelijk fysieke problemen.
Rotterdam is de mooiste.quote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef Pino112 het volgende:
Londen is niet echt een mooie route hè? Het begint al bij de startlocatie met die weilanden.
Dus het is niet iets dat ze ALTIJD doet, wil je zeggen?quote:Op zondag 23 april 2023 12:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja OK maar er zijn 2 dingen anders dan normaal
- ze moet drinken tussendoor. Dat moet je leren (drinken tijdens een marathon bedoel ik dan)
- het is een marathon Dit is een test voor haar dus ze zal iets te ver gaan lijkt me.
Nee. Berlijn, Parijs gaan alle monumenten af met een focus op die monumenten.quote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef Pino112 het volgende:
Londen is niet echt een mooie route hè? Het begint al bij de startlocatie met die weilanden.
Een broooodjequote:Op zondag 23 april 2023 11:35 schreef Zipportal het volgende:
Sifan laat uwen pener zien. @:wereldgozer
Bijna net zo lelijk als Luik!quote:Op zondag 23 april 2023 12:15 schreef Pino112 het volgende:
Ze rent altijd achter de groep.quote:Op zondag 23 april 2023 12:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus het is niet iets dat ze ALTIJD doet, wil je zeggen?
Maar dan loopt ze niet op een gegeven moment een halve minuut achter ofzo..quote:Op zondag 23 april 2023 12:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze rent altijd achter de groep.
En doet tegen het einde een inhaalaktie.
Dat doet ze steeds. Tot nu toe heb ik haar dit 1x niet zien doen/
Ze heeft het overschat lijkt me waardoor ze even ergens last van had.quote:Op zondag 23 april 2023 12:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan loopt ze niet op een gegeven moment een halve minuut achter ofzo..
als ze Sifan mee naar de finish nemen zie ik'r nog winnen ookquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Even het Nederlands records met meer dan 5 minuten aanscherpen
Ze hebben witte botten.quote:
Nou ja, als ze in Parijs de marathon wil gaan combineren met nog een andere afstand hoop ik dat iemand haar dat toch heel sterk afraadt.quote:Op zondag 23 april 2023 12:28 schreef wdn het volgende:
[..]
als ze Sifan mee naar de finish nemen zie ik'r nog winnen ook![]()
echt he zoveel mensen die der voor gek verklaren als ze zegt iets te willen doen.
1500 en de 10k? die is gek
Marathon? die is gek.
Ik denk dat als Sifan iets in haar hoofd heeft dat niemand het haar uit het hoofd praatquote:Op zondag 23 april 2023 12:32 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Nou ja, als ze in Parijs de marathon wil gaan combineren met nog een andere afstand hoop ik dat iemand haar dat toch heel sterk afraadt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |