Alleen als er Grolsch in zatquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Bekertje raakte de grens, dan is het volgens het protocol meteen definitief staken toch?
Heerenveen kan er ook gewoon geen ene klote van.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:21 schreef Zorro het volgende:
Heerenveen had die bal al vier keer weg kunnen werken
Niks tegenin te brengen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er ook gewoon geen ene klote van.
Neuhquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die nijd is er andersom toch ook wel?
Hoe weet jij dat nou.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeuhWel juichen als we van Heracles winnen, maar verder is het gewoon het kleine broertje.
Als dit zo is, is het wel aandoenlijk dan ja.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeuhWel juichen als we van Heracles winnen, maar verder is het gewoon het kleine broertje.
Raak was definitief staken toch? Al weet ik niet of dat ook voor grensrechters geldt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
KNVB komt na krap een paar weken de eigen regels dus al niet na.
Ja raak op een official is meteen stakenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Raak was definitief staken toch? Al weet ik niet of dat ook voor grensrechters geldt.
Er is altijd nog wel ergens een grensrechter vandaan te plukken, dit lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Raak was definitief staken toch? Al weet ik niet of dat ook voor grensrechters geldt.
Gohquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
KNVB komt na krap een paar weken de eigen regels dus al niet na.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:32 schreef Caland het volgende:
Ah er moet dus eigenlijk definitief gestaakt worden maar daar is de burgemeester het vast niet mee eens
Lekker, KNVB
Ze roepen gewoon wat de publieke opinie wil, maar hebben vervolgens geen flauw idee hoe ze het moeten uitvoeren.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zou de KNVB nu zelf vinden van deze regels?
Ok GGMMquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Marble mania voetbalspel is intens
Ze denken dat mensen nu wel ophouden met bier gooien (lol)quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zou de KNVB nu zelf vinden van deze regels?
Madquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Emmen toejuichen blijft een ziekelijk fenomeen.
Ik kom uit Drenthe, dan mag dat.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Emmen toejuichen blijft een ziekelijk fenomeen.
Ik heb het vorige week in de nacht teruggekeken, toen was het prima te doen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Marble mania voetbalspel is intens
Er wordt veel duidelijk nu.quote:
Huhquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu dat vervelende Twente pakken op De Meerdijk
quote:
Kunstgras liefhebbers met een passie voor steelpannen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom is iedereen hier steeds voor Emmen? Heb ik wat gemist of zo
Underdog ludiek clubje in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sinds Noppert en Van Beek zijn weggevallen is het echt dramatisch. Doet pijnquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eigenlijk bakt Van Wonderen er ook niet zoveel van daar.
Warme gevoelens bij dierentuin Emmenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
KNVB maakt zich echt onsterfelijk belachelijk met deze ‘regels’quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:41 schreef PotjeSambal het volgende:
KNVB: 'hier moeten we de grens trekken'HAHAHH
Iedereen blazen bij binnenkomst. Iedereen boven de 0,3 promille weigeren. Voetbal moet weer leuk worden!quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:42 schreef Coco het volgende:
@:Zipportal @:dombohetolifantje1 en ik feliciteren Emmen met deze terechte overwinning.
Was een woordgrap ivm grensrechter geraakt snap je is lachen hequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
KNVB maakt zich echt onsterfelijk belachelijk met deze ‘regels’
Ik ben daar nog niet geweest na de verbouwing.quote:
Vrouw aan de top.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
KNVB maakt zich echt onsterfelijk belachelijk met deze ‘regels’
Biertje op de grensquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Zap net in naar Groningen, w'rom is het stilgelegd?
Bekertje bier op de grensrechterquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Een biertje wat de grens niet lustquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Grens geraakt met bierquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Ik denk dat ze meer tegen Groningen zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jij hebt een vrijstelling.quote:
Met een beetje leuke gasten vind ik het ook oprecht heerlijk wegkijken in al zijn kansloosheid.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week in de nacht teruggekeken, toen was het prima te doen.
Ach, in Engeland hebben ze heel goed werkende regels voor misdragende idioten... Maar goed, de overheid hier wil daar niet aan, dus krijg je dit soort dingenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:46 schreef RipCity het volgende:
Ook echt het enige land waar ze opeens deze regels instellen
Lekker wokequote:Op zaterdag 22 april 2023 20:46 schreef RipCity het volgende:
Ook echt het enige land waar ze opeens deze regels instellen
Daar werd vorige week nog een speler geraakt, vorige maand nog een keeper geschopt en een supporter overledenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, in Engeland hebben ze heel goed werkende regels voor misdragende idioten... Maar goed, de overheid hier wil daar niet aan, dus krijg je dit soort dingen
En de wetten in Nederland zijn al heel erg streng.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar werd vorige week nog een speler geraakt, vorige maand nog een keeper geschopt en een supporter overleden
Kap met die maar in Engeland take want het slaat compleet nergens op
Incidenten zul je altijd houden, overal. Hoe je die aanpakt is waar het om gaat. Een laffe aanpak de afgelopen decennia heeft ons hier naartoe geleid. Ik geloof totaal niet dat deze regels de oplossing gaan zijn, we zullen zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar werd vorige week nog een speler geraakt, vorige maand nog een keeper geschopt en een supporter overleden
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Wat ontzettend kansloos voor wat druppels bier op het kuitbeen van een grensrechter.
zo vermoeiend. Allemaal echt NUL geinformeerd ook. Roeptoeteren maar wat en krijgen er nog geld voor ook.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Nederland is misschien wel het land waar het minste gebeurd op hooligangebiedquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Incidenten zul je altijd houden, overal. Hoe je die aanpakt is waar het om gaat. Een laffe aanpak de afgelopen decennia heeft ons hier naartoe geleid. Ik geloof totaal niet dat deze regels de oplossing gaan zijn, we zullen zien.
Gaan ze ook gewoon doen lijkt mijquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:50 schreef Paul het volgende:
Als ESPN stoer is zenden ze op ESPN1 gewoon Vitesse - Excelsior nu uit gelfdwolfjes
Ja inderdaad. Laat dat FC Groningen maar snel degraderenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu nog een 0-3 geven aan NEC.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:45 schreef Caland het volgende:
Ik wens de ME veel succes in Groningen
Begreep dat NEC ook een aardig groepje tuig mee heeft
gebeurdquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Nederland is misschien wel het land waar het minste gebeurd op hooligangebied
Hugo Borst: in Duitsland drinken ze gewoon een biertje met elkaar
[ twitter ]
Dit soort beelden heb je in Nederland al jaren niet gezien
Maar ze doen het dus wel samenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Nederland is misschien wel het land waar het minste gebeurd op hooligangebied
[ twitter ]
Sintelbaangenotquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nou ja... Ado Den Haag eind vorig seizoen was ook niet heel gezellig hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kwamen die niet een paar keer het veld op?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... Ado Den Haag eind vorig seizoen was ook niet heel gezellig hoor.
Zeg het haar!quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze kan ook wel wat eerder naar de winkel.
De Vliertquote:
In haar pruim? Jumbo Euroborg is wel echt zalig trouwensquote:
quote:
Ze stonden al klaar voor de veldbestorming omdat ze dat in Engeland de weken ervoor ook deden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwamen die niet een paar keer het veld op?
Dit is volledig de schuld van Dirk Kuyt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom niet in de wasbak?quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Veldbestormer smeert met poep teksten op celmuur en krijgt werkstraf voor bedreiging en vernielingen
https://www.sikkom.nl/act(...)elings-28343659.html
Dat waren destijds vader en zoon.
Ja dat was ook het enige incident dat ik me kom bedenken in het stadion, en zelfs daar kwam het niet echt tot een confrontatie met Piebe-GuidoGodquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen stond die gek van een Franken nog te coachenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is volledig de schuld van Dirk Kuyt.
Dat zal best, maar ik vind mijn versie leuker.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen stond die gek van een Franken nog te coachen
Excelsior spelers moesten alleen rennen voor hun leven.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was ook het enige incident dat ik me kom bedenken in het stadion, en zelfs daar kwam het niet echt tot een confrontatie met Piebe-GuidoGod
Nürnberg en Schalke vallen wel gebroederlijk samen aan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je hebt je eerste like te pakken!quote:
sooooooooooooooquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:57 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat klote Groningen. Niet eens meer hervatten, enkele reis KKD. Klaar.
nondeju zegquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:57 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat klote Groningen. Niet eens meer hervatten, enkele reis KKD. Klaar.
quote:
Neem een aboquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:59 schreef Paul het volgende:
ze hebben nog 2 min voor exc - vitessen, ZE GAAN HET GEWOON NIET UITZENDEN VANAF AFTRAP OP ESPN1 HE GATVERDAMME
Sixers Netsquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Marble Mania is ook op tv.
[ afbeelding ]
Ik ken een user die gebruikt regelmatig het woord amoebe.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ken een user die gebruikt regelmatig het woord amoebe.
Gestrafdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB heeft feitelijk het competitieverloop in handen gelegd bij individuen met een beker drinken in hun hand. Well done Baku @:zipportal
Lekker met het vlakke handjequote:
Je geeft inderdaad veel te veel macht aan kwaadwillende individuen zo.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB heeft feitelijk het competitieverloop in handen gelegd bij individuen met een beker drinken in hun hand. Well done Baku @:zipportal
Maar bij de knvb valt het kwartje weer wat laterquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De bakker en de sloager.
@:Wereldgozer
Mogelijk, maar mogelijk dat die kwaadwillenden wel heel snel hun lesje leren als de harde kern ff in detail uit komt leggen waarom ze wél de wedstrijden uit willen kijken in het stadion.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je geeft inderdaad veel te veel macht aan kwaadwillende individuen zo.
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:14 schreef jigggy het volgende:
Maatje van me nu 2,5 uur in de bus terug naar nimma
Als ik morgen als Ajacied op het thuisvak zit en PSV op 1-0 voorsprong komt dan had ik het wel geweten @Tjackaquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je geeft inderdaad veel te veel macht aan kwaadwillende individuen zo.
Ja nee mishandelingen en bedreigingen uitlokken. Dat is ethisch volstrekt verantwoord natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mogelijk, maar mogelijk dat die kwaadwillenden wel heel snel hun lesje leren als de harde kern ff in detail uit komt leggen waarom ze wél de wedstrijden uit willen kijken in het stadion.
Mijn pa kwam er pas twee weken terug achter dat hij nog een cc had voor psv dus ik zit achter de tv. In de kuip zit ik wel bij het veld.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik morgen als Ajacied op het thuisvak zit en PSV op 1-0 voorsprong komt dan had ik het wel geweten @:tjacka
Dat bekertje bier kan zomaar 40 miljoen euro waard zijn.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:18 schreef Zwansen het volgende:
Mensen moeten gewoon leren om niks op het veld te gooien. Alsof we dat normaal moeten vinden.
Morgen kan je genieten van Utrecht die de vermoeide Feyenoorders gaan slopenquote:
PSssst: kaartje kopen? Rij 7 achter de dug-outs.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik morgen als Ajacied op het thuisvak zit en PSV op 1-0 voorsprong komt dan had ik het wel geweten @:tjacka
Dat bekertje bier kan zomaar 40 miljoen euro waard zijn.
Nope, maar in hoeverre is de KNVB ethisch? En wie zegt dat zij dat uitlokken. Het lijkt mij een logisch gevolg van het plezier afnemen van mensen met een IQ op kamertemperatuur.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja nee mishandelingen en bedreigingen uitlokken. Dat is ethisch volstrekt verantwoord natuurlijk!
De volgende keer dat iemand zich misdraagt op Fok! gewoon het internetnet offline halen in Nederland.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:18 schreef Zwansen het volgende:
Mensen moeten gewoon leren om niks op het veld te gooien. Alsof we dat normaal moeten vinden.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De volgende keer dat iemand zich misdraagt op Fok! gewoon het internetnet offline halen in Nederland.
Jij noemt het als argument. Ik niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, maar in hoeverre is de KNVB ethisch? En wie zegt dat zij dat uitlokken. Het lijkt mij een logisch gevolg van het plezier afnemen van mensen met een IQ op kamertemperatuur.
Maar dat kan naast elkaar bestaan natuurlijk. Je kunt en vinden dat gat gegooi gewoon moet kappen en bezwaar hebben tegen de huidige aanpakquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:18 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Waarom blijft tong80 VBL maar onderschijten? @:Coco @:sked
Doe er maar eens wat aan.
Goeie vergelijking.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De volgende keer dat iemand zich misdraagt op Fok! gewoon het internetnet offline halen in Nederland.
Leg dat maar eens uit aan zo’n onderbuikfiguurquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat kan naast elkaar bestaan natuurlijk. Je kunt en vinden dat gat gegooi gewoon moet kappen en bezwaar hebben tegen de huidige aanpak
Nee, goed lezen. Ik zeg dat kwaadwillenden hier niet lang een hobby van gaan maken, vanwege de harde kern. Oorzaak -> gevolg.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij noemt het als argument. Ik niet.
Ik vind het volstrekt onethisch om zoiets in je afweging te betrekken.
Ach welnee, die harde kern gooit vrolijk mee als morgen Bergwijn voor het vak staat te juichen. Je moet niet denken dat dat soort lui vijf stappen vooruit denken ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. Ik zeg dat kwaadwillenden hier niet lang een hobby van gaan maken, vanwege de harde kern. Oorzaak -> gevolg.
manmanmanquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:18 schreef Zwansen het volgende:
Beetje het nadeel van IQ op kamertemperatuur idd... En bedoel je niet Berghuis die juicht?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach welnee, die harde kern gooit vrolijk mee als morgen Bergwijn voor het vak staat te juichen. Je moet niet denken dat dat soort lui vijf stappen vooruit denken ofzo
Wat een rare uitspraak dit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje het nadeel van IQ op kamertemperatuur idd...
? Dat de harde kern van een club een (mogelijk zelfs gezamenlijk) IQ op kamertemperatuur heeft?quote:
Scheelt niet veel op bepaalde vakken op Oost bij PSV.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
? Dat de harde kern van een club een (mogelijk zelfs gezamenlijk) IQ op kamertemperatuur heeft?
Vanaf 00:00 is het OORLOG.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:28 schreef Paul het volgende:
maarja we gaan om 2130 uuur met zn allen even tot hier al kijken dus
Is je IQ dan rond de 20?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
? Dat de harde kern van een club een (mogelijk zelfs gezamenlijk) IQ op kamertemperatuur heeft?
Eens, vooral het einde toen elke knikker zo'n beetje geel was.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kandidaten waren maar zo, zo maar wat een spanning
Daan Boom die vorige week alles won inclusief elk bedrag was ook prachtig.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, vooral het einde toen elke knikker zo'n beetje geel was.
Achteraf spijt dat ik die iets te vroeg heb afgezet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daan Boom die vorige week alles won inclusief elk bedrag was ook prachtig.
Ik vond het best een leuk grapje, maar hij was wel heel snel weg.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danny zet jou op zijn foe lijst
Dit filmpje verdient iedere keer dat het gepost wordt een like.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Scheelt niet veel op bepaalde vakken op Oost bij PSV.
Ik zou geld betalen om daar naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste biergooier die total loss wordt geslagen door omstanders.
Na deze zeer uitgebreide recensie ga ik het zeker terugkijken!quote:
Chatilla (of Chantilla, dat weet ik niet meer) deed mee. Lange vrouw.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na deze zeer uitgebreide recensie ga ik het zeker terugkijken!
Klopt. Ze halen user @Lienekien een beetje uit de schijnwerper.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuk grapje, maar hij was wel heel snel weg.
Waar ze op uit zijn door elke wedstrijd te staken vanwege een plastic bekertje op veld (misschien is het wel een inside jobje) zou idd prima in BNW passen.quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chatilla (of Chantilla, dat weet ik niet meer) deed mee. Lange vrouw.
Maar dan niet terwijl zijn armen door 4 bewakers achter de rug worden gehouden. Er moet nog wel een spelelement in blijven.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou geld betalen om daar naar te kijken.
Prima. Wat wil je inzetten?quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Kun je trouwens ergens inzetten dat die wedstrijd morgen gestaakt wordt? Tadic bij de cornervlag, dat gaat fout.
Hele podcast over psv vollullen zonder dat je ooit naar een wedstrijd kijkt. Blijft knapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |