Alleen als er Grolsch in zatquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Bekertje raakte de grens, dan is het volgens het protocol meteen definitief staken toch?
Heerenveen kan er ook gewoon geen ene klote van.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:21 schreef Zorro het volgende:
Heerenveen had die bal al vier keer weg kunnen werken
Niks tegenin te brengen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er ook gewoon geen ene klote van.
Neuhquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die nijd is er andersom toch ook wel?
Hoe weet jij dat nou.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeuhWel juichen als we van Heracles winnen, maar verder is het gewoon het kleine broertje.
Als dit zo is, is het wel aandoenlijk dan ja.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeuhWel juichen als we van Heracles winnen, maar verder is het gewoon het kleine broertje.
Raak was definitief staken toch? Al weet ik niet of dat ook voor grensrechters geldt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
KNVB komt na krap een paar weken de eigen regels dus al niet na.
Ja raak op een official is meteen stakenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Raak was definitief staken toch? Al weet ik niet of dat ook voor grensrechters geldt.
Er is altijd nog wel ergens een grensrechter vandaan te plukken, dit lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Raak was definitief staken toch? Al weet ik niet of dat ook voor grensrechters geldt.
Gohquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
KNVB komt na krap een paar weken de eigen regels dus al niet na.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:32 schreef Caland het volgende:
Ah er moet dus eigenlijk definitief gestaakt worden maar daar is de burgemeester het vast niet mee eens
Lekker, KNVB
Ze roepen gewoon wat de publieke opinie wil, maar hebben vervolgens geen flauw idee hoe ze het moeten uitvoeren.quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zou de KNVB nu zelf vinden van deze regels?
Ok GGMMquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Marble mania voetbalspel is intens
Ze denken dat mensen nu wel ophouden met bier gooien (lol)quote:Op zaterdag 22 april 2023 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zou de KNVB nu zelf vinden van deze regels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |