Ik zag het gebeuren, wat was dat voor raars?quote:
Zou het niet om Jeffrey gaan??quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef OmaJacky het volgende:
En ik snap babs best wel. Ze hebben in een opwelling gezellig een kratje bier opgedronken, t kon omdat er 4 kratten waren. Ze heeft die nacht gezegd ik betaal dit kratje. En de rest van de groep is zo bang dat ze tekort komen terwijl er genoeg over was
En iedereen komt bij haar verhaal halen wat jef met de bakjes heeft gedaan. Ik zou ook ziek van worden van zo'n groep
Ik ben wel heel benieuwd hoe de reacties, en vooral die van Babs waren geweest, wanneer JW samen met bijv. Kenzy, Mirthe en nog een paar een kratje hadden leeg gezopen, terwijl de anderen lagen te slapen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:43 schreef OmaJacky het volgende:
En ik snap babs best wel. Ze hebben in een opwelling gezellig een kratje bier opgedronken, t kon omdat er 4 kratten waren. Ze heeft die nacht gezegd ik betaal dit kratje. En de rest van de groep is zo bang dat ze tekort komen terwijl er genoeg over was
En iedereen komt bij haar verhaal halen wat jef met de bakjes heeft gedaan. Ik zou ook ziek van worden van zo'n groep
Dit zegt ze toch al maanden, waarom is dit erg, als ze het leuk hebben gehad..net Babs heeft daar 0 problemen mee.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe de reacties, en vooral die van Babs waren geweest, wanneer JW samen met bijv. Kenzy, Mirthe en nog een paar een kratje hadden leeg gezopen, terwijl de anderen lagen te slapen.
Eigenlijk niet de twee minuten waren voorbijquote:
Bep draait het ook om.quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe de reacties, en vooral die van Babs waren geweest, wanneer JW samen met bijv. Kenzy, Mirthe en nog een paar een kratje hadden leeg gezopen, terwijl de anderen lagen te slapen.
Ik geloof daar helemaal niets van, Babs roept dat wel, maar die is niet zo goed in practice what you preachquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zegt ze toch al maanden, waarom is dit erg, als ze het leuk hebben gehad..net Babs heeft daar 0 problemen mee.
Moet Isaac zeggen...quote:Op zaterdag 22 april 2023 19:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Zou het niet om Jeffrey gaan??
Zeker de helft pikt het gedrag van Jeffrey niet meer.
Volgens Isaac laat de 'circusdirecteur' de anderen kunstjes doen.
Is het toch prosecco? die hebben ook zulke kleur doppenquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja maar ook een lekker prosecco-tje
Ze wilt niet wegquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is de huidige beter toch, die gaat over de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |