Hij is buiten anders, dan in de loods.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Jeff vraagt zich af of hij de groep ook kan laten nadenken.
Ja buiten zal hij er nooit zo bij lopen zegt hij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is buiten anders, dan in de loods.
Hij vind het een uitdaging om mensen tegen elkaar op te zetten. Kijken wat er dan gaat gebeurenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja buiten zal hij er nooit zo bij lopen zegt hij.
Opruier dus.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij vind het een uitdaging om mensen tegen elkaar op te zetten. Kijken wat er dan gaat gebeuren
Dit kan je in een RLS doen, nooit in het echte levenquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij vind het een uitdaging om mensen tegen elkaar op te zetten. Kijken wat er dan gaat gebeuren
Dacht ik al.quote:
LIjkt mij stug dat hij buiten niet zo is eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn grootste en nogal nare eigenschap is dat hij zich boven de rest verheven voeltquote:Op zaterdag 22 april 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIjkt mij stug dat hij buiten niet zo is eigenlijk.
Dus in een leven buiten de loods gebeurt het volgens jou niet?quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kan je in een RLS doen, nooit in het echte leven
Ik denk het niet. Hij geeft Sasha ook geen tegengas.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het zou mooi zijn als Bern na dit open gesprek wat meer van zich laat horen en zijn mond open durft te trekken, vind het een mooi gesprek
Volgens mij heeft hij teveel naar DGK gekeken en dan vooral naar Huub. Dat is zijn voorbeeld. Heeft hij ook al eens toegegeven in een gesprek.quote:Op zaterdag 22 april 2023 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIjkt mij stug dat hij buiten niet zo is eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |