Heb ik mij ook afgevraagd. Wanneer er wel sprake was van een 'offer you can't refuse'. Dan zou dit het moment zijn om die boodschap helder te maken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 01:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat let die maffiaclub eigenlijk nog om alsnog de familie van Weski te grazen te nemen? Nu ze hem effectief gewoon in de steek lijkt te laten
Ze groeide op in een gezin van vijf waarin veel werd gepraat over kunst en filosofie en is van haar man is gescheiden toen haar zoon en dochter nog klein waren.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:21 schreef Korenfok het volgende:
Maar goed, weet niet of deze vrouw kinderen familie etc heeft.
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:21 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Heb ik mij ook afgevraagd. Wanneer er wel sprake was van een 'offer you can't refuse'. Dan zou dit het moment zijn om die boodschap helder te maken.
Maar goed, weet niet of deze vrouw kinderen familie etc heeft.
Blij dat ik je nog kan verblijden. Als ik nog een stukje moet typen zodat je me kan bewonderen moet je het zeggen hoor. Doe ik voor je.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat fijn ook dat je de moeite neemt om nog een keer je bericht dan te posten. Opdat de mensheid dit prachtige stuk niet mist. Over narcisten gesproken.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze groeide op in een gezin van vijf waarin veel werd gepraat over kunst en filosofie en is van haar man is gescheiden toen haar zoon en dochter nog klein waren.
En ze heeft kleinkinderen.
Ze werkt samen met haar zus Mirjam en haar zoon Guy, beiden ook advocaat.
Heel lastig pakket dit. We hebben dit ook gezien bij de spijtoptant T. Buscetta van Cosa Nostra begin jaren 80. Waarin eerst 2 zonen vermoord werden als waarschuwing, waarop vervolgens hij een spijtoptant werd en ging samenwerken met justitie, waarop: zijn broer, zwager, vier neven vermoord werden.quote:
Parkietquote:
Onzin, Taghi is een schim van Escobar.quote:
Wutquote:
Taghi probeert een beetje Escobarretje te spelen.quote:
En je carrière naar de haaien.quote:
Even los van jou gezien jij een gangster bent die niet onder druk te zetten valt geldt voor ieder mens dat zij niet bestand zijn tegen Taghi en zijn groep. Elke kwetsbaarheid wordt gezien en zal worden ingezet om zijn persoonlijke doel te bereiken. Het is naïef om te denken dat je aan zijn zijde kan komen te staan. Taghi kent geen loyaliteit aan de onderwereld of de bovenwereld.quote:Op maandag 24 april 2023 22:48 schreef Inbox het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Zou je bang zijn dat Taghi je om laat leggen, terwijl je je als advocaat juist inzet voor zijn belangen?
Exact. Mensen denken dat iemand als Taghi denkt "oh hij doet wat voor me dus ik zal hem wel goed behandelen".quote:Op woensdag 26 april 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Even los van jou gezien jij een gangster bent die niet onder druk te zetten valt geldt voor ieder mens dat zij niet bestand zijn tegen Taghi en zijn groep. Elke kwetsbaarheid wordt gezien en zal worden ingezet om zijn persoonlijke doel te bereiken. Het is naïef om te denken dat je aan zijn zijde kan komen te staan. Taghi kent geen loyaliteit aan de onderwereld of de bovenwereld.
Ze zullen zelf stellen dat ze nog bezig waren met dossier opbouwen.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:13 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp niet dat het OM eerst gewacht heeft tot het afronden van het Marengo proces voor ze haar arresteerde. Maar haar vervolgens wel in volledige afzondering vast houdt.
Die twee gecombineerd vind ik vaag.
Dit wordt idd algemeen aangenomen. Dat ze geen extra vertraging op wilde lopen. En daarom haar arrestatie uitstelden.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ze zullen zelf stellen dat ze nog bezig waren met dossier opbouwen.
Maar in werkelijk wilden ze natuurlijk niet dat Marengo vertraging op zou lopen
Zitten nu inmiddels vier verdachten vast in dat proces zonder advocaat (las ik).quote:Op woensdag 26 april 2023 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Een keer wat anders dan mensen met een beperking, mensen ín beperking
Wat maakt een advocaat een topadvocaat?quote:Op woensdag 26 april 2023 06:50 schreef manny het volgende:
Moet altijd aan deze aflevering van de Snijtadel denken als ik Weski, Spong of Plasman weer ergens zie opduiken. Eerste stukkie meteen aardige draai om de oren van mevr Inez. En wat Spong later in de aflevering uitkraamt is helemaal schandelijk.
Hier zit een tv-programma in, hoewel ik zelf liever spreek van 'in bewegingsvrijheid en qua communicatiemogelijkheden uitgedaagden'.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Een keer wat anders dan mensen met een beperking, mensen ín beperking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |