"Isaac zet verdubbelaar in"quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Wist geen TT er is niet op de streams te zien wat interessant genoeg is voor een TT
Zou niet weten wat het betekend, maar heb het in de TT gezetquote:
Hij was deze ochtend tot ieders verbazing op twee streams tegelijk te zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het betekend, maar heb het in de TT gezet
O die cap heb ik gezien, ik denk dat een van die streams achterliep. Heb dat ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij was deze ochtend tot ieders verbazing op twee streams tegelijk te zien.
Omdat 1 stream achter liep?quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij was deze ochtend tot ieders verbazing op twee streams tegelijk te zien.
Die waren gisteren al lang aan het praten dus verbaasd mij nietsquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:47 schreef schizolientje het volgende:
Zoe en Sasha aan het "bonden"???? Moet niet gekker worden
Top, je werkt bij de regie en doet je werk , elke dag weer opnieuw dezelfde beelden schietenquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
Nou de regie heeft weer een shot van een neus leeg vretende Erik, gefeliciteerd jongens en meiden.
Wat is er nu weer?quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:59 schreef Dotteke het volgende:
A Kenzy weer boos. IK heb de hele nacht niet geslapen, je moet je gedragen als je op de slaapkamer komt
Ze zegt het tegen iemand.
Ik vermoed dat JW niet zachtjes genoeg gedaan heeftquote:
Misschien moet ze overdag wat actiever zijn zodat ze savonds moe isquote:Op zaterdag 22 april 2023 11:04 schreef danaqui het volgende:
Eric moet van Kenzi tegen JW zeggen dat hij zachtjes moet doen met de deuren, wat dacht je er van om het zelf te doen draak
jw slaat toch op k1 en niet k2quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Erik jij weet ook dat de deur op onze slaapkamer zachtjes dicht moet dat kan je ook aan JW zeggen
Het ligt aan de manier hoe je het zegt, zegt Erik
Hij moet gewoon rekening houden ik heb de hele nacht niet geslapen zegt ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |