Maar ze heeft wel haar eigen ruiten ingegooid , en een doelwit van zichzelf gemaaktquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is klaar met Tiano
Die denkt dat hij alles moet bepalen
Ze hebben een leuke avond gehadquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel haar eigen ruiten ingegooid , en een doelwit van zichzelf gemaakt
En dat snap ik niet
Schijnheilen is niemand daar vreemd en nee is ook een antwoord, Babs is een grote meid, die kan dat gerust zeggen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij is de enige die Babet om geld durft te vragen, maar haar wel continu afbrandfen
Hij heeft alle baat bij de acties van Jeffquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
Ice blijft het voor Jeff opnemen
dat vind tiano niet leuk
lol.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
dat vind tiano niet leuk
Icaac onderbreekt Marciano ook steeds.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
dat vind tiano niet leuk
Zou ik eerlijk gezegd wel raar vindenquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lol.
Ik hoop dat wij mogen stemmen wie uiteindelijk de winnaar wordt van de grote prijzenpot. Dan gaan we zien wie er daar geliefd is en wie niet
Spel, hij lult gewoon met zijn Bro mee om hem kalm te houden voor de volgende woede uitbarstingquote:
Als iemand boze uitingen doet, EN zich boos gedraagt, dan is dat iemand boos.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Spel, hij lult gewoon met zijn Bro mee om hem kalm te houden voor de volgende woede uitbarsting
Hij heeft natuurlijk wel gelijk , Babette is behoorlijk vals ,maar Ice zelf ookquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:04 schreef Harry het volgende:
Isaac: Babette denkt nu ze money heeft gekregen queen is hier.....
Nee die denkt echt dat hij altijd eerlijk is geweest of heeft geheugenverliesquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
Heeft tiano nu echt geen benul
Dat hij zelf als manager ook raar bezig is geweest ?
Ik heb meer het idee dat hij tiano naar de mond lultquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:08 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac zit op de praatstoel en lult lekker vrijuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |