Ik kan juist heel goed mensen op het uiterlijk beoordelen, en met deze mevrouw zit ik ook wel bij het juiste eind. Daar zit gewoon een steekje los.quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, je kunt nooit iemand op zijn uiterlijk beoordelen.
Iemand die eruit ziet als een brede stoere Hell's Angel, vol met tattoos kan een hele grote miet zijn, terwijl die lange slungel van het straat verderop eigenlijk een nietsontziende harde crimineel is.
Iedereen is kwetsbaar voor dat soort zware criminelen en dat soort criminele organisaties.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze is een goede advocaat maar ook weer een dagje ouder. Misschien daardoor meer kwetsbaar?
Dankjewel, ik ben een beelddenker.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:27 schreef superniger het volgende:
Moet ze nu ook in haar blote bips hurken en 3 keer kuchen?
Ook een gedachte die bij mij speelt/speelde.quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je werkt mee anders lig je naast Wiersum?
Stukje beroepseer zit er waarschijnlijk wel bij. Maar ik sluit bepaald niet uit dat er ook sprake is/was van bedreiging en intimidatie. Al is dat in deze fase speculeren.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:34 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom zou je in eerste instantie je inlaten met zo iemand als Taghi? Ja ik weet dat iedereen recht heeft op een advocaat bla die bla, maar je kan als advocaat niet gedwongen worden om iemand als client te nemen
Dan is dit wel de perfecte manier om er mee te kappenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Stukje beroepseer zit er waarschijnlijk wel bij. Maar ik sluit bepaald niet uit dat er ook sprake is/was van bedreiging en intimidatie. Al is dat in deze fase speculeren.
En André Seebregts is de nieuwe raadsman van Youssef Taghi, neef advocaat van Taghi die vervolgd is voor lekken.quote:
Idd, als er ernstige bedreigingen jegens haar naasten zijn is dit waarschijnlijk de beste manier om er vanaf te komen, zelfs als je daarvoor een jaar (of langer) moet zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dan is dit wel de perfecte manier om er mee te kappen
Zelf opstappen is link
Weigeren is link
Shit die gelekt wordt, uit de ambt gezet en een jaartje brommen, ik zou er voor tekenen als ik in haar situatie zou zitten
Als je slechte kaarten hebt, probeer dan eens te bluffen door hoog in te zetten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:12 schreef Zipportal het volgende:
Gearresteerde advocaat Inez Weski verdacht van deelname criminele organisatie
https://www.ad.nl/binnenl(...)rganisatie~aafe0e26/
Wat hadden ze anders ten laste moeten leggen dan? Schending geheimhouding?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je slechte kaarten hebt, probeer dan eens te bluffen door hoog in te zetten.
Was daar een tijd geleden ook niet een artikel over? Een interview met een Italiaan die zich zorgen maakte dat het in NL vrij spel lijkt te zijn voor verschillende groepen. Kan het zo snel even niet vindenquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Hoe je getuigen (inclusief familie) moet beschermen, weten ze daar inmiddels ook beter dan hier.
Wij zijn eigenlijk gewoon niet gewend om met dit niveau van criminelen om te gaan.
Oh, dat zou ik wel interessant vinden om te lezen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was daar een tijd geleden ook niet een artikel over? Een interview met een Italiaan die zich zorgen maakte dat het in NL vrij spel lijkt te zijn voor verschillende groepen. Kan het zo snel even niet vinden
En vooral niet samenwerken (vooraf als een vooropgezet plan, of achteraf door info te verschaffen voor strafvermindering) met het OM, dat komt toch wel uit en dan ben je alsnog de pisang/het bokje/het haasje/oftewel je wordt vermoordquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, als er ernstige bedreigingen jegens haar naasten zijn is dit waarschijnlijk de beste manier om er vanaf te komen, zelfs als je daarvoor een jaar (of langer) moet zitten.
Ik denk deze, maar paywall dus kan het niet meer lezen, dus puur op basis van de titel https://www.nrc.nl/nieuws(...)nd-is-naief-a3984134quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik wel interessant vinden om te lezen.
(Als je het makkelijk kunt vinden..geen extra moeite voor doen, hoor).
Ja. Dat is hem!!quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk deze, maar paywall dus kan het niet meer lezen, dus puur op basis van de titel https://www.nrc.nl/nieuws(...)nd-is-naief-a3984134
Dat kan dus wel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:34 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom zou je in eerste instantie je inlaten met zo iemand als Taghi? Ja ik weet dat iedereen recht heeft op een advocaat bla die bla, maar je kan als advocaat niet gedwongen worden om iemand als client te nemen
Dat staat volledig los hiervan.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:09 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Advocaten Peter Schouten en Onno de Jong staan kroongetuige Nabil B. niet langer bij. Dat bleek dinsdag tijdens een zitting in het Marengo-proces. Bang zijn de advocaten niet, maar wat wel de reden is om te stoppen, wilden ze niet zeggen.
Zou dat ook hiermee te maken kunnen hebben?
Wat gebeurd er allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |