Ja snap je, heeeerlijk vind ik datquote:Op donderdag 20 april 2023 22:43 schreef arvensis het volgende:
8:45 beginnen?Wat een luxe, haha.
Hier is het iedere dag van 8:30 tot 14:00, de jongsten zijn tot ze 5 worden op de woensdagen vrij.
Ik kijk ook en heb extra geluid van de buren.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:55 schreef Aure het volgende:
Beetje intens billenknijpen hier op de bank vanavond trouwensen laat naar bed
Hier beginnen ze ook om 8:45. Klinkt leuk, maar probeer maar eens op tijd op je werk te komen als je niet om de hoek woont. Zelfs als ik thuis werk moet ik racen om m'n eerste Zoom-meeting van 9:00 te kunnen halen. En dan heb ik geen tijd om eerst een kop koffie of thee te pakkenquote:
Voor het opstaan zou ik het fantastisch vinden, maar voor werk is nog een kwartier later je kinderen kwijt wel vet lastig zeg.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat zou ik al helemaal niet trekken. We staan nu om 7 uur op en dan redden we het net
Dit dus. Ik zou echt hopeloos in de knel komen met werkquote:Op donderdag 20 april 2023 23:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hier beginnen ze ook om 8:45. Klinkt leuk, maar probeer maar eens op tijd op je werk te komen als je niet om de hoek woont. Zelfs als ik thuis werk moet ik racen om m'n eerste Zoom-meeting van 9:00 te kunnen halen. En dan heb ik geen tijd om eerst een kop koffie of thee te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |