U bent rechter-commissaris?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:52 schreef maily het volgende:
Hij heeft dus 24 verdachte sterfgevallen op zijn geweten .....
Blijkbaar kon hij lang ongestoord zijn gang gaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:52 schreef maily het volgende:
Hij heeft dus 24 verdachte sterfgevallen op zijn geweten .....
Ja, niet te verwarren met een massamoordenaar. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Valt dit onder de classificatie seriemoordenaar? 🤔
quote:Op donderdag 20 april 2023 14:56 schreef nils_22 het volgende:
De complottheorie dat de ziekenhuizen de coronasterftecijfers kunstmatig hoog houden wordt nu werkelijkheid
Ja deze man wordt nu voor de bus gegooidquote:Op donderdag 20 april 2023 14:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens jou zit het ziekenhuis hier achter?
quote:Op donderdag 20 april 2023 14:59 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Ja deze man wordt nu voor de bus gegooid
Uitgebreider artikel (destentor)quote:Verpleegkundige (30) aangehouden wegens 24 verdachte corona-sterfgevallen
Volgens de Stentor wordt de verpleegkundige ervan verdacht betrokken te zijn bij het overlijden van meerdere coronapatiënten in het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen, waar hij werkte. Volgens een nabestaande van een van de overledenen draait het onderzoek om 24 sterfgevallen.
Het Wilhelmina Ziekenhuis heeft een document met vragen en antwoorden over de kwestie online gepubliceerd.
brandweermensen en pyromanie?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Moordende verplegers vind ik een van de vreemdste verschijnselen die ik ken.
Geen enderhelve meter afstand gehouden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoe heeft hij al die mensen ''vermoord' (komt het op neer dan)?
Ze dachten dat het een extreem dodelijk virus was, maar het bleek hun inhouse serial killerquote:Op donderdag 20 april 2023 15:20 schreef GS-Raw het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat het WZA een relatief klein streekziekenhuis is. Het wekt de suggestie dat er dan mogelijk 24 sterfgevallen plaats hebben gevonden zonder dat iemand onraad rook.
De sterfgevallen vonden plaats relatief vroeg in de pandemie. In een periode waarin we nog maar weinig wisten van het virus en de schade die het kon aanrichten. Mogelijk dat dar er mee te maken heeft gehad.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:20 schreef GS-Raw het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat het WZA een relatief klein streekziekenhuis is. Het wekt de suggestie dat er dan mogelijk 24 sterfgevallen plaats hebben gevonden zonder dat iemand onraad rook.
Vind ik minder vreemd. Pyromanen zijn dol op vuur en bij de brandweer kom je vaak bij vuur. Je kunt dus legaal met je hobby bezig zijn. (Al gaat dat ook regelmatig fout)quote:
Ja maar dan nog. 24 is echt heel erg veel voor zo’n klein ziekenhuis.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De sterfgevallen vonden plaats relatief vroeg in de pandemie. In een periode waarin we nog maar weinig wisten van het virus en de schade die het kon aanrichten. Mogelijk dat dar er mee te maken heeft gehad.
Na 8 uur s avonds alcohol gekocht denk ikk.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Geen enderhelve meter afstand gehouden natuurlijk.
Mijn oom kreeg op de ic ebola-medicatie in het Radboud. Was ook geen succes.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De sterfgevallen vonden plaats relatief vroeg in de pandemie. In een periode waarin we nog maar weinig wisten van het virus en de schade die het kon aanrichten. Mogelijk dat dar er mee te maken heeft gehad.
quote:Op donderdag 20 april 2023 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Na 8 uur s avonds alcohol gekocht denk ikk.
Ik moet er maandag ook heen, gelukkig niet naar de longafdeling.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:49 schreef Djeez het volgende:
Kut, ik heb de komende weken meerdere longonderzoeken im het WZA gepland staan. Ik vraag me af of het UMCG niet veiliger is nu...
Dat hoop jequote:Op donderdag 20 april 2023 18:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet er maandag ook heen, gelukkig niet naar de longafdeling.
Ik blijf leven mensen
Dat denk je maar.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet er maandag ook heen, gelukkig niet naar de longafdeling.
Ik blijf leven mensen
Ik vermoed dat het OM en de rechter-commissaris meer bewijs in bezit hebben dan enkel het gegeven dat coronapatienten zijn overleden..quote:Op donderdag 20 april 2023 17:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het allemaal zwaar overdreven, maar zo raar is het toch niet dat coronapatienten die opgenomen moesten worden kwamen te overlijden?
Je weet het niet, zodra het een beetje ingewikkeld wordt gokt het OM maar wat en prikt de rechter daar niet doorheen.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het OM en de rechter-commissaris meer bewijs in bezit hebben dan enkel het gegeven dat coronapatienten zijn overleden..
quote:Op donderdag 20 april 2023 16:49 schreef Djeez het volgende:
Kut, ik heb de komende weken meerdere longonderzoeken im het WZA gepland staan. Ik vraag me af of het UMCG niet veiliger is nu...
quote:
Los van de uitkomst van dit onderzoek zijn er toch waarschijnlijk meer voorbeelden in NL waar dit soort ongein voorkwam (herhaaldelijk wangedrag). De VOG is tenslotte niet zonder aanleiding ingevoerd, en het BIG-register voor verpleegkundigen was al een voorloper daarvan. (er was dus toen al in NL aanleiding/behoefte om malafide zorgmedewerkers te registeren)quote:Op donderdag 20 april 2023 18:20 schreef Donna het volgende:
Vast fan van Niels Högel.
https://nos.nl/artikel/22(...)-toch-zijn-gang-gaan
'In Nederland was dit niet gelukt' staat er.
Ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek.
omdat zelfs het Ziekenhuis het (officieel) niet weet... (Ziekenhuis kan geen verdere info geven aan patiënten, wantja... praaivassie/politieonderzoek)quote:Op donderdag 20 april 2023 18:25 schreef MoreDakka het volgende:
Slechte titel en slecht artikel. Het is totaal onduidelijk waar hij voor opgepakt is.
Ik mag het hopen, anders is er blijkbaar niks geleerd van Lucia de B.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het OM en de rechter-commissaris meer bewijs in bezit hebben dan enkel het gegeven dat coronapatienten zijn overleden..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Charles_Cullenquote:Charles Edmund Cullen (born February 22, 1960) is an American serial killer. Cullen, a nurse, murdered dozens – possibly hundreds – of patients during a 16-year career spanning several New Jersey medical centers, until being arrested in 2003. He confessed to committing as many as 40 murders,[1][2] at least 29 of which have been confirmed,[1] though interviews with police, psychiatrists and journalists[3] suggest he committed many more.
Nou ja hij is vooralsnog alleen verdacht, nog niet veroordeeld.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:54 schreef -XOR- het volgende:
Is er substantieel bewijs of zou dit een nieuw gevalletje Lucia de B zijn?
Jawel, maar zou er nog meer verdacht zijn dan alleen het hoge aantal overlijdens?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou ja hij is vooralsnog alleen verdacht, nog niet veroordeeld.
Ja het was helemaal ongevaarlijk, daarom had hij toegang tot tientallen patienten in een gezondenhuis.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:23 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Ze dachten dat het een extreem dodelijk virus was, maar het bleek hun inhouse serial killer
Ik neem aan dat er gegronde aanleiding is om hem op te pakken. Je mag toch aannemen dat die aanleiding in het belang van het onderzoek niet aan de grote klok wordt gehangen. Lucia de B. was na een gerechtelijke dwaling tot levenslang veroordeeld. Zo ver is het hier nog niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, maar zou er nog meer verdacht zijn dan alleen het hoge aantal overlijdens?
Ook het eerste wat ik dacht. Eerst maar eens aanhoren wat ze nou echt hebben tegen deze vent.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:54 schreef -XOR- het volgende:
Is er substantieel bewijs of zou dit een nieuw gevalletje Lucia de B zijn?
Sterkte.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:49 schreef Djeez het volgende:
Kut, ik heb de komende weken meerdere longonderzoeken staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |