dit dusquote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:45 schreef Paul het volgende:
Ok even een update
- kwam er laatst achter dat ze nu toch echt op alles statiegeld hebben gedaan, had dus wat blikjes per ongeluk weggegooid met statiegeld
-Vind het maar stom en kut dat statiegeld op blikjes, idd vies in je tas en gedoe
Dat was het
Hoe gaan de zaken nu, inmiddels?quote:Op woensdag 26 april 2023 06:58 schreef -Hakuna- het volgende:
haal ik dagelijks hele tassen statiegeld blikken op. Red Bull en ander energie drankjes daarvan vind ik er nu al enkele tientallen per dag. Was begin april nog maar hooguit 1 of 2.
Goed, meer kan ik momenteel niet zeggen .quote:
Dit was het stomste idee ooit in NLquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:22 schreef sp3c het volgende:
Machines zijn ook vaak kapot en idd vaak mensen met 80 items in de rij voor je
Hier durf jewel..?? In de rij stond je te beven van angst toen ik hoi tegen je zeiquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:22 schreef NaarMensje het volgende:
Sta je verdomme een kwartier te wachten op zo'n riekende klaploper in zo'n reflecterende oranje jas die een hele tas in die machine moet legen en constant loopt te pochen over z'n "gratis geld"gaat toch heen joh vieze Nederlander.
Ja, die staan in de winkel zeker aan de andere kant van de machinequote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ken 2 mensen die dagelijks statiegeld blikjes en flessen verzamelen , wat die binnen halen qua geld is verbazend, soms 200 euro in een paar uur
Nee die verzamelen ze in het centrum van de stad, ze weten goed de plekken waar veel te vinden valtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, die staan in de winkel zeker aan de andere kant van de machine![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoel je niet 20euro? 200 euro zijn 1333 blikjes...weet niet maar...in een paar uur.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee die verzamelen ze in het centrum van de stad, ze weten goed de plekken waar veel te vinden valt
Het is echt zo, ik heb de bonnetje gezien er zitten dan ook flessen van 25 cent bij hequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bedoel je niet 20euro? 200 euro zijn 1333 blikjes...weet niet maar...in een paar uur.
Dan zijn het nog 800 flessen. In een paar uur? En hoe dragen ze die 800 flessen dan? Komen ze die met een vrachtwagen brengen via het laadplatform?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is echt zo, ik heb de bonnetje gezien er zitten dan ook flessen van 25 cent bij he
Niet ouwehoeren hier Geerd, irl zou ik je keihard uitlachen met je KTM.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier durf jewel..?? In de rij stond je te beven van angst toen ik hoi tegen je zei![]()
![]()
![]()
![]()
In zakken waar men het plastic afval in doet en het zijn meerdere inlever momenten natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:22 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dan zijn het nog 800 flessen. In een paar uur? En hoe dragen ze die 800 flessen dan? Komen ze die met een vrachtwagen brengen via het laadplatform?
Vertel mij alsjeblieft waar ik 800 flessen kan vinden in een paar uur, dan ga ik er elke dag heen, klinkt een stuk productiever dan werken.
Precies dit jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
In zakken waar men het plastic afval in doet en het zijn meerdere inlever momenten natuurlijk
Ja dat is inderdaad irritant, de flessenautomaat heeft dan ook nog regelmatig problemen met het scannen van de blikjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:56 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Precies dit jahele zakken vol en daar sta je dan verdomme te wachten met je 10 flessen.
Je zou willen dat je er een hadquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Niet ouwehoeren hier Geerd, irl zou ik je keihard uitlachen met je KTM.
Voor m'n dooie dood niet. Ik wil een Kawa of een Suzu.quote:
Saaie rijstkokersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:16 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Voor m'n dooie dood niet. Ik wil een Kawa of een Suzu.
Filmpje in de link.quote:Ruben (25) heeft dé oplossing voor gehannes met statiegeld: ‘Nooit meer zo'n plakkend blikje in je tas’
Ergens een blikje of flesje frisdrank kopen, statiegeld betalen, maar het na de laatste slok nergens in kunnen leveren. Het irriteerde Edenaar Ruben Autsema mateloos. Daarom bedacht hij er een oplossing voor.
Goed idee, maar wie betaalt je dan dat geld terug?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:21 schreef maily het volgende:
StatieHeld
Je leest het goed: Statie-Held.![]()
Nee, geen Zeeuw
[..]
Filmpje in de link.
Kijk en luister het filmpje; je krijgt het op je telefoon terugquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:24 schreef very het volgende:
[..]
Goed idee, maar wie betaalt je dan dat geld terug?
Ja, dat heb ik dus gedaan. Van wie krijg je dat geld terug?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk en luister het filmpje; je krijgt het op je telefoon terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |