Zij krijgt volgens mij veel privileges zo ook met douchen, met om en aankledenquote:Op woensdag 19 april 2023 10:18 schreef ledn81 het volgende:
Morrie babbelt met de camera stagiaire![]()
Of ie al koffie gehad heeft en haar ff niet moet volgen. Ze is ff haar pruik aan het goed doen
[ afbeelding ]
Hij is altijd lovend over haar maar ze kan ook gewoon niet zingen , het is vreselijk zelfsquote:Op woensdag 19 april 2023 10:27 schreef schizolientje het volgende:
Wat een verschrikkelijk negatieve allesweter is Janwillem Probeert iemand die zo positief is negatief in de put te praten. En Eunice vind ik ineens heel dom, ten eerste om zo tegen haar aan te laten praten en dan die krijsende lach er overheen alles weg lachen. Run baby run
En dat is iets wat Eunice niet wil horen, ze denkt echt dat ze alles kan leren uit een boekjequote:Op woensdag 19 april 2023 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is altijd lovend over haar maar ze kan ook gewoon niet zingen , het is vreselijk zelfs
Sowieso denkt Eunie dat ze alles kan ...uit een boek ,maar zingen kan ze gewoon nietquote:Op woensdag 19 april 2023 10:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dat is iets wat Eunice niet wil horen, ze denkt echt dat ze alles kan leren uit een boekje
dat kan wel zijn maar als iemand er lol in heeft om t te gaan proberen of doen, laaaaaaaaaat Ze doet in ieder geval iets en best veel en of het nou goed is of niet, ze is lekker bezig. En die sukkel ligt of hangt alleen maar op zijn rug te mopperen en negatief te wezen, bah bah bah Esther moet blij zijn dat ze daar weg is, krijg bijna sympathie voor haarquote:Op woensdag 19 april 2023 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is altijd lovend over haar maar ze kan ook gewoon niet zingen , het is vreselijk zelfs
Ach ze zit gewoon te grappen met de camerajongens/meisjes.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij krijgt volgens mij veel privileges zo ook met douchen, met om en aankleden
Eunie denkt ze goed kan zingen , dat is wel iets andersquote:Op woensdag 19 april 2023 10:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat kan wel zijn maar als iemand er lol in heeft om t te gaan proberen of doen, laaaaaaaaaat Ze doet in ieder geval iets en best veel en of het nou goed is of niet, ze is lekker bezig. En die sukkel ligt of hangt alleen maar op zijn rug te mopperen en negatief te wezen, bah bah bah Esther moet blij zijn dat ze daar weg is, krijg bijna sympathie voor haar
O dat zeer zeker. Ze heeft humor. Maar we zien haar never en nooit in de badkamer douchen, we zien haar zich nooit om en aankleden zoals bij de anderen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach ze zit gewoon te grappen met de camerajongens/meisjes.
Geen idee of ze privileges krijgt. Valt volgens mij wel mee.
Je moet het voor jezelf een beetje leuk maken en dat doet Morrie best. Heeft de grootste lol om de kleine dingetjes
Ik zou ook een beetje knetter worden van haar en haar boek hoor.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:33 schreef Puzzie het volgende:
mijn hemel Eunie kan zoveel negativiteit niet aan
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 april 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ook een beetje knetter worden van haar en haar boek hoor.
Vind het altijd fijn als mensen positief in het leven staan maar ik heb het idee dat het bij haar ziekelijk is.quote:
Dat is niet waarquote:Op woensdag 19 april 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zeer zeker. Ze heeft humor. Maar we zien haar never en nooit in de badkamer douchen, we zien haar zich nooit om en aankleden zoals bij de anderen.
Ja , en dat opdringen van alles staat me ook tegenquote:Op woensdag 19 april 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het altijd fijn als mensen positief in het leven staan maar ik heb het idee dat het bij haar ziekelijk is.
Kan mij vergissen hoor maar ze is er dag en nacht mee bezig.
Nu je het zegt idd. Vaak laat in de avond volgens mij. vd week zaten Ice en Jeff nog te kletsen en kwam Morrie later uit de badkamer. Maar toen stond idd stream 2 al op nachtstand en op 1 waren Jeff en Ice aan het babbelen.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Mori doucht vaak andere tijden
En dat er dan geen caps worden gemaakt
Tja
Maar ze doucht gewoon
Als ik het zie post ik het ook
Klopt ook doucht ze na het sporten( wandelen en gewichten met Jeff ) vaakquote:Op woensdag 19 april 2023 10:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu je het zegt idd. Vaak laat in de avond volgens mij. vd week zaten Ice en Jeff nog te kletsen en kwam Morrie later uit de badkamer. Maar toen stond idd stream 2 al op nachtstand en op 1 waren Jeff en Ice aan het babbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |