Klacht: Rob, We moeten de gewone man pakken die geen elektrische auto kan veroorloven, Jettenquote:Het rijden in een benzine- of dieselauto wordt vanaf volgend jaar waarschijnlijk flink duurder voor particulieren. Minister Jetten voor Klimaat en Energie heeft het kabinet twee lastenverhogingen voorgelegd om de klimaatdoelen te halen. Dat bevestigen bronnen uit coalitiekringen aan de NOS.
Jetten wil verplichten om duurdere biobrandstof met gewone brandstoffen te mengen waardoor benzine en diesel zo'n 5 tot 10 cent per liter duurder worden. Dat moet leiden tot minder gereden kilometers. Deze maatregel kan al vanaf 2024 ingevoerd worden
Duitsland is voor te winkelen, België voor te tanken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:21 schreef Geitenkamp het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)asting-benzineauto-s
[..]
Klacht: Rob, We moeten de gewone man pakken die geen elektrische auto kan veroorloven, Jetten
Ik ga wel weer in Duitsland tanken
Omdat ze niet in België tanken en in Duitsland boodschappen/drank halen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:41 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo zijn mensen die ‘wel weer in Duitsland gaan tanken/boodschappen doen/drank halen’ toch altijd van die mongolen?
alleen rijke klote boomers met hun gesubsidieerde tesla's lachen zich kapotquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:50 schreef Cockwhale het volgende:
Ipv elektrische auto's financieel aantrekkelijker te maken, lekker het gewone volk pesten door weer een lastenverhoging te introduceren. Kkrfiguren daar in de politiek.
Dan krijgen we : alleen de rijke stinkerds profiteren van electrische auto subsidiesquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:50 schreef Cockwhale het volgende:
Ipv elektrische auto's financieel aantrekkelijker te maken, lekker het gewone volk pesten door weer een lastenverhoging te introduceren. Kkrfiguren daar in de politiek.
Beter de economie kapot dan het klimaat. We gAaN aLlEmAaL dOoD!!!quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe maak je een economie kapot in 3…2…1
Tja zolang we niet massaal de straat op gaan zoals de fransen dat wel kunnen wordt het gewoon doorgedrukt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:50 schreef Cockwhale het volgende:
Dat iddquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:52 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
alleen rijke klote boomers met hun gesubsidieerde tesla's lachen zich kapot
Eckte bazen weten, anders rij je die gechipte N13 in de poeier.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:17 schreef epicbeardman het volgende:
Boeie tank mijn bmw toch altijd met RON98, gas erop
Loopeend woont in het afvoerputje van ons land. Te weten; Z-Limburg.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Duitsland is voor te winkelen, België voor te tanken
Homofoob gespotquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef harrievankempen het volgende:
Ik haat Rob Jetten met een passie. Nog erger dan heks Kaag en dat is knap.
Aan in Zuid-Limburg wonen kleven niet veel voordelen, maar Deutschland en Belgique op 10 minuutjes rijden komt wel van pasquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:40 schreef Spetznaz het volgende:
[..]
Loopeend woont in het afvoerputje van ons land. Te weten; Z-Limburg.
Limburgquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:40 schreef Spetznaz het volgende:
[..]
Loopeend woont in het afvoerputje van ons land. Te weten; Z-Limburg.
Je tankt ook nooit meer dan voor 25,-?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:17 schreef epicbeardman het volgende:
Boeie tank mijn bmw toch altijd met RON98, gas erop
Veel succes na 300 km.quote:
Behalve dan dat de hogere pensioenleeftijd in Frankrijk er nu ook door is. Dus kennelijk helpt dat protesteren niet heel erg en wordt het er nog steeds „gewoon doorgedrukt“.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:15 schreef 111210 het volgende:
[..]
Tja zolang we niet massaal de straat op gaan zoals de fransen dat wel kunnen wordt het gewoon doorgedrukt.
WLTP is een fantastische 450km.quote:
Natuurlijk maak dit geen reet uit. Alles voor die bühne.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:46 schreef knoopie het volgende:
Dit gaat voor het milieu geen reet uitmaken. De brandstofprijzen stijgen al jaren, en het aantal gereden kilometers daalt niks.
De mensen winden zich twee weken op dat de brandstofprijzen zo gestegen zijn, en gaan daarna gewoon weer door met hun leven.
Echt jammer dat jij het kennelijk geen enkele keer voor elkaar krijgt om je mening te geven zonder als een ontzettende pauper te schelden.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Natuurlijk maak dit geen reet uit. Alles voor die bühne.
Dat Nederlanders zich niet opwinden komt door de simpele reden dat zij schaap-achtig alles slikken wat de linkse honden door de strot duwen.
Omdat het mij boos maakt. Dat is wat er ontbreekt bij jullie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Echt jammer dat jij het kennelijk geen enkele keer voor elkaar krijgt om je mening te geven zonder als een ontzettende pauper te schelden.
En wie is volgens jou het alternatief dan die het allemaal beter kan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:55 schreef Pendule het volgende:
[..]
Omdat het mij boos maakt. Dat is wat er ontbreekt bij jullie.
Jij wordt in jouw reet geneukt door meneer Rutte en madame Kaag. Zij stelen jou geld voor onzin en voeren allerlei onzin regels in of verzuimen zich daartoe te verzetten en jij vindt dat allemaal heel goed.
Jullie winden jullie niet op maar vinden alles prima als jij geneukt wordt door jouw overheid.
Mehhh mehhh schaapgeluiden.
Wilders, Van der Plas, Nanninga etc.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:02 schreef 111210 het volgende:
[..]
En wie is volgens jou het alternatief dan die het allemaal beter kan?
Dat bbb is ook linkse kk troep.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wilders, Van der Plas, Nanninga etc.
Klopt. Het is een klein onderdeel van de ik geloof twintig megaton co2. De grootste besparing moet bij de landbouw vandaan komen en de rest bij industrie en mobiliteit. Des te minder bij de landbouw weggehaald wordt (waar BBB zich hard voor gaat maken) des te meer pijn gaat het ons doen en dat met maatregelen die veel pijn doen en naar weinig opleverenquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:46 schreef knoopie het volgende:
Dit gaat voor het milieu geen reet uitmaken. De brandstofprijzen stijgen al jaren, en het aantal gereden kilometers daalt niks.
De mensen winden zich twee weken op dat de brandstofprijzen zo gestegen zijn, en gaan daarna gewoon weer door met hun leven.
Of misschien minder lui binnen halen scheelt ook co2quote:Op woensdag 19 april 2023 00:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt. Het is een klein onderdeel van de ik geloof twintig megaton co2. De grootste besparing moet bij de landbouw vandaan komen en de rest bij industrie en mobiliteit. Des te minder bij de landbouw weggehaald wordt (waar BBB zich hard voor gaat maken) des te meer pijn gaat het ons doen en dat met maatregelen die veel pijn doen en naar weinig opleveren
Benzine een fantastische 600 km. Daarbij is jouw accu over een paar jaar nog niet meer dan de helft waard aan kilometers.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:37 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
WLTP is een fantastische 450km.
Ik herken het. Ik had ook ooit eens een auto die na 300 km van ellende uit elkaar viel.quote:Daarbij kan ik me niet herinneren dat ik de laatste 5 jaar een keer meer dan 300km op een dag heb gereden, dus ik zie het probleem niet.
Dat ze eerst eens wat chinezen onder hun ballen trappen.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
Of misschien minder lui binnen halen scheelt ook co2
Nee daar blijven zij wel voor lief, anders geen accu grondstof meer.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ze eerst eens wat chinezen onder hun ballen trappen.
Vuile smeerlap. Met knuppels de zee in jagen.quote:Het Europees Parlement heeft dinsdag definitief ingestemd met de klimaatwetten die zorgen voor duurdere vliegtickets, een stijging van de energieprijs en een hogere rekening aan de pomp.
„Dit is een cruciale stemming voor het klimaat”, jubelt Eurocommissaris Frans Timmermans."
Daarentegen is Toyota bezig met een revolutionaire waterstofmotor.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:18 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee daar blijven zij wel voor lief, anders geen accu grondstof meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |