quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Heb ook wel een een date gehad “o ja, over twee weken ben ik acht maanden in het builenland.”quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:59 schreef Sked het volgende:
Als je zoiets belangrijks als emigreren op de planning hebt zou ik daar toch rekening mee houden met het plannen van 'blind' dates.
Vooraf gebeld?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Heb ook wel een een date gehad “o ja, over twee weken ben ik acht maanden in het builenland.”
Dan denk je ook:
Ja, maar de aanwezigheid van Sergio maakt wel een deel goedquote:
Rickiequote:
Neequote:
Alexander komt binnenquote:
Misschien neukt hij wel allesquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alexander komt binnen
Doe de Thai dan toch maar
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
Dit is er eentje die in jeugdfilms een slechterik speelt.
quote:
Niks mis mee als je een stad wil bezoeken, meestal lekker goedkoop ook.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:06 schreef Sked het volgende:
Mensen die met de flixbus gaan staan laag op de ladder.
Je moeder ookquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Niks mis mee als je een stad wil bezoeken, meestal lekker goedkoop ook.
Maar reizen met de bus ben ik te goed voor.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Niks mis mee als je een stad wil bezoeken, meestal lekker goedkoop ook.
Ik ken het niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:06 schreef Sked het volgende:
Mensen die met de flixbus gaan staan laag op de ladder.
Zitten naar Milaan voor 70 euro, niks mis meequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar reizen met de bus ben ik te goed voor.
Hoe reis je dan zonder rijbewijs?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar reizen met de bus ben ik te goed voor.
Woon je bij sloterdijk?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze staan hier altijd naast het station, anders had ik ook geen flauw benul.
'Gezellig!'quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:08 schreef DKUp het volgende:
Ze vindt alles goed maar zegt nee.
Toch ja en dan weer nee en wel
Word moeilijk vragen.quote:
Daar was ik toen vertrokken.quote:
Ik zit te denken hoe ik het netjes formuleer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Is nat haar echt een afknapper?
Ben je toch mooi fris gedoucht?
Met een lekker ruikende shampoo, heerlijkquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
@Poefbank wordt gemistquote:
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Met een lekker ruikende shampoo, heerlijk
Gooi het er lekker uit meid.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoe ik het netjes formuleer.
Ja, maar ze had maar twee keer gedoucht, dus het was een tamelijk onhygiënische vrouw.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Vrouw met nat haar is gewoon type volksbuurt en ordinair. Maar dat doet toch sowieso niemand.quote:
? Maar hoe doe je dat als je 3 keer per dag moet douchen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoe ik het netjes formuleer.
ZELFS GEEN WIJNquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Brigitte is te ordinair voor hem
Maar hij zegt vast ja voor nog een avondje wijn
Nou halloquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Kort maar krachtig, ik zap verder. Tot een volgende.
Dat is het denk ik. Op die date heb je het wel droog.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
? Maar hoe doe je dat als je 3 keer per dag moet douchen?Ik laat mn krullen liever aan de lucht drogen.
Maar ga natuurlijk ook niet met van dat druiperige haar op date haha.
Hahaha, dat je haar nog nalekt op het voorgerecht.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
? Maar hoe doe je dat als je 3 keer per dag moet douchen?Ik laat mn krullen liever aan de lucht drogen.
Maar ga natuurlijk ook niet met van dat druiperige haar op date haha.
In de ochtend, voor het sporten, na het sporten en voor het slapenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik. Op die date heb je het wel droog.
Ik heb het verhaal een beetje gemist. Maar waarom 3 keer per dag douchen?
Is dat codetaal binnen de gay community?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef DKUp het volgende:
Ze gaan warme koffie drinken, dat is een neukdate allen
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat codetaal binnen de gay community?
Warme koffie.
Jeweettog, 's ochtends bij het opstaan, voor het sporten en na het sportenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik. Op die date heb je het wel droog.
Ik heb het verhaal een beetje gemist. Maar waarom 3 keer per dag douchen?
Bruine koffiequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Warme koffie.
Ik douche honderd keer per week. M’n haar velen malen minder. Haar vast en omhoog.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de ochtend, voor het sporten, na het sporten en voor het slapen
Warme koffie drinken staat voor binnenkomen en neuken. Hetero’s ook btwquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Warme koffie.
Dan gaat er op mijn koffie dates toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Warme koffie drinken staat voor binnenkomen en neuken. Hetero’s ook btw
Ik voel me nu niet lullig meer dat ik de aannemer of dakdekker buiten koffie geef.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met zo'n charmante douchemuts!quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik douche honderd keer per week. M’n haar velen malen minder. Haar vast en omhoog.
En ik altijd maar antwoorden dat ik geen koffie lustquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
100 keer? jemig hoe hoog is bij jou de gasrekening dan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik douche honderd keer per week. M’n haar velen malen minder. Haar vast en omhoog.
Ik ben net een Diesel, als er sochtens geen koffie in gegoten word sta ik niks anders dan te pruttelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik altijd maar antwoorden dat ik geen koffie lust
Kort en effectief douchen. Weken per jaar van huis.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
100 keer? jemig hoe hoog is bij jou de gasrekening dan.
Douchekop gewoon op hoogte van de mond hangen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met zo'n charmante douchemuts!
Mja meestal maak ik het juist even nat, zodat het daarna weer in de krul kan drogen, want anders pluis.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met zo'n charmante douchemuts!
Mja meestal maak ik het juist even nat, zodat het daarna weer in de krul kan drogen, want anders pluis.
Ik krijg hier echt hele rare gedachtes bij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Douchekop gewoon op hoogte van de mond hangen.
Enjoy.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier echt hele rare gedachtes bij.
Voor mij de laatste dag van de week.quote:
Morgen ga ik naar John Wickquote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij de laatste dag van de week.
Leuk! Graag verslag als je geweest bent.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:30 schreef Joop_W het volgende:
wel echt een overhemd voor een software engineer om een of andere reden.
Haai haaiquote:
Halloquote:
Trek in een taartjequote:
Menkeef in de tuinquote:
quote:
Hij is te leuk en zij wat simpelquote:Op woensdag 19 april 2023 19:35 schreef Joop_W het volgende:
Dit kan wel eens bij elkaar gaan passen.
Deze frau klinkt achter m’n achterbuurvrouwquote:Op woensdag 19 april 2023 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft erg een stem van een bepaald acteur, ik weet alleen niet wie.
Zal wel goed komen maar ik moet even snel maar wat makenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Kijk aan, hopelijk smaakt en vult het!
Lekkerquote:
Aan welke username zou je denken?quote:
'Hoe spel je je naam?'quote:
Zijn hier heel weinig vrouwen, even denkenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja een dame die alleen nieuwe uitzendingen kijkt. Weet de usernaam niet meer
Bandjes verwisselaar?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
VIP Lounge Manager F1
Oh ja hier was een discussie toen over
Die vrouw is zo ongeveer m’n moeder manquote:
Ah, gemist destijds. Wat is dat?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
VIP Lounge Manager F1
Oh ja hier was een discussie toen over
Geen idee hoe oud je bentquote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw is zo ongeveer m’n moeder man
Mede users weten ook niet hoe lang geleden die 29 was!quote:Op woensdag 19 april 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw is zo ongeveer m’n moeder man
Hey halloquote:
Nu je het zegt, ook de Limburgers lijken minder vaak aanwezig te zijn dan bij Deniesquote:
Zou qua belasting best een goed idee zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ga maar een provincie worden van België![]()
Je topoboekquote:
Ja ik ken heel veul plaatsen. Ik las als kind vrijwillig de Bos Atlasquote:
Hij weet niet waar Pijnacker ligt, zij hoeft dan ook niet te weten waar Bakoe ligtquote:Op woensdag 19 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat fijn dat hij uitlegt waar Bakoe ligt
Ik dat dan weer niet maar ik kom wel overal in Nederland. En in Brabant wonend ken je je buurman provincie toch wel?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja ik ken heel veul plaatsen. Ik las als kind vrijwillig de Bos Atlas
Dat dorp kan je net zo goed opdoekenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Hij komt uit Breda en kent Pijnacker niet
Wtf
Drank inschenken gok ik.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Ze weet de mets dat pleuris raaizuh
F1 ik ben daar geweest in meerdere landen, geen idee wat hij daar doet
Well done Bakuquote:Op woensdag 19 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat fijn dat hij uitlegt waar Bakoe ligt
Beetje het Helmond van Zuid Hollandquote:
Nee als je in Brabant woont kom je de Moerdijk niet over.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dat dan weer niet maar ik kom wel overal in Nederland. En in Brabant wonend ken je je buurman provincie toch wel?
Zoiets jaquote:Op woensdag 19 april 2023 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje het Helmond van Zuid Holland
Ik ben m’n koffer aan het inpakken, hopelijk komt onze vriendschap hier doorheen.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben m’n koffer aan het inpakken, hopelijk komt onze vriendschap hier doorheen.
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Johan is even oud zoals mijn vader is geworden
piano.wav
Klopt. Alle dingen op zolder doe ik niet aan mee.quote:
F1 is echt leukquote:Op woensdag 19 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Alle dingen op zolder doe ik niet aan mee.
Power rangers, Disney, formule 1, darten, Star Wars.
quote:
quote:Baku of Bakoe is de belangrijkste havenstad van de Kaspische Zee.
Ibiza is ook Spanje toch?quote:
Beetje tokkie, maar voor ieder wat wils.quote:
Die knot nietquote:
Ja ditquote:Op woensdag 19 april 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
splitsen vind ik wel leuk klinken
Zou je hem doen?quote:
Ik vind het vooral vies overkomen zijn uiterlijk.quote:
Blaai aai zoals Marieke Elsingaquote:Op woensdag 19 april 2023 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van die altijd blije types.
Sterf.
NINE2.0quote:
Ook geen fan van neequote:
super act.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Allebei EXTREEM vrolijk
Zou passen maar zij vindt hem te kinderlijk.
Mwah, zo slecht is hij toch niet?quote:
Ok die is wel ok.quote:
Een kinderlijk jongetjequote:Op woensdag 19 april 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, zo slecht is hij toch niet?
erg geilquote:Op woensdag 19 april 2023 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is er niet christelijk aan dan?
2.45 bij de jumboquote:
Anders doet de gemiddelde kandidaat ook niet mee als de prijzen hoger liggenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis ook geen sterrenrestaurant gezien de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |