quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik zie wel eens geile combi’s in de sportschoolquote:Op maandag 17 april 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Identiteit ontlenen aan je sokken
Toch heel origineel om 2 verschillende sokken aan te hebbenquote:Op maandag 17 april 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Identiteit ontlenen aan je sokken
Anders kwam zijn hilarische sokken identiteit niet naar vorenquote:
heb je zelf ook zo'n strak pakje aan?quote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie wel eens geile combi’s in de sportschool
Hoeveel mensen in wijde kleding zie jij daar?quote:Op maandag 17 april 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je zelf ook zo'n strak pakje aan?
Ja, ik ben enorm onder de indruk.quote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Anders kwam zijn hilarische sokken identiteit niet naar voren
Vertel ons meerquote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef je dan ook een complimentje?quote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
best wel wat. Meeste mensen zijn normaal gekleed. Het aantal tienermeisjes in legging en sportbh neemt wel toe helaasquote:Op maandag 17 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in wijde kleding zie jij daar?
Altijdquote:Op maandag 17 april 2023 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Geef je dan ook een complimentje?
Er is echt niks raars aan een legging als je sport.quote:Op maandag 17 april 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
best wel wat. Meeste mensen zijn normaal gekleed. Het aantal tienermeisjes in legging en sportbh neemt wel toe helaas
quote:Op maandag 17 april 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha Gerben, die had beter in de Achterhoek kunnen blijven.
Eerder wereldvreemd denk ikquote:Op maandag 17 april 2023 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ze kent de Achterhoek niet. Wel knap, maar tantoe dom dus.
Ze komt iig uit het buitenlandquote:Op maandag 17 april 2023 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En enorm in haar bubbel blijkbaar.quote:Op maandag 17 april 2023 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Plus, ze dacht waarschijnlijk dat het van oost naar west was: Amsterdam —> Duitsland.quote:Op maandag 17 april 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze komt iig uit het buitenland
Genoeg mensen die nada topo kennen en hier geboren en getogen zijn
Blacked raw GENOTquote:Op maandag 17 april 2023 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zij kent alleen gebruinde gespierde mooiboys uit Curacuaoaou
Kan je lekker mee praten.quote:
Voel me aangevallenquote:Op maandag 17 april 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nada topo kennen en hier geboren en getogen zijn
Wat voor outfit zou je aandoen?quote:
Is ook een prima jongenquote:Op maandag 17 april 2023 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze sokkenjongen lijkt me toch ook wel lief, ondanks de sokken.
Nogal jaquote:
Lijkt een beetje op het pak van Deniesquote:
Komt ook omdat het gemiddelde ook wel wat anders ligt .quote:Op maandag 17 april 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Elke date is de vrouw vlotter dan de man
Gemiddelde man:quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Komt ook omdat het gemiddelde ook wel wat anders ligt .
Maar de vrouw heeft dan wel een te groot eisenlijstquote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gemiddelde man:
Verlegen Forever single
Gemiddelde vrouw:
Vlot en prima uiterlijk
Dan moet ze zeggen we splitten welquote:Op maandag 17 april 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff wat een gedoe over het betalen en dan alsnog nee zeggen
Haha, @Pisces29 on fire.quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gemiddelde man:
Verlegen Forever single
Gemiddelde vrouw:
Vlot en prima uiterlijk
#stukjeaandachtquote:Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een neukertje en 15 min of fame via First Dates.
Stikstofquote:Op maandag 17 april 2023 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik wil geen kinderen vanwege t milleleu
Allebei, heel mooiquote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Joanna oogt een beetje bitchy of het is Antilliaanse humor
Zoiets heet geintegreerd zijn in het Amsterdamse.quote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Joanna oogt een beetje bitchy of het is Antilliaanse humor
Eens, ben ook geen fan.quote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind haar rete irritant. Lekker met een havermelkcapu op de boot zetten
Havermout is life manquote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind haar rete irritant. Lekker met een havermelkcapu op de boot zetten
Amsterdammers bezitten deze arrogantie niet. Behalve als er een grasmat in beeld komt.quote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zoiets heet geintegreerd zijn in het Amsterdamse.
Ciao. Hartje terug.quote:
Vrijdag/zaterdag is hun geloofsdag hequote:Op maandag 17 april 2023 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Kunnen ze die religie niet op zondagmorgen houden?
Ja, bij wijze van sprekenquote:Op maandag 17 april 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vrijdag/zaterdag is hun geloofsdag he
Lekker, fris in huis.quote:
Niet iemand die het op de dag van de date laat afweten hoop ik?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ha, afspraak vanavond gaat niet door, dus dan maar kijken of er nog wat liefde in de lucht hangt bij FD.
Haai haaiquote:
Nee, doordeweeks daten, daar doe ik niet aan! (en in het weekend ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iemand die het op de dag van de date laat afweten hoop ik?
Geloof er niks van ouwe rukkerquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Haags het volgende:
Spontaan een slappe lul van deze saaie kut.
Betere avondbesteding, veel plezier!quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sla over, kreeg appje of ik nog ff langs kwam bij hondwandelmeisje en ben liever deelnemer aan mijn eigen restaurant van de liefde.
Lekker dan, hoe ouder men wordt hoe meer pigmentvlekken in het gezicht e.d.quote:
Moest lachen om het stuk tussen haakjes, houd wel van die zelfspot achtige humorquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks daten, daar doe ik niet aan! (en in het weekend ook niet)
Ik wil net ja roepen tot ze zei dat hij sympathiek is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
Dit is een vrouw waar alles negatief is
Heeft ze iig ook geen SOA!quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
Dit is een vrouw waar alles negatief is
Ken er genoeg die naar bali gaan en alleen maar in een all in hotel zitten.quote:
maar de soa test is NEGATIEFquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft ze iig ook geen SOA!
Da's dan weer positief
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
Wat doen onderwijsassistenten op een basisschool?
Mijn meester of juf was gewoon alleen, soms een stagiaire.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je serieus?30 stuiterballen. Een beetje hulp is niet verkeerd.
20 jaar geleden zat ik in een klas van maximaal 10 kinderen,quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn meester of juf was gewoon alleen, soms een stagiaire.
30 jaar geleden zat ik in een klas van 27 kinderen. En de leraar had geen hulpje.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
20 jaar geleden zat ik in een klas van maximaal 10 kinderen,
Toen zat ik al met 25+quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
20 jaar geleden zat ik in een klas van maximaal 10 kinderen,
Of gaat hij het van haar vertellen, plottwistquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Grijze frau oogt nu oké. Gaat ze straks bij het einde vol gas vertellen wat er mis is met hem?
30 jaar geleden was ik 5, zal de schoolboeken moeten nakijken, weet ik niet meerquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
30 jaar geleden zat ik in een klas van 27 kinderen. En de leraar had geen hulpje.
Zijn uiteindelijk ook best veel mensen als je het zo bekijkt. Plus, het zal wel een plek zijn waar ze recruiteren, net als topstudie social work bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
Frappant dat er altijd leraressen/leraren voorbij komen op FD
Ik vond het wel leuk dat Sanne Hans in The Voice zat. Zien we veel te weinig mensen van.quote:
Ah, ik was 9. Maar ok, eerst zat ik in een klas met 15 leerlingen ofzo, maar na groep 5 fuseerde onze school met een andere basisschool en werden de klassen dubbel zo groot.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
30 jaar geleden was ik 5, zal de schoolboeken moeten nakijken, weet ik niet meer
De meeste kunnen gelukkig geholpen worden op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat Sanne Hans in The Voice zat. Zien we veel te weinig mensen van.
ahhh, vind 30 kinderen en een leraar zo onpersoonlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik was 9. Maar ok, eerst zat ik in een klas met 15 leerlingen ofzo, maar na groep 5 fuseerde onze school met een andere basisschool en werden de klassen dubbel zo groot.
zelf gekniptquote:
For surequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
“Climate change isn’t real!”
Alleen hoognodig Engels gelukkig.
Vliegtuig pakken naar zuid afrika als ontdekkingsreisquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Beetje samen praten om de wereld beter te maken
First Dates restaurant blijkt weer een goede salon.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Beetje samen praten om de wereld beter te maken
Maar andere mensen verneuken het klimaatquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vliegtuig pakken naar zuid afrika als ontdekkingsreis
Mwah. Ja wel als je naar Playa del Ingles gaat jaquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef Sked het volgende:
Gran Canaria is het kutste Canarisch Eiland
Er zijn users die wel een nummertje zouden maken met Yvonne C.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken ook echt enkel nukkige Yvonne’s
Deze past weer in de rij
Las Tederas is wel foto waardig ja, prachtig natuur gebied.quote:
Heb ik nooit ontkend hoorquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Zie je wel @:pisces29 als je in de land verblijft waar ze een andere taal voeren is dat veel makkelijker te leren
Yvonne C is gewoon geilquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn users die wel een nummertje zouden maken met Yvonne C.
@:Mortaxx
Rel?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik kijk half moest even de rel teruglezen
dat heb op facebook gestaaanquote:
Rel? Edit: ohquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik kijk half moest even de rel teruglezen
quote:
Ik heb echt teveel van dit soort 55-70+ trutten in de straat wonen. Vreselijk.quote:
en haar duster met vlekkenquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kan nu naar huis en haar sloffen aantrekken.
Misschien eens het ouderlijk huis verlaten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel van dit soort 55-70+ trutten in de straat wonen. Vreselijk.
Vanwege het woord wil ik ook een echte DUSTERquote:
Als je er twee bij elkaar zet, gaan ze dan elkaar afzeiken?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel van dit soort 55-70+ trutten in de straat wonen. Vreselijk.
Nee dan roddelen ze. Niveau niks.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je er twee bij elkaar zet, gaan ze dan elkaar afzeiken?
Online Soccer Manager?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan roddelen ze. Niveau niks.
Het omgekeerde van TED #OSM @:dkup
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ze is wat te ordinair voor hem misschien?
Alles negatief, niks is goed genoeg, bah bah.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan roddelen ze. Niveau niks.
Het omgekeerde van TED #OSM @:dkup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |