Ja, bij wijze van sprekenquote:Op maandag 17 april 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vrijdag/zaterdag is hun geloofsdag he
Lekker, fris in huis.quote:
Niet iemand die het op de dag van de date laat afweten hoop ik?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ha, afspraak vanavond gaat niet door, dus dan maar kijken of er nog wat liefde in de lucht hangt bij FD.
Haai haaiquote:
Nee, doordeweeks daten, daar doe ik niet aan! (en in het weekend ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iemand die het op de dag van de date laat afweten hoop ik?
Geloof er niks van ouwe rukkerquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Haags het volgende:
Spontaan een slappe lul van deze saaie kut.
Betere avondbesteding, veel plezier!quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sla over, kreeg appje of ik nog ff langs kwam bij hondwandelmeisje en ben liever deelnemer aan mijn eigen restaurant van de liefde.
Lekker dan, hoe ouder men wordt hoe meer pigmentvlekken in het gezicht e.d.quote:
Moest lachen om het stuk tussen haakjes, houd wel van die zelfspot achtige humorquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks daten, daar doe ik niet aan! (en in het weekend ook niet)
Ik wil net ja roepen tot ze zei dat hij sympathiek is.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
Dit is een vrouw waar alles negatief is
Heeft ze iig ook geen SOA!quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
Dit is een vrouw waar alles negatief is
Ken er genoeg die naar bali gaan en alleen maar in een all in hotel zitten.quote:
maar de soa test is NEGATIEFquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft ze iig ook geen SOA!
Da's dan weer positief
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:35 schreef Sked het volgende:
Wat doen onderwijsassistenten op een basisschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |