Ook iets aan de ouders doen.quote:Op maandag 17 april 2023 23:13 schreef svann het volgende:
Voorschietbedrijven verbieden rente en boetes in te stellen.
Of gewoon verbieden.
Ben blij, dat zou ik met liefde doen.quote:Op maandag 17 april 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet binnenkort ¤454.599 aan de belastingdienst overmaken.
Ik moet zeggen dat ik de enorm snelle ontwikkeling van AI wel iets tussen verbazingwekkend en huiveringwekkend vind.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:34 schreef Gehrman het volgende:
Skynet had een maand nodig om zelfbewust te worden.
Binnenkort kunnen we het zelfs live bijwonen in de metaversequote:Op woensdag 19 april 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Over een paar jaar zijn de gasten bij Op1 ook voor en groot deel AI, en dragen ze allemaal zo'n bril.
Gelukkig hangt deze AI niet aan het internet, kan het geen code generen om zichzelf te verbeteren en heeft het niet alle kennis van de menselijke psyche om te kunnen manipuleren.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de enorm snelle ontwikkeling van AI wel iets tussen verbazingwekkend en huiveringwekkend vind.
Vroeg je dat aan de fok-AI of aan die op de officiele site?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Als je ChatGPT vraagt om de contante waarde van de float van een P&C verzekeraar uit te rekenen met een WACC van 13%, dan komt er flauwekul uit.
Ik ben niet overtuigd.
Op de ChatGPT sitequote:Op woensdag 19 april 2023 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Vroeg je dat aan de fok-AI of aan die op de officiele site?
Andere versie, dacht ik.
Eén moment.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of je het al dan niet in het engels vraagt?
Hoorde ik ook van een vriend die daar werkte ja. Enorme paupers die er komen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken iemand die bij de Bijenkorf ontslag heeft genomen onder meer wegens de ongelofelijke patsers met contant geld daar klanten waren. Vroeger vond ik het ook chic, nu vooral patserig.
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken iemand die bij de Bijenkorf ontslag heeft genomen onder meer wegens de ongelofelijke patsers met contant geld daar klanten waren. Vroeger vond ik het ook chic, nu vooral patserig.
En vooral contant afrekenen voorje Louboutins en Balenciagas.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoorde ik ook van een vriend die daar werkte ja. Enorme paupers die er komen.
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of je het al dan niet in het engels vraagt?
Bij mijn vader ging er vooral in de laatste jaren van zijn leven bijna geen dag voorbij waarin hij het niet over de oorlog had.quote:Op woensdag 19 april 2023 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Mijn opa had ook eigenlijk nooit over de oorlog gesproken
Laat ze elkaar gewoon afschieten.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Je kan je ook gewoon niet druk maken om zware criminelen.
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Je kan je ook gewoon niet druk maken om zware criminelen.
Buiten poepen mag nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Alberto "schijten in de bosjes" Stegeman gedraagt zich altijd keurig. @:ikweethetookniet
Een gemiddeld mens eet jaarlijks twee kilo insecten in zijn slaap.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:43 schreef svann het volgende:
Een kip zelf slachten is tot daar aan toe, maar insecten eten.... Echt niet.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:44 schreef NoCigar het volgende:
Een gemiddeld mens eet jaarlijks twee kilo insecten in zijn slaap.
Of haaienvinnensoepquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Zouden ze in dat restaurant ook paardenbiefstuk serveren?
ben er nog hoor, maar er gaat weer drama van gemaakt worden....quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:09 schreef svann het volgende:
Allemaal opeens haast om naar bed te gaan?
Fijn weekend, allen.
Joy schrijft meestal wel aardige stukjes over het sex(be)leven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:11 schreef kree het volgende:
ben er nog hoor, maar er gaat weer drama van gemaakt worden....
nou schakel net pas in, maar is dit nu zo een drama dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Joy schrijft meestal wel aardige stukjes.
Jij ook een fijn weekend, kree.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:11 schreef kree het volgende:
ben er nog hoor, maar er gaat weer drama van gemaakt worden....
jij ookquote:
Elk nadeel heb zijn voordeel, kree.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:20 schreef kree het volgende:
jij ook.
Ik kijk dit niet meer he zowat. Want ok (weet niet of het allemaal terecht is) maar toch krijg ik hier kriebels bij.
Te overdreven is het allemaal en je mag niks meer etc etc.
Ik herken dit niet gewoon van 10 jaar terug en heb medelijden met de generatie die nu op moet groeien hierin. Had ik nog de betere als van jaar "83
mjah min of meer wss, omdat ze erin opgroeien. Maar als ik kijk naar mijn tweeling neefjes van 5 dan denk ik.....quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:34 schreef svann het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel, kree.
Ze redden zich tegenwoordig net zo goed of lastig als jij vroeger.
Heb tennistraining tot vet laatquote:
Heb ik veel gemist ?quote:
Ik kijk daarom maar af en toe.quote:
Anders gaat het OM wel erg voor schut, zoals volgens Spong vroeger bij zijn kantoorgenoot Hammerstein gebeurde.quote:Op maandag 24 april 2023 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Er zal wel een goede verklaring zijn inzake Weski.
Het OM staat wel vaker voor schut!quote:Op maandag 24 april 2023 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Anders gaat het OM wel erg voor schut, zoals volgens Spong vroeger bij zijn kantoorgenoot Hammerstein gebeurde.
Nogal gladjes. Weing vlees bovendien.quote:
Wordt er toch niet mooier van.quote:
Lekker ding idd. Waar moet ik haar van kennen ?quote:
youtube influencer geabboneerd maar ze heeft 1 jaar niks gepostquote:Op maandag 24 april 2023 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker ding idd. Waar moet ik haar van kennen ?
Minder geletterden.quote:Op maandag 24 april 2023 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Zijn er nou echt mensen die toeslagen niet kennen?
Raarrrr!
En advocaat, toch een plus.quote:Op maandag 24 april 2023 22:41 schreef dvdfreak het volgende:
youtube influencer geabboneerd maar ze heeft 1 jaar niks gepost
Zeker wel.quote:Op maandag 24 april 2023 22:44 schreef Bocaj het volgende:
Vroeger had je ook de huursubsidie.
Die hoefde je volgens mij nooit terug te betalen.
Ja, staat mij niets van bij. Lang geleden. Dan zeker altijd eerst een verrekening?quote:
zie mijn vraag paar post naar bovenquote:Op maandag 24 april 2023 22:48 schreef superniger het volgende:
Boh mooie advocaat.
Wel jammer van haar botox kop.
Botox? Waar?quote:Op maandag 24 april 2023 22:48 schreef superniger het volgende:
Boh mooie advocaat.
Laat maar... Ik geloof het wel te zien.quote:Op maandag 24 april 2023 22:48 schreef superniger het volgende:
Boh mooie advocaat.
Als zij iemand teveel toekennen, kunnen ze desnoods meer dan een jaar later besluiten dat terug te vorderen.quote:Op maandag 24 april 2023 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Ja, staat mij niets van bij. Lang geleden. Dan zeker altijd eerst een verrekening?
quote:Op maandag 24 april 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zou je informatie over je zaken naar China sturen
Juist. Ben zelf 60 maar heerlijk hoe die Julia, Sponk op z'n plaats zetquote:
Tot 22.00quote:
Mwaquote:
Ze heeft dat wel eens vaker aan gehad.quote:
Ex van Dave Roelvinkquote:Op maandag 24 april 2023 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker ding idd. Waar moet ik haar van kennen ?
Da's minder.quote:
Duitsers en gas is een gevaarlijke combi.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:55 schreef superniger het volgende:
Waarom verkopen we Groningen niet aan Duitsland?
Een spin in huis zorgt voor een schoon huis.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:16 schreef svann het volgende:
Ik heb altijd wel een spin in huis.
Beschermde soort hier, heel nuttig.
(Liever de spin dan de beeztjes waarvan hij blijkbaar leeft. Brr.)
Ik wikkel ze toch in wc-papier om ze daarna uit het raam te gooien.quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een spin in huis zorgt voor een schoon huis.
En Noorwegen. (Electrisch dan.)quote:Op woensdag 26 april 2023 22:35 schreef Gehrman het volgende:
Ex-lease wagens gaan meestal naar het Oostblok.
Daar zit wel wat in, al valt het reuze mee.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ga iig nooit een tweedehands elektrische auto met een gare accu kopen.
Ja, volgend jaar maandag!quote:Op woensdag 26 april 2023 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil subsidie op een laadpaal die ik in mijn garage kan zetten.
Dan liever een Biro.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan schaf ik liever een Canta aan
Drinkwater is al ruim 20% duurder dit jaar. Gaat op een gegeven moment mis!quote:
Mwah, water is nog relatief goedkoop.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Drinkwater is al ruim 20% duurder dit jaar. Gaat op een gegeven moment mis!
Als het op deze lijn door blijft gaan, betaal een gezin over 10 jaar ¤2.500 per jaar voor water.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mwah, water is nog relatief goedkoop.
Het kost nu een tientje per maand…als het verdubbelt is het nog steeds erg goedkoop (als je het vergelijkt met gas)quote:Op woensdag 26 april 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Drinkwater is al ruim 20% duurder dit jaar. Gaat op een gegeven moment mis!
Dat is helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het op deze lijn door blijft gaan, betaal een gezin over 10 jaar ¤2.500 per jaar voor water.
Oei. Voortaan kraantje dichtdoen tijdens het tandenpoetsen.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het op deze lijn door blijft gaan, betaal een gezin over 10 jaar ¤2.500 per jaar voor water.
@monkyyy 🤭quote:Op woensdag 26 april 2023 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Wie betaalt die opbouw? Utrecht? Via de gemeentelijke belastingen? Oekratax?
Ja wuif maar weg, ik had het in het verleden bij het rechte eind en zal dat weer krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd.
Dat is net zoiets als de zeespiegel over 10 jaar 2 meter hoger is...
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaat wel lukken als Putin jeuk krijgt aan z'n ego en de gaskraan knijpt. 5¤/kuub betalen
Dat is een flinke prijs Monk.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja wuif maar weg, ik had het in het verleden bij het rechte eind en zal dat weer krijgen.
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel meequote:Op woensdag 26 april 2023 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is een flinke prijs Monk.
Maar jij hebt een (groot) huis+kantoor in 1 pand. Toch?
Ik zag idd een bepaalde blik.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij vinden Youp en Freek elkaar niet zo leuk
Of was het nou 18? Weet ik nooit... 16 of 18.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:08 schreef Bocaj het volgende:
Meisje van 13 moet gewoon nog ff 3 jaar wachten en dan Hatseflats!
Oh zaten ze er samen. Al jaren onderlinge haat. Straks terugkijken.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij vinden Youp en Freek elkaar niet zo leuk
Een soort Tinkebell en Deelder fusion.quote:Op donderdag 27 april 2023 22:41 schreef dvdfreak het volgende:
linda is de vrouwelijke versie van deelder
Als tienduizend fans komen zwaaien?quote:Op donderdag 27 april 2023 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Volgend jaar gewoon hier in 't durp, hoef je maar één straatje te beveiligen, kan niet zoveel gebeuren.
Buurdurp dan, als mijn hortensia's vertrappeld worden, dan ga ik op oorlogspadquote:Op donderdag 27 april 2023 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Als tienduizend fans komen zwaaien?
Daar gaat je voortuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |