Ook iets aan de ouders doen.quote:Op maandag 17 april 2023 23:13 schreef svann het volgende:
Voorschietbedrijven verbieden rente en boetes in te stellen.
Of gewoon verbieden.
Ben blij, dat zou ik met liefde doen.quote:Op maandag 17 april 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet binnenkort ¤454.599 aan de belastingdienst overmaken.
Ik moet zeggen dat ik de enorm snelle ontwikkeling van AI wel iets tussen verbazingwekkend en huiveringwekkend vind.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:34 schreef Gehrman het volgende:
Skynet had een maand nodig om zelfbewust te worden.
Binnenkort kunnen we het zelfs live bijwonen in de metaversequote:Op woensdag 19 april 2023 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Over een paar jaar zijn de gasten bij Op1 ook voor en groot deel AI, en dragen ze allemaal zo'n bril.
Gelukkig hangt deze AI niet aan het internet, kan het geen code generen om zichzelf te verbeteren en heeft het niet alle kennis van de menselijke psyche om te kunnen manipuleren.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de enorm snelle ontwikkeling van AI wel iets tussen verbazingwekkend en huiveringwekkend vind.
Vroeg je dat aan de fok-AI of aan die op de officiele site?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Als je ChatGPT vraagt om de contante waarde van de float van een P&C verzekeraar uit te rekenen met een WACC van 13%, dan komt er flauwekul uit.
Ik ben niet overtuigd.
Op de ChatGPT sitequote:Op woensdag 19 april 2023 22:49 schreef svann het volgende:
[..]
Vroeg je dat aan de fok-AI of aan die op de officiele site?
Andere versie, dacht ik.
Eén moment.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit of je het al dan niet in het engels vraagt?
Hoorde ik ook van een vriend die daar werkte ja. Enorme paupers die er komen.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken iemand die bij de Bijenkorf ontslag heeft genomen onder meer wegens de ongelofelijke patsers met contant geld daar klanten waren. Vroeger vond ik het ook chic, nu vooral patserig.
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik ken iemand die bij de Bijenkorf ontslag heeft genomen onder meer wegens de ongelofelijke patsers met contant geld daar klanten waren. Vroeger vond ik het ook chic, nu vooral patserig.
En vooral contant afrekenen voorje Louboutins en Balenciagas.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoorde ik ook van een vriend die daar werkte ja. Enorme paupers die er komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |