De lamme tegen de blinde. Wordt een groot spektakel. 3-3.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:57 schreef manny het volgende:
Zondag 14:30 mannen. Belangrijk potje, op miraculeuze wijze zijn die momenteel net zo slecht als ons.
Vrees dat we met een gelijkspel tevreden zijn. Ja ja, barre tijden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
De lamme tegen de blinde. Wordt een groot spektakel. 3-3.
We have to look upstairs.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:21 schreef manny het volgende:
[..]
Vrees dat we met een gelijkspel tevreden zijn. Ja ja, barre tijden.
Gravenberch Blind Mazraoui zijn allemaal te licht voor Bayern.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
NU.nl
Maar misschien he.. misschien.. misschien ben je ook toch niet zo goed als je zelf denkt
Lamme vs Blindequote:Op vrijdag 21 april 2023 06:57 schreef manny het volgende:
Zondag 14:30 mannen. Belangrijk potje, op miraculeuze wijze zijn die momenteel net zo slecht als ons.
Om direct na afloop van de wedstrijd bekend te maken dat Heitinga een contract tot 2032 heeft getekend.quote:
Nee. Die week er op winnen we als "revanche".quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om direct na afloop van de wedstrijd bekend te maken dat Heitinga een contract tot 2032 heeft getekend.
Zou uitstekend passen in dit kutseizoen.
Dat zou wel een mooie trollactie zijn van het bestuur ja.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om direct na afloop van de wedstrijd bekend te maken dat Heitinga een contract tot 2032 heeft getekend.
Zou uitstekend passen in dit kutseizoen.
Om daarna weer gelijk te spelen en alsnog derde te eindigen straksquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Die week er op winnen we als "revanche".
"Is gewoon een prijs, klaar."quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Die week er op winnen we als "revanche".
Dat zeg ik toch. Dit weekend verliezen beker winnen en gelijk tegen AZ. Dan maakt het ook nog weinig uit of je 4e of 3e gaat worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Om daarna weer gelijk te spelen en alsnog derde te eindigen straks
"We hebben de finale gehaald, zo'n wedstrijd kun je natuurlijk, eigenlijk, wel verliezen eigenlijk."quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
"Seizoen niet geslaagd, maar niet mislukt."
Groet Edwin
quote:Als we in de Conference League moeten spelen, ben ik er niet meer. Dan is het klaar.
Dan kun je de club opdoekenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als we de beker winnen kan Sar opgelucht adem halen, want dan stellen we minstens Europa League veilig.
[..]
Inderdaad, uiteraardquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"We hebben de finale gehaald, zo'n wedstrijd kun je natuurlijk, eigenlijk, wel verliezen eigenlijk."
SARRED
Dat is wel een voordeel inderdaad, ouderwets countervoetbal maar heb toch het idee dat Ajax er 3 moet maken om dit te winnen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Rensch en Kudus niet fit, Bassey basis zondag. Ja je hebt nu eenmaal weinig andere smaken over, maar ik hou mijn hart vast. Het is dat PSV niet zo van het hoog druk zetten is, maar toch.
Als jij net als ik enkel een telefoon had voor internet dan zou ik de wereld gunnen dat jij beide duimen brak.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoesen, spits van het legendarische Ajax 2013-2014 stopt ermee. Wat een ongelofelijk matige speler was dat.47 competitiegoals gemaakt op het hoogste niveau in zijn hele carrière.
Geen warm bad.quote:"Een warme club dat Ajax", begint Verweij zijn verhaal in de voetbalpodcast Kick-off van De Telegraaf. "Ajax heeft de archivaris van 84, Thijs Lindeman, bij het oud vuil gezet. Edwin van der Sar kwam zijn kantoortje binnen en vertelde dat hij niet meer nodig was. Hij werd bedankt voor bewezen diensten. De afdeling archief wordt ondergebracht bij events, de commerciële afdeling. Ajax is echt een corporate business geworden. Dit soort mensen moet je koesteren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |