De lamme tegen de blinde. Wordt een groot spektakel. 3-3.quote:Op vrijdag 21 april 2023 06:57 schreef manny het volgende:
Zondag 14:30 mannen. Belangrijk potje, op miraculeuze wijze zijn die momenteel net zo slecht als ons.
Vrees dat we met een gelijkspel tevreden zijn. Ja ja, barre tijden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
De lamme tegen de blinde. Wordt een groot spektakel. 3-3.
We have to look upstairs.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:21 schreef manny het volgende:
[..]
Vrees dat we met een gelijkspel tevreden zijn. Ja ja, barre tijden.
Gravenberch Blind Mazraoui zijn allemaal te licht voor Bayern.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
NU.nl
Maar misschien he.. misschien.. misschien ben je ook toch niet zo goed als je zelf denkt
Lamme vs Blindequote:Op vrijdag 21 april 2023 06:57 schreef manny het volgende:
Zondag 14:30 mannen. Belangrijk potje, op miraculeuze wijze zijn die momenteel net zo slecht als ons.
Om direct na afloop van de wedstrijd bekend te maken dat Heitinga een contract tot 2032 heeft getekend.quote:
Nee. Die week er op winnen we als "revanche".quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om direct na afloop van de wedstrijd bekend te maken dat Heitinga een contract tot 2032 heeft getekend.
Zou uitstekend passen in dit kutseizoen.
Dat zou wel een mooie trollactie zijn van het bestuur ja.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Om direct na afloop van de wedstrijd bekend te maken dat Heitinga een contract tot 2032 heeft getekend.
Zou uitstekend passen in dit kutseizoen.
Om daarna weer gelijk te spelen en alsnog derde te eindigen straksquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Die week er op winnen we als "revanche".
"Is gewoon een prijs, klaar."quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Die week er op winnen we als "revanche".
Dat zeg ik toch. Dit weekend verliezen beker winnen en gelijk tegen AZ. Dan maakt het ook nog weinig uit of je 4e of 3e gaat worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Om daarna weer gelijk te spelen en alsnog derde te eindigen straks
"We hebben de finale gehaald, zo'n wedstrijd kun je natuurlijk, eigenlijk, wel verliezen eigenlijk."quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
"Seizoen niet geslaagd, maar niet mislukt."
Groet Edwin
quote:Als we in de Conference League moeten spelen, ben ik er niet meer. Dan is het klaar.
Dan kun je de club opdoekenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als we de beker winnen kan Sar opgelucht adem halen, want dan stellen we minstens Europa League veilig.
[..]
Inderdaad, uiteraardquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"We hebben de finale gehaald, zo'n wedstrijd kun je natuurlijk, eigenlijk, wel verliezen eigenlijk."
SARRED
Dat is wel een voordeel inderdaad, ouderwets countervoetbal maar heb toch het idee dat Ajax er 3 moet maken om dit te winnen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Rensch en Kudus niet fit, Bassey basis zondag. Ja je hebt nu eenmaal weinig andere smaken over, maar ik hou mijn hart vast. Het is dat PSV niet zo van het hoog druk zetten is, maar toch.
Als jij net als ik enkel een telefoon had voor internet dan zou ik de wereld gunnen dat jij beide duimen brak.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoesen, spits van het legendarische Ajax 2013-2014 stopt ermee. Wat een ongelofelijk matige speler was dat.47 competitiegoals gemaakt op het hoogste niveau in zijn hele carričre.
Geen warm bad.quote:"Een warme club dat Ajax", begint Verweij zijn verhaal in de voetbalpodcast Kick-off van De Telegraaf. "Ajax heeft de archivaris van 84, Thijs Lindeman, bij het oud vuil gezet. Edwin van der Sar kwam zijn kantoortje binnen en vertelde dat hij niet meer nodig was. Hij werd bedankt voor bewezen diensten. De afdeling archief wordt ondergebracht bij events, de commerciële afdeling. Ajax is echt een corporate business geworden. Dit soort mensen moet je koesteren."
Like gezet.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij net als ik enkel een telefoon had voor internet dan zou ik de wereld gunnen dat jij beide duimen brak.
Verder gun ik je een succesvol en fantastisch leven.
Scoorde ooit tegen FC Barcelona in de Sjempioens Liekquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoesen, spits van het legendarische Ajax 2013-2014 stopt ermee. Wat een ongelofelijk matige speler was dat.47 competitiegoals gemaakt op het hoogste niveau in zijn hele carričre.
PSV zal de kabouterdefensie van Ajax geregeld kloppen in de lucht. Gewoon allemaal hoge ballen op Luuk en Guus.quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Rensch en Kudus niet fit, Bassey basis zondag. Ja je hebt nu eenmaal weinig andere smaken over, maar ik hou mijn hart vast. Het is dat PSV niet zo van het hoog druk zetten is, maar toch.
Frankquote:Danny Hoesen, die die vorig seizoen bij Fortuna Sittard speelde en eigendom van Fulham was, is een van de zomerse aankopen van Ajax. "Marc gaf me een dvd'tje", legt De Boer het ontstaan van de transfer uit. "Hij was me al opgevallen tijdens samenvattingen van de Jupiler League. Ik dacht dat hij Engelsman was. Danny Hoesen klinkt Engels. Gehuurd van Fulham. Ik wist precies over wie het ging, maar ik wist niet dat hij als jonge Nederlander naar Fulham was gegaan."
"Hij viel mij op. Zijn stijl van spelen, de goede techniek, rechtop lopen, makkelijk goals maken, snel. Ik dacht bij dat dvd'tje: die beelden zijn natuurlijk hoogtepunten, maar dan nog. Ik zag ook de hoogtepunten van Tobias Sana en dacht: zo, hij straalt kwaliteit uit. Zo'n bal als hij vorige week gaf aan Thulani Serero, gaf hij in Zweden ook al. Hij is rechtsbuiten, maar op het middenveld geeft hij ook een steekbal. Hij is zo'n 'tropische' verrassing. Dat is leuker dan iemand halen van zes miljoen die alleen kan tegenvallen."
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV zal de kabouterdefensie van Ajax geregeld kloppen in de lucht. Gewoon allemaal hoge ballen op Luuk en Guus.
Ik verwacht een kansloze 4-1 voor PSV.
quote:
Niet door sommige fans, door nagenoeg iedereen, 4 kampioenschappen mag je best credits voor krijgen hoor, dat jij daar niets van begrijpt doet er niets aan af.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Mooie tijden wel. Enorme kutspelers halen, mensonterend slecht voetbal spelen en kampioen worden met 71 punten.
En daar door sommige fans dan nog steeds credits voor krijgen ook.
Lang niet door iedereen, PL en JR kwamen hier jarenlang niet meer bij van het lachen als het om dat Ajax ging.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet door sommige fans, door nagenoeg iedereen, 4 kampioenschappen mag je best credits voor krijgen hoor, dat jij daar niets van begrijpt doet er niets aan af.
Ik vond het ook niet geweldig de laatste 3 jaar Frank maar het waren toch geen cadeautjes die 4 titels, is gewoon dom geleuter van je.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lang niet door iedereen, PL en JR kwamen hier jarenlang niet meer bij van het lachen als het om dat Ajax ging.
@:POWERLOUNGEN
Waren gewoon waardeloze Ajax-jaren waarin Drank toevallig net instapte bij een totaal gebrek aan concurrentie. De Eredivisie was in die jaren op zijn slechtst.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet geweldig de laatste 3 jaar Frank maar het waren toch geen cadeautjes die 4 titels, is gewoon dom geleuter van je.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waren gewoon waardeloze Ajax-jaren waarin Drank toevallig net instapte bij een totaal gebrek aan concurrentie. De Eredivisie was in die jaren op zijn slechtst.
Nee tuurlijk, dat snap ik ook allemaal wel. Wat ik alleen zeg is dat Jol die titel ook wel had binnengehaald. Stond op een zelfde puntengemiddelde bij ontslag en had het geweldig gedaan in 2009-2010. Met het ontslag was hij achteraf zelf ook niet blij.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]maar uiteindelijke toch de minst slechte en z'n eerste kampioenschapsjaar was volgens mij spannender dan het huidige met de 3e * in de laatste wedstrijd, noem mij maar een Ajacied die daar niet blij mee was.
Maar ook daarom klopt het niet helemaal wat jij stelt, ik ben niet zo goed in geschiedenis maar Twente werd een seizoen later toch niet opeens slecht, dat ze financieel vals speelden weten we nu wel.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat snap ik ook allemaal wel. Wat ik alleen zeg is dat Jol die titel ook wel had binnengehaald. Stond op een zelfde puntengemiddelde bij ontslag en had het geweldig gedaan in 2009-2010. Met het ontslag was hij achteraf zelf ook niet blij.
https://nos.nl/artikel/2000643-jol-onder-mij-scoorde-ajax-meer
Twente 2010: 86 punten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ook daarom klopt het niet helemaal wat jij stelt, ik ben niet zo goed in geschiedenis maar Twente werd een seizoen later toch niet opeens slecht, dat ze financieel vals speelden weten we nu wel.
Maar dat maakt het toch niet meteen slecht, als ik zelf denk wat ik een leuk seizoen vond was onder Cruijff in 87, werd echt leuk voetbal gespeeld alleen ook te vaak schlemielig verloren, werden ze 2e mee. En zo zijn er ook kampioenschappen van PSV die soeverein gewonnen werden maar aan het voetbal zelf zat smaak nog kraak, maar wel met veel punten.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Twente 2010: 86 punten.
Twente 2011: 71 punten.
Gigantisch gat dus waar Ajax van kon profiteren. Ajax werd in 2011 met slechts 73 punten kampioen, zelfs dit jaar gaan ze meer punten halen.
Dit ja, 2e seizoenshelft was ook niet om over naar huis te schrijven maar 83 punten dus het was geweldig volgens de pietje norm.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Boer afzeiken en dan voor het gemak het waardeloze spel van vorig seizoen vergeten.
Correct. Zie ook het goede doelsaldo vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, 2e seizoenshelft was ook niet om over naar huis te schrijven maar 83 punten dus het was geweldig volgens de pietje norm.
heb al maanden geen voorzet op Luuk de Jong's hoofd zien belanden dus zou me er niet druk om maken. Bakayoko schiet ze slechter voor dan Manolev in z'n beste tijden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV zal de kabouterdefensie van Ajax geregeld kloppen in de lucht. Gewoon allemaal hoge ballen op Luuk en Guus.
Ik verwacht een kansloze 4-1 voor PSV.
Jol was financieel een ramp.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, dat snap ik ook allemaal wel. Wat ik alleen zeg is dat Jol die titel ook wel had binnengehaald. Stond op een zelfde puntengemiddelde bij ontslag en had het geweldig gedaan in 2009-2010. Met het ontslag was hij achteraf zelf ook niet blij.
https://nos.nl/artikel/2000643-jol-onder-mij-scoorde-ajax-meer
Dat voetbal was nog slechter dan onder De Boer. Dan vergeten we ook nog even die kansloze uitschakelingen tegen Getafe en Benfica. Ten Hag is echt een goede coach maar ook onder hem was het soms tergend slecht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, 2e seizoenshelft was ook niet om over naar huis te schrijven maar 83 punten dus het was geweldig volgens de pietje norm.
Tegen Benfica eruit is toch helemaal geen schande. Grote club.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat voetbal was nog slechter dan onder De Boer. Dan vergeten we ook nog even die kansloze uitschakelingen tegen Getafe en Benfica. Ten Hag is echt een goede coach maar ook onder hem was het soms tergend slecht.
Kan gebeuren maar als je dat niveau wil ontstijgen moet je dit soort clubs verslaan, nu zit zit je zo'n beetje op dat niveau, nou ja nu zit je er zelfs onder maar de afgelopen 4-5 jaar dan.quote:Op zaterdag 22 april 2023 11:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tegen Benfica eruit is toch helemaal geen schande. Grote club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |