1 doelpoging, 0 schoten op doel.quote:Op zondag 23 april 2023 15:01 schreef BobW het volgende:
Ik ga niet zeuren op Bassey en de rest van de verdediging als Ajax nog niet eens in de 16 komt.
Middenveld en aanval is echt onzichtbaar
Het is toch wel duidelijk dit seizoen is KNJB KNKB geworden.quote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Tadic wordt vermoord, en er mag gewoon doorgespeeld worden.
genoeg te doen, echt je kan driekwart van deze spelers wel laten gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef Wertha het volgende:
Mislintat kan rustig aan het werk in ieder geval. Slechter kan de kwaliteit van de spelersgroep niet worden.
John Wick 4?quote:Op zondag 23 april 2023 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit lekker in de bios en ik mis niks zo te zien
Grillitsch een linie naar achteren?quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef Saekerhett het volgende:
Clown Bassey gewisseld in de rust. Waarom de fuck begin je dan met hem…
Dat gezegd hebbende bedenk ik me dat AZ straks ook nog wel eens heel dicht bijnaam komen.quote:
Heitinga moeten ze echt de laan uitsturen.quote:Op zondag 23 april 2023 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
Penalty. Echt kansloos wat een wanvertoning van Ajax.
Conference L is ook CLquote:Op zondag 23 april 2023 15:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende bedenk ik me dat AZ straks ook nog wel eens heel dicht bijnaam komen.
Als in - volgende pot is gewoon een rechtstreeks duel om de 3e/4e plek zoals het er nu uitziet
Ik kan Kosovo aanraden.quote:Op zondag 23 april 2023 15:49 schreef Tjacka het volgende:
Op naar de 4e plaats. Ach voorronde in Georgië is ook leuk.
Ze hebben vooral betere spelers nodig. Wat een armoe.quote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heitinga moeten ze echt de laan uitsturen.
Nee, strak aanpakken gewoon duidelijk. De dader benadelen maar niet de supporters en de club.quote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In Engeland gebeurt nooit iets
@:caland
quote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef freaky40 het volgende:
Het zijn altijd die idioten paupers. Dit zal je niet zo snel zien met iemand uit onze eigen kern.
Klopt. F-side gaat helemaal geen vuurwerk op het veld gooien aankomende zondag.quote:Op zondag 23 april 2023 15:59 schreef freaky40 het volgende:
Het zijn altijd die idioten paupers. Dit zal je niet zo snel zien met iemand uit onze eigen kern.
Op zondag 23 april 2023 16:01 schreef CR7 het volgende:
nieuwe toiletten zijn ook al besteldquote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt. F-side gaat helemaal geen vuurwerk op het veld gooien aankomende zondag.
Die denken wel even beter na.quote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
F-side zit ver van het veld.quote:Op zondag 23 april 2023 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2023 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
F-side zit ver van het veld.
Oh wacht, bekerfinale. Ik zat aan de arena te denken.quote:Op zondag 23 april 2023 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Lukte in de bekerfinale tegen pec ook?
quote:Op zondag 23 april 2023 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh wacht, bekerfinale. Ik zat aan de arena te denken.
Daar ben ik ook een voorstander van , dan leren ze het wel af, op deze manier moet de uitploeg weer naar Groningen of Eindhoven reizenquote:
Coach gespot die op zoek is naar een nieuwe uitdaging.quote:Op zondag 23 april 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heitinga moeten ze echt de laan uitsturen.
Het kan nogquote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Weer geweldig gecoacht van Heitinga.
Kom op, meedoen!
quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Coach gespot die op zoek is naar een nieuwe uitdaging.
Wedstrijd gekanteld, pravhtig.quote:Op zondag 23 april 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Weer geweldig gecoacht van Heitinga.
Kom op, meedoen!
Daar word je niet dronken vanquote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga mij helemaal de tering in zuipen volgende week met Heineken Silver. Hopelijk weigeren ze mij bij de ingang.
Hopen op goede klikos rond het stadion.quote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga mij helemaal de tering in zuipen volgende week met Heineken Silver. Hopelijk weigeren ze mij bij de ingang.
Bedankt Hansquote:Op zondag 23 april 2023 16:25 schreef freaky40 het volgende:
2e plek verder dan ooit na deze wedstrijd.
quote:Op zondag 23 april 2023 16:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopen op goede klikos rond het stadion.
Dat moet je niet willen joh kerelquote:
Ohquote:Op zondag 23 april 2023 16:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopen op goede klikos rond het stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |