Het voelt wat minder 'episch' en wauw (komt misschien nog), maar ik vind het wel weer heel erg leuk en fun. Veel gelachen deze aflevering.quote:Op zondag 16 april 2023 22:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind dit seizoen stiekem toch wat tegenvallen. Er zitten (te?) veel twists in, er wordt steeds opgedeeld in kleine groepjes, de opdrachten houden mijn aandacht niet vast…
Ik kan niet begrijpen hoe Lancelot het nog kan zijn nadat-ie willens en wetens 5000 euro in de pot heeft gebracht.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:57 schreef trui het volgende:
Ik denk ook dat 't wel Thomas MOET zijn. Maar we gaan 't beleven. Bij de mensen van 'TrustNobody' zitten ze nu op Lancelot, hoorde ik vanmorgen. Voor mij ligt zijn gemol er wat te dik bovenop.
precies, ook dat!quote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen hoe Lancelot het nog kan zijn nadat-ie willens en wetens 5000 euro in de pot heeft gebracht.
Je weet wat de Mol in die aflevering gezegd heeft.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen hoe Lancelot het nog kan zijn nadat-ie willens en wetens 5000 euro in de pot heeft gebracht.
Was best een leuke kandidaat vond ik, zeker door haar standpunt van het weigeren van vrijstellingen/pasvragen.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Ach, het slagersmeisje. We zullen je niet missen.
Jawel, ik had wel een zwak voor haar...quote:Op woensdag 19 april 2023 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Ach, het slagersmeisje. We zullen je niet missen.
Daar geloof ik echt niks van. Het was helemaal niet opvallend geweest als Lancelot daar gewoon voor die pasvragen was gegaan.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat de Mol in die aflevering gezegd heeft.
Dat 'ie (m/v/o) niet anders kon om niet op te vallen.
Dat kan dus ook Lancelot zijn geweest...
Geloof, daar vind ik ook wel wat van...quote:Op woensdag 19 april 2023 16:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt niks van. Het was helemaal niet opvallend geweest als Lancelot daar gewoon voor die pasvragen was gegaan.
Met name in aflevering 1 en 2 was hij behoorlijk uit de hoogte aan het doen. Nu wel iets minder aanwezig in die zin.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geloof, daar vind ik ook wel wat van...
Ik hoop wel dat hij de Mol is, al was het alleen maar omdat hij dan niet de winnaar is en dus geen geld mee naar huis neemt. Mijn gun factor voor hem is 0,0...
Ik denk dat Toos ook nog wel kan. In die supermarkt vond ik 'm met name verdacht. Lancelot gooide daar die stapel om, maar hij had op dat moment al drie items. Toos had er toen maar twee en Comfort een.quote:
Zou kunnen, maar 't was denk ik ook niet echt makkelijk om die items allemaal te vinden, en hij was dus nog wel op tijd bij de kassa met die twee dingen, maar allez. Ook bij het vliegen gaf hij de informatie allemaal best goed door, terwijl Ruben alleen maar alles een looping noemde.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Toos ook nog wel kan. In die supermarkt vond ik 'm met name verdacht. Lancelot gooide daar die stapel om, maar hij had op dat moment al drie items. Toos had er toen maar twee en Comfort een.
Ik heb het idee dat Toos extra lang de lader geblokkeerd heeft waardoor de robot van Comfort leeg kwam te staan. Vervolgens heeft zij een hele tijd moeten klooien om d'r robot weer opgeladen te krijgen, maar ondanks dat wist ze nog wel een extra item te vinden. Toos daarentegen kwam op het einde ook met twee items aanzetten, dus wat hij daar nou al die tijd gedaan heeft
Ja, bij dat vliegen was Toos zeker goed bezig. Al denk ik ook dat het veroordelen van Thomas daar wel veel met onze kennis achteraf te maken heeft. Hij had ook best als kandidaat oprecht kunnen geloven dat iedereen gevlogen had.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:21 schreef trui het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar 't was denk ik ook niet echt makkelijk om die items allemaal te vinden, en hij was dus nog wel op tijd bij de kassa met die twee dingen, maar allez. Ook bij het vliegen gaf hij de informatie allemaal best goed door, terwijl Ruben alleen maar alles een looping noemde.
Had vanmiddag wel iets anders vaags met fullscreen streamen naar tv, ook via iPad. Kwam er opeens ondertiteling bij van verderop in de uitzendingquote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Lukt het jullie wel om op GoPlay.be de afleveringen in full screen te kijken? Ik kijk op m’n iPad en telkens als ik op fullscreen klik wordt het beeld zwart…
Ja, dat lukt prima, ook op een iPad zelf én ook via mirroring vanaf die iPad naar de TV...quote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Lukt het jullie wel om op GoPlay.be de afleveringen in full screen te kijken? Ik kijk op m’n iPad en telkens als ik op fullscreen klik wordt het beeld zwart…
ik heb hetzelfde! irritant he?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk dat je juist bij het maken van de hotdogs weinig controle had. In de supermarkt is het een stuk makkelijker om stuntelig te doen en je blinddoek overal de schuld van te geven. Bovendien kon je in de supermarkt elkaar in de weg zitten door de lader te gebruiken terwijl een ander 'm juist nodig had.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:44 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ook in de supermarkt wil je niet zijn als Mol. Omdat je blinddoek op krijgt heb je geen enkele controle.
Klopt. Daarom ben ik er van overtuigd dat Toos niet de Mol is.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist bij het maken van de hotdogs weinig controle had. In de supermarkt is het een stuk makkelijker om stuntelig te doen en je blinddoek overal de schuld van te geven. Bovendien kon je in de supermarkt elkaar in de weg zitten door de lader te gebruiken terwijl een ander 'm juist nodig had.
Ik denk juist dat Toos het daarom wel isquote:Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ben ik er van overtuigd dat Toos niet de Mol is.
Oh ja, ik draai het omquote:Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Toos het daarom wel is
Ik heb hetzelfde met het vliegen. Ik denk dat Toos de mol is, maar bij de vliegopdracht deed-ie het gewoon heel goed en leek er weinig mols aan.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik bedoelde dus te zeggen dat ik vol op Thomas zit, maar dat ik het niet snapte dat hij ging 'koken'.
Toos' verdenking schiet enkel omhoog door zijn actie bij de hotelopdracht, maar omdat Lancelot hetzelfde deed denk ik dat deze groep echt bang is om voor eigen gewin te gaan.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met het vliegen. Ik denk dat Toos de mol is, maar bij de vliegopdracht deed-ie het gewoon heel goed en leek er weinig mols aan.
Ik snap wel dat Thomas daar verdacht overkomt trouwens. Het zou ook best Thomas kunnen zijn natuurlijk. Maar voorlopig heb ik een langere lijst van verdachte momenten van Toos dan van Thomas en is het moeilijker de rare acties van Toos als kandidatengedrag te verklaren imho.
Nee, er is een groot verschil tussen wat Lancelot deed en wat Toos deed. De keuze die Lancelot maakte leverde 5000 euro voor de pot op. Als hij de pasvragen had gepakt, was dit verloren gegaan. Dat maakt het imho heel onwaarschijnlijk dat hij de mol is, want welke mol pakt nou 5000 euro als het niet nodig is?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Toos' verdenking schiet enkel omhoog door zijn actie bij de hotelopdracht, maar omdat Lancelot hetzelfde deed denk ik dat deze groep echt bang is om voor eigen gewin te gaan.
Scherp. Lancelot zei dat die een filmkenner was. Maar dat bleek tegen te vallen.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:53 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand enig idee wat de filmquotes en titels zouden kunnen betekenen? De afgelopen aflevering merkten wij ook op dat de zwarte balken onder en boven het beeld vaak veranderden van grootte. Misschien een soort morse code.
En Toos zat ook bij de bingo, terwijl je in de dierentuin ook veel beter kon mollen.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met het vliegen. Ik denk dat Toos de mol is, maar bij de vliegopdracht deed-ie het gewoon heel goed en leek er weinig mols aan.
Ik snap wel dat Thomas daar verdacht overkomt trouwens. Het zou ook best Thomas kunnen zijn natuurlijk. Maar voorlopig heb ik een langere lijst van verdachte momenten van Toos dan van Thomas en is het moeilijker de rare acties van Toos als kandidatengedrag te verklaren imho.
Klopt, maar had een goede Mol dan niet gestuurd dat Liselotte ook de vrijstelling had gepakt?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, er is een groot verschil tussen wat Lancelot deed en wat Toos deed. De keuze die Lancelot maakte leverde 5000 euro voor de pot op. Als hij de pasvragen had gepakt, was dit verloren gegaan. Dat maakt het imho heel onwaarschijnlijk dat hij de mol is, want welke mol pakt nou 5000 euro als het niet nodig is?
Maar wat Toos deed was veel bizarder: hij liet een vrijstelling liggen én zorgde er daarmee voor dat er 'slechts' 2000 euro in de pot belandde ipv 5000. Hij had dus zowel een vrijstelling kunnen hebben en daar bovenop had de groep dan meer geld ontvangen. Maar toch koos hij daar niet voor. Dat is eigenlijk compleet onverklaarbaar als-ie daar rationeel heeft gehandeld, tenzij hij de mol is.
Dat zal het plan van Toos zijn geweest (als hij de mol is), maar dat mislukte. Daarom was-ie ook zo aan het vloeken.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Klopt, maar had een goede Mol dan niet gestuurd dat Liselotte ook de vrijstelling had gepakt?
Als je terugkijkt lijkt het er op alsof de rest eerst hun partner gekozen heeft en dan hoor je Lieselot vragen "Toos, ik ga bij u?". De Mol heeft niet alles in de hand natuurlijk. Bovendien, Lieselot had dat dan vlak na haar caravan-ervaring wel geroepen, maar dat wil niet zeggen dat je niet overstag gaat als je de vrijstelling zo voor het oprapen hebt. Achteraf weten we dat ze daarin heel standvastig was, maar dat was op dat moment nog helemaal niet duidelijk. In feite was dit moment het eerste teken dat Lieselot meende wat ze had gezegd.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
Lieselot had vantevoren aangegeven niet meer voor vrijstellingen te gaan, dus als Toos de Mol is heeft hij echt een verkeerde keuze gemaakt door met haar op de kamer te gaan. Of hij heeft zich overschat door te denken dat hij haar zou overtuigen, maar heb hem ook niet heel erg z'n best zien doen wat dat betreft.
Dat klopt, maar vergeet menselijkheid niet. Als observator is het heel makkelijk om dit te analyseren en te vertellen, maar de daadwerkelijke situatie kan heel anders zijn. Mogelijk kan Toos compleet in de war zijn geweest. Gezien de andere acties, lijkt dit me logischer dan wat anders.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je terugkijkt lijkt het er op alsof de rest eerst hun partner gekozen heeft en dan hoor je Lieselot vragen "Toos, ik ga bij u?". De Mol heeft niet alles in de hand natuurlijk. Bovendien, Lieselot had dat dan vlak na haar caravan-ervaring wel geroepen, maar dat wil niet zeggen dat je niet overstag gaat als je de vrijstelling zo voor het oprapen hebt. Achteraf weten we dat ze daarin heel standvastig was, maar dat was op dat moment nog helemaal niet duidelijk. In feite was dit moment het eerste teken dat Lieselot meende wat ze had gezegd.
Anyway, het besluit van Toos om ook geen vrijstelling te pakken, en daarmee ook 3000 euro te laten liggen voor de pot, is totaal onverklaarbaar als hij de mol niet is. Hij zei dat hij het deed omdat anders de groep hem niet meer zou vertrouwen, maar er was zo'n makkelijk excuus (geld voor de pot), dat dat geen hout snijdt. En zoals Tijn al zei, hij stond ook enorm te vloeken in die kamer en dat kwam bij mij echt over als de mol die baalt dat 'ie iets totaal onlogisch moet doen en bang is ontmaskerd te worden.
Die opdracht is gewoon verzonnen met het idee dat élke kandidaat altijd een vrijstelling neemt. Maar ze hadden buiten Lieselot gerekend, die toch een trauma opgelopen had van haar eerste poging er een te bemachtigen.
Nou ja, dat is eigenlijk de enige andere verklaring. Of Toos handelde niet rationeel, of hij is de mol. Andere smaken zijn er imho niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:53 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Mogelijk kan Toos compleet in de war zijn geweest.
Dat klopt wel. Het was een gouden kans voor een vrijstelling. Bedenk wel: kandidaten met vrijstellingen gaan vaak sneller naar huis. Dit omdat je mogelijk je test volkomen verkeerd maakt en toch wat laconiek. Als je een groen scherm tussendoor krijgt, kan je puzzelen en weet je meer op welk spoor je zit.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat is eigenlijk de enige andere verklaring. Of Toos handelde niet rationeel, of hij is de mol. Andere smaken zijn er imho niet.
Ja, maar een vrijstelling én 3000 euro laten liggen? Welke kandidaat doet dat nou?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het was een gouden kans voor een vrijstelling. Bedenk wel: kandidaten met vrijstellingen gaan vaak sneller naar huis. Dit omdat je mogelijk je test volkomen verkeerd maakt en toch wat laconiek. Als je een groen scherm tussendoor krijgt, kan je puzzelen en weet je meer op welk spoor je zit.
Ik zit ook op Ruben vanaf aflevering 1.quote:Op zondag 16 april 2023 23:32 schreef jcdragon het volgende:
Ik blijf ook maar bij Thomas. Wel bizar dat 23% van de kijkers volgens Cafe de Mol Ruben het meest verdacht vinden. Heb ik iets gemist?
Blijft echt heel lastig te volgen inderdaad. Maar ik denk dat het inderdaad best plausibel is dat kandidaten op zulke momenten niet altijd heel helder kunnen nadenken. Je moet in korte tijd besluiten wat de beste keuze zou zijn in allerlei opzichten. En vergeet niet dat Lieselots stelligheid enorm was, en hij daar misschien ook wat door in de war is gebracht. Misschien wilde hij zich nog verdacht maken, geen idee. Maar waarschijnlijk was hij (als hij dus een kandidaat is, waar ik nu toch wel steeds meer van uit ga) toch gewoon zoals hij zei echt bezorgd wat dat met zijn positie in de groep zou doen als hij 2x een vrijstelling zou nemen.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar een vrijstelling én 3000 euro laten liggen? Welke kandidaat doet dat nou?
Dat kan wel, maar ik vind het toch maf. Want zo'n vrijstelling is na een ronde weer verdwenen, maar die 3000 euro krijgen ze nooit meer terug. Dus hoe je daar nou het vertrouwen van de groep mee wint?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:00 schreef trui het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk was hij (als hij dus een kandidaat is, waar ik nu toch wel steeds meer van uit ga) toch gewoon zoals hij zei echt bezorgd wat dat met zijn positie in de groep zou doen als hij 2x een vrijstelling zou nemen.
Gewoon even in de juiste richting werekeren nu, Georgequote:Op donderdag 20 april 2023 21:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
'Werekeren'Hoe kun je nu iemand op zo'n manier de weg proberen te wijzen
Ik zou vrij snel een bloedhekel aan zo iemand krijgen denk ik. Tenzij zo iemand dat doet om te doen alsof ze molt, maar ik denk niet dat dat zo was.
Ik had ooit iemand aan de telefoon die me de weg uitlegde terwijl ik reed: "Als je bij dat benzine-station bent, dan moet je de weg daarvoor rechts". Handig.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon even in de juiste richting werekeren nu, George
Oké, het was niet de meest gestructureerde instructie, maar 'werekeren' was toch duidelijk gewoon 'omkeren' of 'weder keren'?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
'Werekeren'Hoe kun je nu iemand op zo'n manier de weg proberen te wijzen
Ik zou vrij snel een bloedhekel aan zo iemand krijgen denk ik. Tenzij zo iemand dat doet om te doen alsof ze molt, maar ik denk niet dat dat zo was.
Sowieso wel vermakelijk dat men elkaar soms amper tot niet begrijpt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oké, het was niet de meest gestructureerde instructie, maar 'werekeren' was toch duidelijk gewoon 'omkeren' of 'weder keren'?
Zou je op zich in Nederland ook wel hebben met een Drent en een Limburger erbij die weigeren ABN te sprekenquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sowieso wel vermakelijk dat men elkaar soms amper tot niet begrijpt.
Hij zei wel tig keer dat hij niet snapte wat werekeren was. Maar Liselotte bleef gewoon brullen dat hij moest werekerenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Oké, het was niet de meest gestructureerde instructie, maar 'werekeren' was toch duidelijk gewoon 'omkeren' of 'weder keren'?
Je bedoelt: "beeje weejekeen"quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei wel tig keer dat hij niet snapte wat werekeren was. Maar Liselotte bleef gewoon brullen dat hij moest werekeren
Maar zei sprak door een portofoon omdat ze op aardige afstand stond en hij zei het zonder portofoon, dus kan goed zijn dat ze dat niet goed gehoord heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zei wel tig keer dat hij niet snapte wat werekeren was. Maar Liselotte bleef gewoon brullen dat hij moest werekeren
Nou we zijn eruit: Lieselot is de mol. Oh wachtquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het wordt al snel lastig.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Bij mij is het terug keren, maar ben dan ook geen westvlaming.quote:Op vrijdag 21 april 2023 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar het wordt al snel lastig.
A: "Werekeren"
B, naar zijn mening keert om, maar naar mening A niet of niet genoeg.
A: "Werekeren!" (moet B nu nog steeds dezelfde richting inkeren, of nog meer in die richting, of weer terug?)
B, keer weert terug naar de oorspronkelijk richting volgens zijn gevoel, maar A ziet hem nu de verkeerde kant naar toe keren.
A:"Werekeren!"
Is er dan nog niemand die weet welke richting daarmee bedoeld wordt?
Maar als iemand 2 keer terugkeren zegt, moet je dan ook 2 keer terugkeren, oftewel, Je was op 1, ging naar 2. Je hoort 'terugkeren', dus ga je terug naar 1 (voor je gevoel), je hoort weer alleen maar 'terugkeren'. Moet je nu nog steeds terug naar 1, of weer naar 2? Zeg gewoon 'naar voren', 'naar rechts', etc. Tegen een blinde zeggen om terug te gaan waar ie vandaan komt, dan heb je niet echt inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij is het terug keren, maar ben dan ook geen westvlaming.
Dit subforum heet Wie is de mol, deze topicreeks heet De Mol.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:51 schreef Jockari het volgende:
Waarom de topic "Wie is de Mol" (nederland) blijven noemen, terwijl "De Mol" meer algemeen is ?
Ik heb een Drentse collega die ik zelfs als ie ABN probeert te spreken soms nauwelijks snapquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou je op zich in Nederland ook wel hebben met een Drent en een Limburger erbij die weigeren ABN te spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een misvatting. Je weet exact niks meer dan je medekandidaten als je door bent. Je weet niet of je de test goed of slecht gemaakt hebt. Je weet niet of je op de juiste mol zit. En je weet al helemaal niet welke vragen juist zijn zodat je ermee kan puzzelen. Je weet precies niks. Behalve dat je niet de slechtste was.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het was een gouden kans voor een vrijstelling. Bedenk wel: kandidaten met vrijstellingen gaan vaak sneller naar huis. Dit omdat je mogelijk je test volkomen verkeerd maakt en toch wat laconiek. Als je een groen scherm tussendoor krijgt, kan je puzzelen en weet je meer op welk spoor je zit.
Er was ooit een Belg die tegen Nederlanders zei te zijn aangereden. Paniek.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik had ooit iemand aan de telefoon die me de weg uitlegde terwijl ik reed: "Als je bij dat benzine-station bent, dan moet je de weg daarvoor rechts". Handig.
Als je later terugkijkt kan dat ook via NPO, mocht dat beter werken voor je. Duurt wel lang voordat het erop verschijnt.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Aangereden is niet alleen Vlaams maar ook Brabants. En betekent dat je vertrokken bent..quote:Op zondag 23 april 2023 15:45 schreef Cirilico het volgende:
Er was ooit een Belg die tegen Nederlanders zei te zijn aangereden. Paniek.Betekent in het Vlaams blijkbaar "aangekomen" op de bestemming. :
quote:Op zondag 23 april 2023 15:51 schreef tralalala het volgende:
Ik moest wel even terugdenken aan die jatopdracht in de supermarkt. Beste opdracht ooit.Stokbroden stelen
Onderweg?quote:Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Aangereden is niet alleen Vlaams maar ook Brabants. En betekent dat je vertrokken bent..
(Aangefietst, aangelopen, aangereden. Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe het elders in het land genoemd wordt)
Op pad…quote:Op zondag 23 april 2023 15:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Aangereden is niet alleen Vlaams maar ook Brabants. En betekent dat je vertrokken bent..
(Aangefietst, aangelopen, aangereden. Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe het elders in het land genoemd wordt)
quote:
Dan vind ik de Brabantse variant beter, dan weet je ook meteen of ze met de auto fiets of te voet onderweg zijnquote:
Aangereden kan toch zowel met de auto als fiets zijn?quote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
[..]
Dan vind ik de Brabantse variant beter, dan weet je ook meteen of ze met de auto fiets of te voet onderweg zijn![]()
Maar goed, verder over de mol
Klopt, kan wel inderdaad. Maar in de praktijk wordt dan (hier in de regio tenminste) aangefietst gezegdquote:Op zondag 23 april 2023 16:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aangereden kan toch zowel met de auto als fiets zijn?
de mijne ook, maar amai, wat hebben die Belgen leren de mollen, de afgelopen jaren zeg..quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:52 schreef Jockari het volgende:
Thomas blijft nu mijn hoofdverdachte, zit overal waar geld wordt verloren.
Variaties op "ik kom eraan" heb je wel. Ik kom (nu) aanfietsen/aanlopen/aanrijden. Al zou ik dat alleen zeggen als ik er bijna ben.quote:Op zondag 23 april 2023 16:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
[..]
Dan vind ik de Brabantse variant beter, dan weet je ook meteen of ze met de auto fiets of te voet onderweg zijn![]()
Maar goed, verder over de mol
8 uur en neequote:Op zondag 23 april 2023 19:42 schreef Japepk het volgende:
Hoe laat begint het ook alweer? En iemand die bij Het Laatst Nieuws betaalartikelen kan lezen? Daar staat een theorie van oud-winnaars
Wij vonden juist Thomas meerdere keren erg vreemde dingen doenquote:Op zondag 23 april 2023 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fuck-ups van vrijwel iedereen behalve Thomas. Al was het wel raar dat die niet voor de klas wilde staan.
Misschien wilde hij liever subtiel mollen, dat kon voor de klas minder makkelijk.quote:Op zondag 23 april 2023 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fuck-ups van vrijwel iedereen behalve Thomas. Al was het wel raar dat die niet voor de klas wilde staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |