SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te zien op Netflix.
Dat ze dit in de sneak durven laten zien..quote:Op woensdag 19 april 2023 08:48 schreef Danny het volgende:
Mafia Mamma(2023)5.6action, comedy, crime101R16Catherine HardwickeAmanda Sthers, J. Michael Feldman, Debbie JhoonMonica Bellucci, Alessandro Bressanello, Eduardo ScarpettaAn American mom inherits her grandfather's mafia empire in Italy. Guided by the firm's consigliere, she hilariously defies everyone's expectations as the new head of the family businessgisteravond in de sneak gezien. Een van origine Italiaanse vrouw die haar hele leven in de VS heeft gewoond wordt gebeld dat haar italiaanse opa is overleden. Ze gaat naar de begrafenis en wordt benoemd tot nieuwe leider van de maffiafamilie.
excuustrans? check!
alle mannen zijn seksistische varkens? check!
vrouwen zijn onoverwinnelijk? check!
slechte humor? check!
kortom; kun je beter overslaan. Halve zaal sliep tegen het eind.5
hoogtepunt was (spoilers?)quote:Op woensdag 19 april 2023 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat ze dit in de sneak durven laten zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens kan ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lachen man...Zie wat ik kijk: trakt.tv
Ik ben niet echt een filmkijker maar met 1 vriend heb ik af en toe een filmavondje.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
The Banshees of Inisherin(2022)8comedy, drama114R16Martin McDonaghMartin McDonaghColin Farrell, Brendan Gleeson, Kerry CondonTwo lifelong friends find themselves at an impasse when one abruptly ends their relationship, with alarming consequences for both of themWat een heerlijke film is dit, helemaal mijn genre en/of type humor. Een film over twee vrienden die van de een op andere dag eenzijdig besluiten geen vrienden meer te zijn. Wat volgt is een even hilarisch als tragisch als absurd verhaal. Wat als je even verder kijkt ook nog eens een mooie analogie is voor oorlog en de nutteloosheid en absurdheid ervan. Maar zie je geen diepe film voor je, het is een hilarische film waarbij ik veel en vaak hardop gelachen heb. Voor mensen die van films houden als in Bruges (die ook dezelfde makers en acteurs heeft) of the guard.
Ook voor mensen die van Ierland en met name het platte land houden
Dikke dikke aanrader!
In Bruges mocht je die nooit gezien hebben.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een filmkijker maar met 1 vriend heb ik af en toe een filmavondje.
Dankzij dit topic dus deze geweldige film gekeken en ook nog The Whale en After Sun.
Nu weer dit topic doorspitten voor een nieuwe filmlijst. To Leslie, A Man Called Otto en Women Talking zitten al in de filmmap.
Dus dank allen voor jullie recensies
Hoe vond je Aftersun?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een filmkijker maar met 1 vriend heb ik af en toe een filmavondje.
Dankzij dit topic dus deze geweldige film gekeken en ook nog The Whale en After Sun.
Nu weer dit topic doorspitten voor een nieuwe filmlijst. To Leslie, A Man Called Otto en Women Talking zitten al in de filmmap.
Dus dank allen voor jullie recensies
Heb je jouw ondertitel uit "a good person"?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vond je Aftersun?
Kijk @:Sked zo kan het ook
Nee haha. Uit Letters to a young Poet van Rilkequote:Op dinsdag 25 april 2023 16:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heb je jouw ondertitel uit "a good person"?
In Bruges komt me wel bekend voor en kwam uit in een periode dat ik belachelijk veel in de bioscoop zat en belachelijk veel dvd's huurde.quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Bruges mocht je die nooit gezien hebben.
En Taika Waititi films spreken je wellicht ook aan. Hunt for the Wilderpeople in het bijzonder
Sophie was echt precious inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In Bruges komt me wel bekend voor en kwam uit in een periode dat ik belachelijk veel in de bioscoop zat en belachelijj veel dvd's huurde.
Heb 'm erbij gedaan.
Die Taika moest ik even Googlen, de film die jij aanraadt twijfel ik over, maar zit nu ook in de filmmap.
Boy en JoJo Rabbit spraken me gelijk aan dus die ook erbij.
Ga zo die vriend even berichten dat we snel weer moeten afspreken![]()
@:Fok-it, Aftersun vond ik echt prachtig mooi, hartverwarmend en ook wel verdrietig natuurlijk. En geweldig goed geacteerdSophie
Zonder het sterke acteerwerk zou de film niks zijn m.i. die 2 waren echt perfect gecast.quote:
Dit lijkt me ook een leuke film. En vanaf 12 mei op Prime Video!quote:Op maandag 1 mei 2023 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Air(2023)7.8drama, sport111RALBen AffleckAlex ConveryMatt Damon, Jason Bateman, Ben AffleckFollows the history of shoe salesman Sonny Vaccaro, and how he led Nike in its pursuit of the greatest athlete in the history of basketball, Michael JordanErg vermakelijke film die nergens spannend wordt of fantastische beelden kent, maar vooral gewoon ijzersterk is in de dialogen tussen de kleine cast. Matt Damon speelt verrassend goed en ook Ben Affleck, Jason Bateman en Viola Davis maken deze film echt het kijken waard. Een ode aan een van de grootste sportmensen, merken en aan slimme marketing in het algemeen. Ook heerlijke 80s vibes door de muziek!7.8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |